Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Kyllä mullakin on aina kirja mukana vessaistunnolla, mutta tuo läppäri on kyllä aika extremeä.

Kitarakin vois olla aika hc...

Itseä vituttaa taas kaikki. Tuokin johtuu siitä eräästä naisesta. Vittu kun telkkarista ja joka paikasta tulee aina kun vilkasen joku perkeleen siirappimainen lemmenkohtaus, niin koita nyt olla miettimättä asiaa...

Kitarakin vois olla aika hc...

Itseä vituttaa taas kaikki. Tuokin johtuu siitä eräästä naisesta. Vittu kun telkkarista ja joka paikasta tulee aina kun vilkasen joku perkeleen siirappimainen lemmenkohtaus, niin koita nyt olla miettimättä asiaa...

Niin samaa mieltä. Mulla aina kun mennyt poikki jonkin kivan tytön kanssa tmsp niin sitten tietty kaupungilla tulee pelkästään rakastavaisia pareja vastaan ja vittu pulutki nussii puskassa :D Yritä siinä sitten pitää mieli korkealla.

viddu flunssaa pukkaa. Räkä valuu norona nenästä ja nenäliinat loppu. Oli ihan tarpeeks masentunu fiilis jo ilman tätä vitun niistämistä :down:

joulua edeltävä viikko oli punttitaukoa ylirasituksen ja stressioireiden takia. tarkoituksena oli treenata jouluviikko perkeleellisesti. jep jep. ei ainuttakaan treeniä tähän mennessä ja kolmatta päivää kurkku kipeä. tänä aamuna sen vielä kruunasi vuotava nokka ja aivastelun pärskintä. siistiä siistiä. paino nousi joulun aikana 1.6 kg (mulle siis oikeastaan aika maltillisesdti) ja kova olisi polte treenaamaan. mitä tehdä? otanko riskin ja treenaan pikkuisen puolikuntoisena? APUVA!

joulua edeltävä viikko oli punttitaukoa ylirasituksen ja stressioireiden takia. tarkoituksena oli treenata jouluviikko perkeleellisesti. jep jep. ei ainuttakaan treeniä tähän mennessä ja kolmatta päivää kurkku kipeä. tänä aamuna sen vielä kruunasi vuotava nokka ja aivastelun pärskintä. siistiä siistiä. paino nousi joulun aikana 1.6 kg (mulle siis oikeastaan aika maltillisesdti) ja kova olisi polte treenaamaan. mitä tehdä? otanko riskin ja treenaan pikkuisen puolikuntoisena? APUVA!

Hmh, itsellä oli tuossa viikko sitten sama setti, lepoa viikko takana flunssan takia, ja hirveä polte treenaamaan. Sitten kun se päivä koitti jolloin olin aikonut salille lähteä, oli vielä nenä hieman tukossa ja pientä vuotoa, mutta oli pakko ottaa riski ja lähteä sinne salille, ja ihan hyvin meni. Seuraavana päivänä ei ollut enää nuhasta tietoakaan. Mutta tuossakin nyt järki käteen ja vähän kuunella omaa kroppaa, jos pulssi hakkaa 150 jo pelkästään kevyestä kävelystä niin ei ehkä kannata, ja sinne salille itse menin siihen aikaan kun muita ei enää ollut etten nyt ketään tartuta mihinkään :P

Itelläki joku nyt vialla, eivät tienneet eilen keskussairaalassakaan mikä mättää.. Jouluaattona tuli alavatsa helvetin kipeäks ja vielä jatkuu. Jouluaattona ei pystyny mitään syömään, eilen sain syötyä 5 leipää + yhden paninin. Tämän päivän vaan nukkunu sängyssä eikä oo pystyny mitään syömään.

Tulehdusarvot + virtsatestissä kaikki oli ok, ainoastaan verenpaineet oli hieman kohollaan. En tiedä mikä vittu tässä on vikana, alkaa olemaan jo nälkä mutta ei pysty syömään. Litalginia määräsivät nappeina lääkkeeksi, sairaalassa antoivat samaa injektiona pakaraan. Tuo nyt vähän helpottaa, mutta ei kovinkaan paljoa. PERKELE, haluisin tietää että mikä on vikana...Kaikenlisäks vitun sekava olo ku tullu vedettyä noita lääkkeitä kunnon annostuksilla
Kovaa kuumetta on ollu kuulemma liikkeellä. 3 päivän aikana söin 3 näkkäriä, puolikkaan kanafileen ja salaattia sekä pari lasia Fantaa. Vitusti meni Finrexiä ja kasisatasia Buranoita kun karkkia. Hyi! Luulin oikeesti, että kuolen!

Tänään aamulla 5 aikaan oli lämpö siinä 36 pinnassa ja on pysynytkin siinä tähän asti. Kurkku on vähän kipee mutta nälkä ei ole vieläkään...:(

Laihtunu oon varmaan 5 kiloa ja tuntuu, että lihakset hävinny jonnekkin. Hirveen veltto olo vieläkin. Urheilun alottelen taas tossa ensi viikkolla kevyellä kävelyllä ja salireenillä. Kyllä se tästä!:thumbs:

Mikäs sun kunto nyt?:)

Vattu täällä just naureskelin kun itse aina terve ja täällä vaan porukka makaa kuoleman kourissa sängyissään. No nyt sitten iski se muhunkin ja on kamalan veltto olo ja kurkku kipeä. Just kun piti alottaa huomenna treeni aamulla. Noh taidan mennä silti.

Mul on afta kielessä. Ihan pirun kipeä.

mitä tehdä? otanko riskin ja treenaan pikkuisen puolikuntoisena? APUVA!

Just kun piti alottaa huomenna treeni aamulla. Noh taidan mennä silti.

Molemmille, kannattaa miettiä onko se yks treeni mahdollisesti parin-kolmen viikon treenien arvoinen... Etenkin jos kyseessä ei ole huipputason urheilijan erityisen merkittävä harjoitus/kilpasuoritus, ei ole oikeestaan mitään perusteita mennä treenaamaan/kisailemaan puolikuntoisena.

Miuta vituttaa aivan suunnattomasti se, että ei pääse hiihtämään. Olin ns. hieman varautunut siihen, että koko h*lvetin joululoma hiihdetään, mutta nyt kilometrejä on tullu tasan 0 :curs:. Fillarilla tosin sitäkin enempi, salillakin pystyy sentään jotain jumppaa tekemään. Tänään kokeilin tasatyönnön omaista treeniä salilla (narulla taljassa), ei kyllä sattunu oikeestaan yhtään olkapäähän. Ehkä toi kestäis jo hiihtoakin... huomenna otetaan selvää asiasta :)

Flunssa yrittää puskea päälle. Saatana.

Vituttaa kun on tullut syötyä suklaata ihan överisti. Nyt sitten ootellaan niitten jättifinnien saapumista :itku:
Ja vitut kaikille niille, jotka joka joulu sitä suklaata mulle tunkevat kielloista huolimatta. Ja itelleni, koska en pysty olemaan syömättä sitä (kerralla :nolo:).

Vituttaa kun on tullut syötyä suklaata ihan överisti. Nyt sitten ootellaan niitten jättifinnien saapumista :itku:
Ja vitut kaikille niille, jotka joka joulu sitä suklaata mulle tunkevat kielloista huolimatta. Ja itelleni, koska en pysty olemaan syömättä sitä (kerralla :nolo:).

Sama itellä, naama näyttää olevan saleen lähiaikaoina ku kranaatin jäljiltä noiden suklaiden jälkeen. :jahas: Jokavuotinen sikabulkkiaika tämä joulunseutu kun ne kaikki vitun suklaathan on syötävä heti pois että voin sitten taas palata mahdollisimman nopeesti kurinalaiseen bodynatsin ruokavalioon. :david: Miks vitussa ihmiset ei voi sitä uskoo tai tajuta että jos niille sanoo että jos on ihan pakko mulle jotain ostaa niin ostakee mieluummin vaikka herasäkki ku vitun suklaata... Ja mitä tuli? Tadadadaa! 5kg suklaata! :curs:

Kamala olo, flunssa iskenyt ja koko yön tullut valvottua ja sammuin ehkä 20 minuutiksi ja just heräsin ihan litimärkänä hiestä. Ei varmaan tule auttamaan tilannetta jos tostakin nyt vilustuu vielä lisää. Mikäköhän voisi olla kun oli koko yön, noin 8h lähes jatkuvaa hel-ve-tin kovaa kipua vasemman kylkikaaren kohdalla ja ehkä vähän sydämmessä päin. Siis sellaista tosi painavaa tunnetta joka ei lähtenyt millään asennon korjaamisella pois? Vittu että meinas itku tulla kun sattu niin paljon. Nyt se on poissa taas..outoa :o

Ja ei, en juo joten tuskin on haima paskana. Voisiko olla jtn sydänlihastulehdusta?

Tuntuu kaikki olevan kipeinä näin Joulun aikaan. Itelle enää nenä tukossa ja kurkku kipee. Vituttaahan noi, mutta on nää oikeesti sika paljon kivempaa kun se parin päivän takanen yli 40 asteen kuume!

Sama itellä, naama näyttää olevan saleen lähiaikaoina ku kranaatin jäljiltä noiden suklaiden jälkeen. :jahas: Jokavuotinen sikabulkkiaika tämä joulunseutu kun ne kaikki vitun suklaathan on syötävä heti pois että voin sitten taas palata mahdollisimman nopeesti kurinalaiseen bodynatsin ruokavalioon. :david: Miks vitussa ihmiset ei voi sitä uskoo tai tajuta että jos niille sanoo että jos on ihan pakko mulle jotain ostaa niin ostakee mieluummin vaikka herasäkki ku vitun suklaata... Ja mitä tuli? Tadadadaa! 5kg suklaata! :curs:

Pirkka-niksi: Vittuilet kaikille ankarasti ensi vuoden, ja samalla huutelet:"Mä tapan kaikki!" -> EI suklaata ensi jouluna:hyvä:

Jepjep. Tarina alkaa siitä kun saan lainaksi isäukon tuliterässä olevan Land Rover Freelanderin..

Ajelen kohti frendin kämppää ja istuudun 6 tunniksi pelailemaan livepokeria. Montutan siinä muutaman binin (sisäänoston) jäätäviin ohivetoihin. Muutaman perus coinflipinkin häviön johtoasemassa niinikään.

6 tunnin istuskelun jälkeen suuntaan kohti autoa. Istuudun kuljettajanpaikalla ja käynnistän auton, kunnes se tapahtuu. PAKKI EI TOIMI OLLENKAA, TUNTUU KUIN SE OLISI HÄVINNYT VAIHDELAATIKOSTA.
(Jonkun aikaa kavereiden kanssa mietitää, että mitä vittua. ja kokeillaan kaikenlaista.. Ei vaan toimi!)

(Siinä sitten vapaalle, ja toivotaan että liukuisi sen verran taaksepäin.., joka ei muuten helposti onnistunut.)

Siinähän sitten pohditaan ja soitellaan asioita.

Toivotaan ettei tuu kauheen kallista laskua, takuista ja muista konkreettisestä en tiedä. Mutta tällä hetkellä vituttaa suunnattomasti.

Montun määräksi kirjasin livepeleihin -3,5 sisäänostoa, mutta todennäköisesti joudun kertomaan sen määrällä x. :curs:

Niille ketä vituttaa, miettikää itselle tähän tilanteeseen silloin ei enää pieni flunssanpahanen tunnu juuri miltään.

Kezmah kuittaa ja kiittää. :worship:

Back
Ylös Bottom