Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tää on kyllä niin perseestä, menin 10 illalla nukkuu ja heräsin sitte 12 hirveeseen nälkään, aattelin et pakko se on kestää aamuun asti mut ei, no kävin si vetään kinkkua ja limppua :D.

Niin ja onneks olkoon mhki :dance2:

EIkä kukaan onnittele. Pöh.:jahas:

Hellanlettas!!!! Onnea pienelle höhkömöhkölle!!!! :lol2:

:dance2::dance2::dance2:

Höhkömöhkö..pieni..hmm uusia sanoja :D

Tosin tuo pieni taitaa pitää paikkansa kun tässähän kutistuu silminnähden kun mikään ruoka ei maistu ja saa yskiä keuhkojaan pihalle.

Höhkömöhkö..pieni..hmm uusia sanoja :D

Tosin tuo pieni taitaa pitää paikkansa kun tässähän kutistuu silminnähden kun mikään ruoka ei maistu ja saa yskiä keuhkojaan pihalle.

Sut nyt vois ottaa vaikka sylkkyyn istumaan ja keinuttaa sut uneen, jotta paranet flunssastas. ;)

p.s. olen uudissanojen keksijä, get used to it..:D

Hahha, onneksi olkoon.

Senaatintorilla huomenna nähdään, jos joku tunnistaa kääpiön liivi päällä. ;) Etukäteen jo hyvät uudetvuodet pakkislaisille!

tulipahan käytyä vähän pulkkamäessä. housuthan siinä repes perseestä:(

MÄKIN HALUUN!
Vitsi kun täällä ei ole lunta :(

Mulla alkoi tulemaan heti tuhmia ajatuksia näin yön pikkutunteina päähäni..:jahas:

Mitä sä nyt sellaisia ajattelet? Tuhmeliini....

No ei täällä pk-seudulla tarvitse kun vetää lipat pihalla niin on perse revennyt.

Oon saanu tänä talvena repeytettyä jo yhden hameen ja parit reiät sukkahousuihin. Olen saattanut kaatua, en tosin ole ihan varma :D

Hani Alyssa, hameesta en voi tietää varmuudella, mutta noi sukkikset hajoaa liian helposti.

:dance2:

Niin hajoaa, sukkahousut on ihan perseestä muutenkin.

e. Vaihdoin avataria kun tajusin etten ole pitkään aikaan vaihtanut. Aika synkkä.

OMG!

Tässä kuussa alkaa älästömyystyöt ja oonki sopivasti vetäny pohjiksi suklaata ja kinkyä niin, että vyöryn sinne suorastaan. Muahaha.

Back
Ylös Bottom