elasto
Mode
Luetteloketju ja poistettu.Minne hävisi "tärkeää elämässä" tms. ketju, johon olin jopa eilen vastaavinani jotain? Vai oonko nähnyt unta, häh, apua!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Luetteloketju ja poistettu.Minne hävisi "tärkeää elämässä" tms. ketju, johon olin jopa eilen vastaavinani jotain? Vai oonko nähnyt unta, häh, apua!
Olisiko kuulunut kiellettyihin luettelo ketjuihin, eli ois poistettu?Minne hävisi "tärkeää elämässä" tms. ketju, johon olin jopa eilen vastaavinani jotain? Vai oonko nähnyt unta, häh, apua!
Oletko graafinen suunnittelija? Epäilykseni on suuri.
Tuleehan noita kuvia pyöriteltyä, kuten myös webbisivuja ja flashia. Mukavaa hommaa!Mistäköhän löytyisi joku hyvä kirja, joka käsittelee värioppia? Käyttökohde olisi siis web-suunnittelu ja sitä kautta grafiikan teko.
Laita kirjattuna, maksaa pari euroa enemmän, ei pääse häviämään(vaikkei itselläni ole koskaan mitään postiin kadonnutkaan, kai)Pitäisi jättää käräjille vastine.
1. Miten paljon postiin voi luottaa vai kannattaako uhrata pari tuntia ja viedä henkilökohtaisesti paikalle?
Luetteloketju ja poistettu.
Leffa ärrältä myöhässä pari päivää, just muistin.
Mitä jos heitän sen leffan vaan kassalle ja lähden?
Laittavat laskun ylimenneistä päivistä perään?:D
Miksi kovilla bodareilla pitää aina olla joku typerä välinimi, tyyliin Godzilla, Napalmi, Bull, Rankaisija ym.
p.s Eihän ylläpito välitä henkilötietoja eteenpäin eihän? :D
No niinpä! Tuosta olisi voinut tulla ihan keskustelun tynkääkin. Eri asia on sitten ketjut joissa luetellaan esim. kengän koko.Hohhoijaa. Millähän määritellään luetteloketju (toinen tyhmä kysymykseni)? Jos joku vastaa ketjuun "pilu" niin ei kai se vielä tee siitä luetteloa?
No niinpä! Tuosta olisi voinut tulla ihan keskustelun tynkääkin. Eri asia on sitten ketjut joissa luetellaan esim. kengän koko.
" maa on roudassa niinkuin siinä laulussa,
jonka kaikki täällä tietää muttei muista sen nimeä "
Viittaaks tää johonkin konkreettiseen kappaleeseen?
Miten pitkään avattu purkillinen tonnaria säilyy jääkaapissa? Ei haise pahalle, eikä viittis poiskaan heittää... Viime viikolla varmaankin avattu, ei mitään muistikuvaa.