Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ziisus fakin kraist tota svedujen biisiä, ei saatana! Hirveintä mitä olen koskaan nähnyt tai kuullut!!!

Tommoinen pitäis nähdä norjalaisten tekemänä. Komboksi jotain Mayhem, Satyricon, Immortal, Dimmu jne.

Joo biisi olisi: SATANIChristmas...:rock:

Prkl ku vaivaa tuo fasettilukko alaselässä.. Yleensä saan omin avuin/kaverin avulla aukeemaan, mutta tällä kertaa on taas tällainen kunnon jumitus päällä.

Aamusta, kun on yön rentoutunu, niin vois koittaa kaiffarin avulla hoitaa selän auki.. sais huomenna puntattua normaalisti.. Eniten tuo haittaa mua penkissä kaarta tehtäessä. Kyykyssä ja mavessa toimii ihmeenkin hyvin, kunhan pitää "korsetin" kasassa.

Nyt :zzzz:

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200812188800041_ul.shtml

Luulin että Nevadassa on aina +30 astetta eikä merkkiäkään talvesta mutta näköjään sataa sielläkin joskus lunta. Aika jännä.
Nyt on jollain mennyt soppa sekaisin. Suomessa jossa pitäisi olla lunta tähän aikaan enemmän kuin laki sallii, tulee jumalauta vettä kuin esterin perseestä. Jossain autiomaassa, jossa pitäisi olla kuivempaa kuin jehovain todistajain bingoillassa, tulee saatana lunta.
:dance2:

Haudi! Eipä ole tullut aikoihin kurkattua tähän ketjuun... Mikä on meno? :joulu4:

Mä oon paketoinu tässä joululahjoja pari tuntia... Joo... tiedän että olen vähän outo :joulu3:

Voi ketun kassit.. onpas se taas myöhä. Meni esseetä kirjotellessa ja jouluvaloja parvekkeelle asennellessa. Naapurit varmaan tykkäs ku kahden aikaan kolistelin partsilla ja siirtelin lasituksia :D noh noh.. ja aamulla pitää varmaan puntille rynniä ennen töitä ja muuta ikävää.

Back
Ylös Bottom