PS3 pelit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja HC76
  • Aloitettu Aloitettu
Ja mä kun taas olin ymmärtänyt että PS3:lla toimii kaikki pelit vaikka olisi mistä

Aasiaan koodatut elokuvat ainakin toimivat hyvin

PS3-pelit kyllä toimii vaikka ois ostettu mistä tahansa ku niissä ei ole aluekoodeja. Eri alueen leffoja en oo testannu, mutta niistäkin lukenut, että jenkkien leffat/blurayt ei toimi kun niissäkin on aluekoodit.

E: Ja toki niitäkin blurayta/dvdeitä löytyy joissa ei ole aluekoodia.

Kuinkas moni täällä odotti tuota uutta Socomia? Ite laitoin tänään tilaukseen, jos vaikka sitte julkaisupäivänä pääsis jo pelaamaa. Oishan se kiva pelailla sitäkii pakkis porukalla.

Kuinkas moni täällä odotti tuota uutta Socomia? Ite laitoin tänään tilaukseen, jos vaikka sitte julkaisupäivänä pääsis jo pelaamaa. Oishan se kiva pelailla sitäkii pakkis porukalla.

Oisit storesta ostanu niin olisit saanu jo pari kuukautta sitten.

Socom: Confrontationin ostin pari viikkoa sitten jenkkistoresta, on kyllä hyvä peli. Lähes yhtä hyvä kun vanhat kaksi ensimmäistä Socomia jotka olivat tosi kovia. Suomalaisia pelaa jo jonkun verran, lähinnä vanhoja socom-veteraaneja kuten minä jotka ovat odottaneet peliä kauan. Vielä on bugeja jonkun verran mutta päivityksiä tulee tasaiseen tahtiin ja euroversiossa pitäisi kaiken olla kondiksessa kunhan tulee.

Oisit storesta ostanu niin olisit saanu jo pari kuukautta sitten.
Pitäis vissii tota storeakin seurailla ettei menis ohi tommoset. No mut nyt sentää saa tos mukana sen headsetin ni pääsee piinaamaa muita pelaajia hirveellä kiljunnalla jos menee huonosti ja jos jonkun porukan saa pystyy ni kai sitä muuhunkin voi käyttää :D

23.12 Pacific rift postitettiin play.comista eikä vieläkään näy. :( Onkohan siellä ollut hirveä ruuhka vai onko työkaverini hukannut pelin täällä Suomessa?
Onkos mitään mahdollisuuksia saada uutta jos ei sitä näy? Kaksi aikaisempaa peliä tuli nätisti perille asti.

Kannattaa varmasti viel ainakii pari päivää ootella ku on tossa välissä ollu joulu ja uusvuos ni se hidastaa noitten tulemista jonkun verran.

Aluekoodien kanssa ihmetteleville löytyy tuolta melko kattavat listat leffoista, joita voi huoletta tilata vaikkapa jenkeistä: http://bluray.liesinc.net/

Ainakin omat leffat, joita olen tuon sivuston tietojen perusteella tilaillut, ovat toimineet aivan oikein. Kannattaa toki huomioida, että kaikkien leffojen osalta kaikki eri versiot eivät välttämättä ole aluevapaita.

PS3:n pelithän tosiaan ovat aluevapaita, lisäsisällön kanssa voi tulla ongelmia, mikäli ostat väärän alueen storesta. Onneksi useampia tunnareita on helppo tehdä, joten tuo ei ole niin suuri ongelma. Rikkoo toki käyttöehtoja, joten jos ongelmia tulee myöhemmin, niistä on turha itkeä.

23.12 Pacific rift postitettiin play.comista eikä vieläkään näy. :( Onkohan siellä ollut hirveä ruuhka vai onko työkaverini hukannut pelin täällä Suomessa?
Onkos mitään mahdollisuuksia saada uutta jos ei sitä näy? Kaksi aikaisempaa peliä tuli nätisti perille asti.
20 päivää ruvennut minulla kestämään toimitukset, siksi lopetinkin tuolta tilauksen. 21 päivää on reklamaatioaika, jolloin voi reklamoida (klikkaa vanhoja tilauksia ja täppä päälle ettei ole saanut lähetystä, lähettävät uuden), eli ihan taktisesti tekevät tuota viivästystä.

20 päivää ruvennut minulla kestämään toimitukset, siksi lopetinkin tuolta tilauksen. 21 päivää on reklamaatioaika, jolloin voi reklamoida (klikkaa vanhoja tilauksia ja täppä päälle ettei ole saanut lähetystä, lähettävät uuden), eli ihan taktisesti tekevät tuota viivästystä.
No voi kökkö. Oisko siul suositeltavana jotai korvaavia myymälöitä mistä sais electronil tilattuu jatkossa? :)

Saaks tolla electronilla tilattuu ilma et siin on mitää luotto-ominaisuutta?
Tietenkin. Eihän sillä muuten pystykkään. Electron on pankkikortti, ei luottokortti. Eli raha velotetaan suoraan tililtäsi. Tai ainakin varataan. Eikä tule päälle mitään muita kuluja.

20.12 oli minun Hellboy2 laitettu postiin ja tuli eilen eli 5.1. Äläpä vielä hättäile. Varmaan joulun pyhät sotkee postin kulkua.

Piru että löytyy halvalla näitä pelejä. Kummasti on pelivarastot karttunu viimesen kuukauden aikana. Nyt lähti tilaukseen Motorstorm Pacific Rift hintaan £23.29. Täältä löytyy jos se on jollakin hakusessa.

Back
Ylös Bottom