Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

V'ttuum joulu ylihuomenna ja tänään ainakin saikulla flunssan takia. Mistä tota räkää riittää saa**na, alkaa hermo menee, 4:s päivä kunnon flunssaa menossa.

Älä viitti, mulla on jo viikko takana tätä helvettiä. Kuumetta, keuhkot täynnä limaa, räkää riittää ja nyt pikanttina uutuutena nenän limakalvot punaiset ja turvonneet kuin sihteerin ulkosynnyttimet pikkujouluissa. Viritä tässä sitten joulu tunnelmaa.

Vittu toista viikkoa itsekin kipeenä ja pari viimestä viikonloppua mennyt epätavallisesti molempina päivinä juopotellessa. Puolen vuoden treenit on kyllä nyt vedetty vessasta alas.:joulu3:

e:olis nyt edes malttanut syödä, mutta kun ei

Ei välttämättä komedia-kategoriaan kuulu seuraava, sillä lähinnä kauhulla olen seurannut muutamien nuorten poikien mave-treeniä, jossa rautaa on tangossa ainakin puolet liikaa ja tekniikka aivan järkyttävän huono. Kokeneempien treenaajien ystävällisesti neuvoessa sällit tietysti suivaantuvat ja lähtevät pois.

Samat nuorukaiset eräänä kauniina perjantai-iltana tulivat penkkaamaan ison kaverilauman kanssa ja urheilujuomana oli mitäs muutakaan kuin kiljua. Ainakin hajusta päätellen. Eipä juoma kyllä suorituksiin tainnut merkittävästi vaikuttaa... :D Kyseessä on siis sali, jossa minkäänlaista henkilökuntaa ei ole ja talonmies tulee vain sulkemaan ovet illan päätteeksi.

Pyhien jälkeen pariks viikoks vankilaan:rolleyes:

No tuhat miljoonaa kertaa mieluummin maksan vuokrarästejä vähillä rahoillani(perjantaina tuli postissa oikein häätöuhkaus), kuin välttelen lyhyttä "lomaa" selvinpäin...

että sikäli

oho mistäs syystä linnaan?

Maksamatta jääneistä käräjäoikeuden langettamista sakoista.

Maksuaikaahan olis ollut jo semmoset 7. kuukautta, mutta en mä oo noiden- kuten muidenkaan karhuajien- leimaamia kirjeitä ikinä availlut, tai ajatellut koko asiaa. Tänään avasin uusimman heidän kirjeistään, kirjepinkkaa selatessani, ja tämä "iloinen" yllätys paljastui.

Itse sakot liittyi standardi kännisekoiluun, ei siitä sen enempää.

Vittu kun osaa vituttaa agressiiviset riidankylväjät. Kävin laivalla lauantaina ja näitä pellejä tuntui tulevan joka nurkan takaa. Kai niillä oli siellä pesä jossain. Ensimmäinen pösilö ilmaantui jo heti alkuillasta. Oteltiin hyvissä fiiliksissä hytissä juominkia niin yhtäkkiä joku syöttöporsaan näköinen landesika tulee mouhoamaan ovelle ja huutaa aivan perkeleesti. Oli saanut jostain päähänsä, että tästä hytistä vittuillaan sille. Tuntui olevan hirveät tappohalut päällä.

Toinen tapaus tulikin sitten tuntia myöhemmin käytävällä. Sellainen Halmeen näköinen sälli tulee Euroopan omistajana paikalle kertomaan, että on rauhaa rakastava leppoisa kaveri. Näkee sitten siellä nurkassa jonkun sällin, joka oli vähän pihalla eikä edes tiennyt mistä juteltiin. Seuraavaksi tämä roinasika onkin sitten käymässä kimppuun, kun hiljaisuus tulkitaan vittuiluksi :wall:

Loppuillasta vastaan käveli joku heppu naama aivan veressä. Oli varmaan törmännyt väärään aikaan väärässä paikassa tuohon ensin mainittuun landejunttiin. Muitakin pikkukärhämiä tuli nähtyä siellä täällä. Alkoivat vielä jostain aivan saatanan mitättömistä seikoista. Perkele kun ei osata käyttäytyä. Aamulla sitten morkkis päällä ja kaikki syy viinaan :wtf:

Vittu kun osaa vituttaa agressiiviset riidankylväjät. Kävin laivalla lauantaina ja näitä pellejä tuntui tulevan joka nurkan takaa. Kai niillä oli siellä pesä jossain. Ensimmäinen pösilö ilmaantui jo heti alkuillasta. Oteltiin hyvissä fiiliksissä hytissä juominkia niin yhtäkkiä joku syöttöporsaan näköinen landesika tulee mouhoamaan ovelle ja huutaa aivan perkeleesti. Oli saanut jostain päähänsä, että tästä hytistä vittuillaan sille. Tuntui olevan hirveät tappohalut päällä.

Toinen tapaus tulikin sitten tuntia myöhemmin käytävällä. Sellainen Halmeen näköinen sälli tulee Euroopan omistajana paikalle kertomaan, että on rauhaa rakastava leppoisa kaveri. Näkee sitten siellä nurkassa jonkun sällin, joka oli vähän pihalla eikä edes tiennyt mistä juteltiin. Seuraavaksi tämä roinasika onkin sitten käymässä kimppuun, kun hiljaisuus tulkitaan vittuiluksi :wall:

Loppuillasta vastaan käveli joku heppu naama aivan veressä. Oli varmaan törmännyt väärään aikaan väärässä paikassa tuohon ensin mainittuun landejunttiin. Muitakin pikkukärhämiä tuli nähtyä siellä täällä. Alkoivat vielä jostain aivan saatanan mitättömistä seikoista. Perkele kun ei osata käyttäytyä. Aamulla sitten morkkis päällä ja kaikki syy viinaan :wtf:

Tommosii kyl löytyy iha sairaasti etenki kaikis isommis baareis. Itekki olin tos vkl menos kuselle baaris ja siin seiso joku jäbä siin oven edes puhumas jonkunkaa. Nii heti ku taputin sitä vähä olkapäälle ja kysyin jos pääsis ohi nii tää jätkä oli jo rinta ulkona isottelemas ja oli valmis alkaa tappelee.. Sit välil jos kävelee tuol baareis nii aina joku urpo kävelee vastaan ja tönäsee iha tahaltee. Joskus kyl noihi menee vähä hermot mut ei sitä aina jaksa takasi alkaa tönii.

Tos viime vkl just naureskeltiin kavereiden kanssa kun just tällänen lihavahko pälvikaljuinen mies henkilö haastoi riitaa 4 tyypin kanssa( ukko siinä kunnossa et hyvä kun pystyssä pysy).

Oli äijällä melkolailla hyvää tuuria ja olis kiva nyt sitten käydä jälkeenpäin kehumassa konttorirotan urheutta :) en tiedä oliskohan se menny jos olis tienny että 2 tästä porukasta kuuluu jengiin missä oli vaatimuksena henkirikos.

Tommosii kyl löytyy iha sairaasti etenki kaikis isommis baareis. Itekki olin tos vkl menos kuselle baaris ja siin seiso joku jäbä siin oven edes puhumas jonkunkaa. Nii heti ku taputin sitä vähä olkapäälle ja kysyin jos pääsis ohi nii tää jätkä oli jo rinta ulkona isottelemas ja oli valmis alkaa tappelee.. Sit välil jos kävelee tuol baareis nii aina joku urpo kävelee vastaan ja tönäsee iha tahaltee. Joskus kyl noihi menee vähä hermot mut ei sitä aina jaksa takasi alkaa tönii.
Tollasta on baareissa, joissa on suurimmaksi osin sitä nuorempaa(mua nuorempaa :D) väkeä.

Mulla on kyllä aivan mahtava tuuri ollu aina näitten kanssa. Muistaakseni vain kerran joku ihminen on tullut mulle täysiä uhoomaan. Ei varmaan tällä naamalla ja raameilla kukaan jaksa tulla näyttämään maailmalle kuinka kova on :D

Aikas perkeleen tärkeä USB muisti hajosi. Voihan vittu! :curs: x 10

Ei ollut varmuuskopiota. Voiko tuota yrittää palauttaa jotenkin? Myös joku luotettava ulkopuolinen firma voisi tulla kyseeseen (tikku sisältää salassapidettävää tietoa). Kone ei tunnista koko tikkua, eli voi olla joku kontaktihäiriö.

Aikas perkeleen tärkeä USB muisti hajosi. Voihan vittu! :curs: x 10

Ei ollut varmuuskopiota. Voiko tuota yrittää palauttaa jotenkin? Myös joku luotettava ulkopuolinen firma tulisi kyseeseen (tikku sisältää salassapidettävää tietoa). Kone ei tunnista koko tikkua, eli voi olla joku kontaktihäiriö.
Mä sain ainakin linuxin puolelta palautettua kaikki tiedostot (tai ei sitä jota olin tallentamassa, kun tikku hajosi). Windows muistaakseni tunnisti tikun, mutta ei pystynyt lukemaan sieltä mitään. Eli linuxin live-cd:llä voi tietty kokeilla. On windowsillekin jotain palautusohjelmia, mutta en silloin itse ainakaan löytänyt kuin maksullisia.

Vittu kun osaa vituttaa agressiiviset riidankylväjät. Kävin laivalla lauantaina ja näitä pellejä tuntui tulevan joka nurkan takaa. Kai niillä oli siellä pesä jossain....

Siinä on kyl jotain mystistä kun porukka lähtee risteilemään kun niin monilla tahtoo noi aivot jäädä satamaan. Tuntuu kuin ihmiset luulisi että mitkään lait eivät päde kansainvälisillä vesillä. Kolme vuotta olin järkkärinä noilla ruotsinpaateilla ja voin kertoa että en ole menossa takasin. Tai no jos saisin kuukaudessa 10 000 euroa käteen, ja silloinkin istuisin vaan hytissä koko työviikon. Mä niin vihaan käänniääliöitä, kännisten typeriä selityksiä ja sitä että joittenkin on pakko tapella heti kun saa vähän viinaa!! Portsareilla on se hyvä puoli että voivat nakata kusipäät baarin ovesta ulos mutta laivalla joutuu kattelee niitä vitun mulkkuja satamaan asti.

Vitun peltikatto :curs:
Olen nukkunut kahtena viime yönä, hmm... Omien laskujeni mukaan en yhtään. Kiitos ton metelöivän katon!

Ja joulun vois mun puolesta hypätä yli. Ei tippaakaan joulumieltä meikäläisellä.

V'ttuum joulu ylihuomenna ja tänään ainakin saikulla flunssan takia. Mistä tota räkää riittää saa**na, alkaa hermo menee, 4:s päivä kunnon flunssaa menossa.
Mulla kesti 2 viikkoa. Vieläkin on räkäinen olo.

Back
Ylös Bottom