Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Enpä ole tähän threadiin ennen kirjoittanut kait (muistaakseni :D )

Mutta ajattelinpa jakaa kanssanne hienon sävelmän samalla, kun sytytän jo kahdelle edesmenneelle sotaveteraani isoisälleni kynttilän. Ne äijät rokkas :worship:

http://www.youtube.com/watch?v=up19CyQSVyU

Istun koneella ja juon Sahaajan ja Silkkaalihaksen Pepsit.

edit: tissit .
PRIEST: Ei voi, ei pysty. Pojat pelailee niin kovaa, etten saa nukuttua!

edit2: en muistanukkaan, että noi noin huonot tissit oli

Pokeria hakattu ja muutama kymppi voitolla tältä illalta. Nyt tuossa auki joku pikkuturnaus. Pari kivaa kättä jo tullu tuossa turneessa: 2222 ja värisuora 89TJQ:)

Sama turnaus edelleen menossa ja käteen AA. Vihu all in TT:llä, maksoin.Floppiin AQQ. Siinä vaiheessa siis täyskäsi. Turnilla joku pikkukortti ja riverillä A:hyvä: (AAAA siis mulla tuossa lopussa)

21 jäljellä, mulla 24k ja oon kolmas. 3000€ guaranteed 10 sijaa maksettu, eli ei mistään miljoonista kyse ole, mutta ainahan se ois kiva voittaa. Viime aikoina yleensä tippunu melko loppuvaiheessa näissä turnauksissa, kuitenkaan pääsemättä rahasijoille.

Tässäpä oivallinen sauma mennä nukkumaan.

Hyvät jatkot!

Mä en tiedä heräsinkö mä vaan aikaisin vai valvonko. En kyllä mene enää nukkumaan, joten kai heräsin aikasin.

Teinit huudattaa teknoa naapurissa niin että basso ravistaa perustuksia, no tässä pitääkin maanantaita varten siirtyä aamuvuoron unirytmiin muutenkin.

21 jäljellä, mulla 24k ja oon kolmas. 3000€ guaranteed 10 sijaa maksettu, eli ei mistään miljoonista kyse ole, mutta ainahan se ois kiva voittaa. Viime aikoina yleensä tippunu melko loppuvaiheessa näissä turnauksissa, kuitenkaan pääsemättä rahasijoille.

Päivityksi päivityksiä ? :D

Oiskohan Mayor's auki viideltä sunnuntaiaamuisin?

Kokemuksesta voin sanoa, että sisään pääsee tasan 5.55 ;)

Monta aamua jonoteltu sisään. Mutta aiheeseen liittyen alan siirtyä omalle salille juurikin nyt, sinne kyllä pääsee. Ja sitten ihana aamuvuoro :itku:

Back
Ylös Bottom