Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Mulla kesti 2 viikkoa. Vieläkin on räkäinen olo.
Täällä 4. flunssaviikko menossa.. kuumetta oli 3 viikkoa, enää on vain nuha ja ääni enemmän ja vähemmän kateissa. Että kyllä se siitä, pikku hiljaa. :joulu3:
En sentään ainoa flunssan kourissa kierivä näköjään ole. Sunnuntana alkoi pienellä kurkkukivulla ja siitä pahentunut koko ajan. Tää päivä mennyt sängyn pohjalla maatessa, oon jotenkin ihan finaalissa. En oo tainnutkaan ikinä olla jouluna flunssassa. Eniten tässä nyt vituttaa se, että makuaisti on äärimmäisen huono tän tukkosuuden takia, niin se on sitten kiva vetää joulusapuskaa ilman makuaistia :(

Mä oon muutamalle kaverille sanonut, että loukkaantumisriski on paljon suurempi jos vetää isoilla painoilla taakse, mutta ei sitä kukaan halua uskoa. Vääntäkööt niskan taakse niin kauan kuin olkapäät on sökönä. Ihmisille on jotenkin ylitsepääsemättömän vaikeeta ymmärtää, että salillakin oikeesti tulee niitä loukkaantumisia, mut ne kehittyy ajan kanssa eikä välttämättä tuu samalla tavalla ku formuloissa tai rallissa.

Joo siis kyllä mä nyt sen itekkin tiedän että olkapäät ottavat enemmän hittiä jos tekee taakse mutta se ei ollutkaan se pointti

Veikkaan, että mm. Neutraali saattaisi olla eri mieltä. Mun muistaaksen hän ainakin oli sitä mieltä, että ylätalja niskan taakse on hyvä liike. Eli se siitä amatööristä, vaikka itsekään en kyseistä liikettä suosi - saman asian ajaa paremmin niskan taakse (leuan)veto.

Niskan taakse ylätaljassa paljastaa AINA saliamatöörin!!
Jos toi oli tosissaan kirjoitettu, niin ihmettelen tuollaista asennetta. Miten se on joillekin niin vaikea ymmärtää, että jollakin voi olla ihan hyvä syy treenata vähän eri tavalla kuin itse? Eihän nyt yhden liikkeen perusteella VOI päätellä toisen salikokemuksesta tai mistään muustakaan yhtään mitään tietämättä henkilön taustoja, esim. mitkä on tavoitteet, loukkaantumishistoria jne.

Okei, vaihdetaan AINA sanaan YLEENSÄ. Kuinkakohan monta kertaa ei ole nähnyt salilla kun joka hukassa olevan näköinen tyyppi pyörii ja ihmettelee salilla ja päätyy loppujen lopuksi tekemään juuri niskan taakse vetoja taljassa.

Okei, vaihdetaan AINA sanaan YLEENSÄ. Kuinkakohan monta kertaa ei ole nähnyt salilla kun joka hukassa olevan näköinen tyyppi pyörii ja ihmettelee salilla ja päätyy loppujen lopuksi tekemään juuri niskan taakse vetoja taljassa.
:thumbs:

Vituttaa että mun joulut tuppaa aina nykyään meneen vähän pilalle, koska avokki on mulkku ja mä olen kusipää vaikka ei tänäkään jouluna olla edes yhdessä.

Ei vituta, mutta on vähän ahdistava ja surullinen olo. Mulla on sellainen tunne, että näin eilen meidän mummon viimeistä kertaa ja hyvästelin hänet. Mummo joutui viime lauantaina virtsatieinfektion takia sairaalaan palvelukodista ja nyt hänen yleiskuntonsa on romahtanut. Hengittäminen on vaikeaa, kun sydämen vajaatoiminta aiheuttaa nestekertymää keuhkoihin ja nyt hänellä todettiin tänään vielä keuhkokuume. Hänellä on ollut hengityskatkoksia ja nyt hänelle annetaan jo morfiinia. Lääkäri oli antanut elvytyskiellon.

Meidän toinen mummo kuoli vuosia sitten tapaninpäivänä ja mietin, jos tämä viimeinenkin mummo kuolee. Tämä tällainen luopuminen on aina vaikeaa, mutta toisaalta miksi pitkittää elämää väkisin, jos kroppa ei enää jaksa. Luulen myös, että mummo itse haluaa kuolla. Luulen, että kuulin hänen sanovan niin minulle aaton aattona, kun kävin hänen luonaan ekan kerran sairaalassa.

Ei muakaan niin pahasti ees vituta, vähän vaan harmittaa. Nimittäin se mistä kerkesin täälläkin jo iloitsemaan - nainen - onkin nyt sitä mieltä, ettei oo valmis uuteen suhteeseen. Aivan :hyvä: .

Oli pikkuisen eri meininki viikonloppuna kyllä silläkin naisella. Mutta ei se mitään. Oli onneks sen verran monen naisen kanssa jo viime lauantaina juttua, että eiköhän se siitä unohdu aika nopeaan. Kaverit meinas, että tänään pitäs jo lähteä baariin. Itse ajattelin enemmänkin lauantaita. Voihan sitä lähteä kumpanakin päivänä.

Muakin kyllä vituttaa tää naisten kanssa säätö. Ku ei noista vittu ota ikinä selvää mitä ne haluaa. Miks aina noi just eronneet tulee oikee tyrkyttään itteensä ja pussailee ja halailee ja sitte yhtäkkiä ilmottavat etteivät ole valmiita uuteen suhteeseen. Siis ei vittu, mitä vittua tuutte sitte pokailemaan muita ihmisiä!

Ja mahdollisuuksia eri muijiinki ois tällä hetkellä, mutta ku 99% muhun ihastuneista on sellasia joiden kanssa en vaa voi kuvitella että harrastaisin jotain mesettämistä intiimimpää.

ainii ja naapuri kaato eile siiderit mun näppikselle ni tääkää ei nyt kauhee hyvin toimi. voi vittu! molemmista aiheista vois kirjottaa romaanin mutta ei täl paskal näppiksel nyt jaksa. kiitos hei.

ps. :curs::curs::curs::curs::curs:

Eilisestä lähtien alavatsa ollut kipeänä: PERKELE x10.. Ei pystynyt jouluruokia syömään, ei vieläkään pysty syömään. Nyt päivän ensimmäinen ateria menossa: 2 paahtoleipää. Yökin meni pyöriessä sängyssä, kun ei löytynyt mitään asentoa missä nukkua. Jos sitä illalla lähtisi päivystykseen Karstulaan, haluaisin tietää missä vika.

Umpisuoli?
edit: kokeile painaa oikealta alavatsasta, jos kipeä niin lääkäriin ennen kun puhkeaa
Ei erityisemmin ole oikealta puolelta kipeä, tuosta keskeltä. Täytyy kyllä illalla kipaista päivystykseen, en jaksa seuraavaa yötä pyöriä sängyssä niinkuin edellistä.

Back
Ylös Bottom