Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Voi vitun duuni ja kaikki muu. Piti olla lomaa täs joulun tienoil nyt ne uhataan perua :curs: Olen ihan hajoamis pistees ja todellakin loman tarpees. Ei haittais yhtään jos täs sais kevät talvel lomautus paperit olis aikaa itellekkin. Ja täs kotona pitäs hypätä ainoil vapaa ajoil muijan kans joka vitun kissan ristiäisis. Töihinkin olisin hankkinu tuuraajan mutta ei kuulemma käy ne haluaa mut. Nyt lähen kyl tutulle saunoo ja vedän pään täytee sanokoot muut mitä sanoo! Haistakoot rahan ja kiireen peräs juokseva maailma paska

Vituttaa välinpitämättömät ihmiset, jotka parkkeeraavat autonsa tuntikausiksi porraskäytävän eteen, vaikka pihatiellä on pelastustiekyltti+pysäköintikieltomerkki.

Ei sen puoleen. Voi joskus liukkaalla kelillä sattua pieni vahinko, kun joudun ahtautumaan auton vierestä kotirappua kohti. Eli wink, wink vitun amis, joka näin teet. :)

Voi vitun duuni ja kaikki muu. Piti olla lomaa täs joulun tienoil nyt ne uhataan perua :curs: Olen ihan hajoamis pistees ja todellakin loman tarpees. Ei haittais yhtään jos täs sais kevät talvel lomautus paperit olis aikaa itellekkin. Ja täs kotona pitäs hypätä ainoil vapaa ajoil muijan kans joka vitun kissan ristiäisis. Töihinkin olisin hankkinu tuuraajan mutta ei kuulemma käy ne haluaa mut. Nyt lähen kyl tutulle saunoo ja vedän pään täytee sanokoot muut mitä sanoo! Haistakoot rahan ja kiireen peräs juokseva maailma paska

Itellä vähän pidempi vapaa joulun jälkeen (6päivää) ja sekin pitäis viettää emännän työpaikalla hoitolasten kanssa 24h, "ei tarvi lasten kanssa leikkiä voit touhuta omia" ja hetken päästä kuului, "jos mentäis uimahalliin, pulkkamäkeen ja käytäs lasten kanssa jossain muuallakin". Tähän kun sanoin vahingossa "Kyllä muuten, mutta kun ei kiitos." Arvaatte varmaan tuliko sitä joulupiparia. Ja uusivuosi jossain hevonpersiissä puoltuttujen häissä.
Vituttaa kun aamuisin on varmaan verensokerit aina alhaalla ja ei malta heti syödä niin repee perse joka asiasta, etenkin kun remonttia tekee ennen kuin on syönyt aamupalan.

Ps. Olen siis menossa sinne. Minulla on vain paljon mielipiteitä.

Turussa asun. Millainen meno siellä suunnalla on?
Jalankulkijoista ei välitetä yhtään (itse en enää kuulu näihin) ja autolla ajetaan mahdollisimman röyhkeästi eli nuohotaan ja kiilaillaan etc. Ei tosin lähelläkään esim. Espanjan meininkiä, siellä ajettuaan tietää todellisen röyhkeyden. Bosnia onkin sitten aivan eri sfääreistä.

Tuottamatonta touhua opiston kannalta. Laitokset/koulut saavat osan toimintarahoistansa sen perusteella moniko opiskelija on saanut jostakin kurssista suorituksen. Tämä ei ole arvosanasidonnainen. Nyt kun olet ottanut sen ykkösen niin sun arvo opistolle sen kurssin suhteen on pyöreä nolla. Vittuako sitä sen jälkeen tuhlaamaan aikaa ja rahaa uudelleententtimiseen. Ensi kerralla arvioit homman ja palautat tyhjän paperin jos tuoksuu ykkönen ilmassa :)

Ensimmäinen "järkevä" selitys jonka olen kuullut. Kiitos siitä :)
Tuntuu vaan hiukan epäreilulta että joku minua hiukan huonompi sai nyt harjoittelukierroksen, ja voi uusinnasta napata itselleen vaikka vitosen.
Tuo tyhjän paperin palauttaminen on käynyt mielessä, mutta sekin tuntuu niin tyhmältä vaihtoehdolta..

muija kotipaikkakunnallaan juhlimassa joidenkin kavereittensa kanssa..itse duunissa toisella puolen suomee..ei siinä mitään mut ois kiva olla menossa mukana :S

pari päivää hammasta vähän vihlonu ja täs työvuoron aika karkki mässänny ja rupes niin vitusti vihlomaan ja kattelin sit nii puolet paikasta hävinny :itku:

Ei luultavasti tarvitse sitten luultavasti ainakaan lamaa pelätä tällä hetkellä.:rolleyes:

Ei tartte, ei - mutta ku pitäis saada kaikkihetimulletännenyt... :rolleyes:

Mä olen kohta ollu 3v firmassa, koko aikana ei ole bonuksia tippunut tasaisen hyvästä tuloksesta huolimatta - aiemmin noi oli saanu oikeastaan joka vuosi 1-2 kk-liksaa näin joulun tienoilla!

Joo pitäs laittaa :D. En vaan ymmärrä, että luuleeko se tosiaan että koko talo hiljentyy keskellä päivää sen takia että lapsi nukkuu. Muutenkin juuri valmistunut talo niin on kyllä melko hiljainen.

Joo pitäs laittaa :D. En vaan ymmärrä, että luuleeko se tosiaan että koko talo hiljentyy keskellä päivää sen takia että lapsi nukkuu. Muutenkin juuri valmistunut talo niin on kyllä melko hiljainen.

Tietysti voisi toivoa, että lappu on siksi ettei mahdollinen kyläilijä rämpyttäisi ovikelloa täysillä, mutta mistäs minä tiedän mitä vatipäitä siellä asuu.

Kaikki nyt menee vain päin vittua aivan yrittämättäkin. Jos oon salilla päivästä 1,5h ajan, niin tottahan toki työnantaja soittaa töihin silloin jostain keskuksen numerosta. Nyt sit soitan keskukseen takas ja kyselen, että mitäköhän asiaa siellä olis ollut, niin kukaan ei tiedä yhtään mitään asiasta ja esimies lähti jo himaan. Noi keskukset on niin perseestä, kun siihen ko. henkilön numeroon ei voi suoraan soittaa takas vaan menee johonkin bingoautomaatilla oikeita selityksiä arvailevaan keskukseen. Meitsi ei tainnu syntyä kultalusikka suussa ku kaikki menee aina päin helevettiä.

no vittu nuo ämmät saatana..

Ajattelin lauantai-illan ratoksi tehdä pois yhden koulujutun, jonka palautuspäivä on mennyt ajat sitten, jotta pääsisin hyvillä mielin joululomalle. No, paikka, josta tehtävänanto ja matskut pitäisi hakea, ei päästä mua kirjautumaan, vaan ilmoittaa että "Antamaasi käyttäjätunnusta ei näytä olevan olemassa."
Koulun sähköposti ja winha, joihin kirjaudutaan samalla tunnuksella, toimivat moitteettomasti :rolleyes:
Mitä vittua :curs:

Back
Ylös Bottom