Moro,
Ajattelin, että olisi hyvä kerätä samaan paikkaan tietoa ja kokemuksia Tampereen "MMA" harrastuspaikoista.
SNIKT! -kamppailuklubi
Edustetut "MMA-lajit":
Hinnat:
Aloitusmaksu 80€ (sis. yhden kk:n reenimaksun)
Peruskuukausimaksu 39€
Eli ensimmäinen vuosi 11*39€+80€=509€
jatkovuodet 498€
Irtisanomisesta on sivulla mainittu seuraavaa:
"Jäsenyytemme ovat 12kk:n sopimus, jonka voi lopettaa sopimusehtojemme mukaisesti kesken 12kk:n kautta. 12kk:n jälkeen on jäsenyys lopetettavissa 1:kk:n irtisanomisajalla."
Chitalada Finland
Edustetut "MMA-lajit":
Alkeiskurssi 110€ (kesto n. 2,5kk)
Jatkokurssi 180€/6kk (360€/ Vuosi)
TJJK (Tampereen Ju-Jutsukoulu)
Edustetut "MMA-lajit":
Alkeiskurssi 3kk 110€
Kevätkausi
1.1-31.5
100 eur
Kesäkausi
1.6.-31.8.
70 eur
Syyskausi
1.9.-31.12
100 eur
1 kk
30 eur
1 vk
10 eur
1 krt
5 eur
----
Omasta kokemuksesta voin sanoa, että ainakin Chitaladalta saa ensiluokkaista Thai/kick boxin valmennusta ja hinnat ovat mielestäni aivan siedettävät, ainoa mikä hommassa harmittaa on se, että jäsenmaksu maksetaan puolen vuoden jaksoissa, eikä jäsenyyttä ole mahdollista katkaista esim. kesän ajaksi (itse tykkään pysytellä kesät pois salilta). Nyt mukaan on tulossa myös lukkopainia (tosin vain kerran viikossa), joka lisää mielestäni paikan kiinnostavuutta. Hyvää tässä paikassa on myös se, että treenejä on tarjolla arkisin 2-3 kpl per päivä ja ennen oli vielä lauantainakin ohjatut potkis treenit sekä vaapaavuoro.
Tällä hetkellä en ole missään seurassa jäsenenä, koska mieli vetää vahvasti vapaaottelun puoleen, jonka harrastamisesta kaipaisin siis kokemuksia.
Erityisesti kiinnostaa tuo TJKK:n pystyottelupuoli (matto opetuksesta olen kuullut ainoasaan hyvää).
Snikt! ei vedä minua kovin kovaan puoleensa tuon klubi systeemin takia, jota vihaan ylitse kaiken. Lajejahan tuolla on tarjolla ihan pirusti ja reenejä tuntuu olevan ihan sopivasti.
Ajattelin, että olisi hyvä kerätä samaan paikkaan tietoa ja kokemuksia Tampereen "MMA" harrastuspaikoista.
SNIKT! -kamppailuklubi
Edustetut "MMA-lajit":
- THAIBOXING
- VAPAAOTTELU
- LUKKOPAINI
- KUNTOTHAI
- SENSHIDO
- DEFENDO
- KUNTONYRKKEILY
- KRAV MAGA
Hinnat:
Aloitusmaksu 80€ (sis. yhden kk:n reenimaksun)
Peruskuukausimaksu 39€
Eli ensimmäinen vuosi 11*39€+80€=509€
jatkovuodet 498€
Irtisanomisesta on sivulla mainittu seuraavaa:
"Jäsenyytemme ovat 12kk:n sopimus, jonka voi lopettaa sopimusehtojemme mukaisesti kesken 12kk:n kautta. 12kk:n jälkeen on jäsenyys lopetettavissa 1:kk:n irtisanomisajalla."
Chitalada Finland
Edustetut "MMA-lajit":
- Thai Boxing
- Kick Boxing
- Lukkopaini (kerran viikossa 16.1 alkaen)
- KUNTOTHAI
- KUNTOTHAI (naiset)
- JUNNUTHAI
- KRAV MAGA
- Harjoitteluoikeus Nääshallin voimailusalilla kolme kertaa viikossa á 1h
Alkeiskurssi 110€ (kesto n. 2,5kk)
Jatkokurssi 180€/6kk (360€/ Vuosi)
TJJK (Tampereen Ju-Jutsukoulu)
Edustetut "MMA-lajit":
- BJJ
- Lukkopaini
- Vapaaottelu
- Lyöntipotkuottelu
- Hokutoryo ju-jutsu
- Juniori ju-jutsu
Alkeiskurssi 3kk 110€
Kevätkausi
1.1-31.5
100 eur
Kesäkausi
1.6.-31.8.
70 eur
Syyskausi
1.9.-31.12
100 eur
1 kk
30 eur
1 vk
10 eur
1 krt
5 eur
----
Omasta kokemuksesta voin sanoa, että ainakin Chitaladalta saa ensiluokkaista Thai/kick boxin valmennusta ja hinnat ovat mielestäni aivan siedettävät, ainoa mikä hommassa harmittaa on se, että jäsenmaksu maksetaan puolen vuoden jaksoissa, eikä jäsenyyttä ole mahdollista katkaista esim. kesän ajaksi (itse tykkään pysytellä kesät pois salilta). Nyt mukaan on tulossa myös lukkopainia (tosin vain kerran viikossa), joka lisää mielestäni paikan kiinnostavuutta. Hyvää tässä paikassa on myös se, että treenejä on tarjolla arkisin 2-3 kpl per päivä ja ennen oli vielä lauantainakin ohjatut potkis treenit sekä vaapaavuoro.
Tällä hetkellä en ole missään seurassa jäsenenä, koska mieli vetää vahvasti vapaaottelun puoleen, jonka harrastamisesta kaipaisin siis kokemuksia.
Erityisesti kiinnostaa tuo TJKK:n pystyottelupuoli (matto opetuksesta olen kuullut ainoasaan hyvää).
Snikt! ei vedä minua kovin kovaan puoleensa tuon klubi systeemin takia, jota vihaan ylitse kaiken. Lajejahan tuolla on tarjolla ihan pirusti ja reenejä tuntuu olevan ihan sopivasti.