Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

huomenna tentti ja auton kulutusosien vaihtoa; jarruremppa,koiranluut,vetarin stefa..vielä kouluviikon päälle vkl 2 yövuoroa ja sitten vittu pääsisi jo tuulettamaan nuppia vanhempien luo joulutunnelmissa.

ainoo mikä jaksaa piristää niin bellan vien näytille ja samalla jää kanssani joulun viettoon vanhempieni luo :P niin ja edelleen kaukosuhteet on saatanasta

Miks mä pelaan välillä niin paskaa pokeria:curs:
Miks mä pelaan yli 9h sessioita omahaa. Taas pää niin sekasin väsymyksestä etten erota pataa rististä ja kuopattu joku 400 dollaria eli suurin osa rollista. Helvetti, menee taas opiskelijan ryyppyrahat ja huomenna viimestään hirvee morkkis ku oon katki.

Lauantaina olin mummin hautajaisissa ja sieltä sitten meniin sairaalaan vaaria katsomaan. Torstaina tuotiin sinne keuhkokuumeessa. Vaipu koomaan sunnuntai yönä ja kuoli tänään. Sitten on vielä toi armeija tossa tammikuussa jota odotellaan pelon sekaisin tuntein, kun ei tiedä mitä odottaa.

Pistetään vaikka nyt tänne. Yön aikana heräillyt tasasin väliajoin, nähnyt samaa paskaa unta varmaan kolme kertaa. Päätä särkee, nenä täysin tukossa ja vaikka vetäis kaikki vaatteet päälle niin palelee. Rok'oon. Meikä jo salaa toivo, että tänään olis ohi mutta ei toivoakaan.

Nyt on sitten siivottu lääkkeitä + mehuja sängystä, patja pilalla, lakanat pesussa. Pistin lääkkeen sen jälkeen ruiskuun Caramel-siirapin kanssa (tosta tuli oikeesti aivan vitun hyvän makuista) ja väkisin 2.5-vuotiaan suuhun, no se päätti oksentaa sen minun, itsensä ja meidän sängyn päälle. Nyt on sitten nekin patjat ja lakanat vituillaan. Kuumetta tolla on 40 astetta, eukolla myös ja omaa en ole ehtinyt mittaamaan.

Tämä päivä on ollut maanpäällinen helvetti. Väsyttää niin vitusti ettei mitään rajaa ja tiedän etten nuku tuntiakaan ensi yönä. Nyt on hetki aikaa, otin oluen ja kuuntelen jotain heviä.

Toi on pirullista, kun on koko perhe samaan aikaan sairaana!!
Muistui mieleeni toissakesäinen oksennustauti, kun meillä oli lastenhuoneessa verhotkin oksennuksessa, kun nuorimmainen oksensi kaaressa sängystä. Puhumattakaan matosta ja siitä, että kaikki lakanat ja pyyhkeet loppuivat, kun ei sairaana pyykinpesu kauhean näppärästi sujunut.
Ja sit vielä kuorrutteena nuorin pojista joutui tiputukseen.

Tsemppiä!!

Lauantaina olin mummin hautajaisissa ja sieltä sitten meniin sairaalaan vaaria katsomaan. Torstaina tuotiin sinne keuhkokuumeessa. Vaipu koomaan sunnuntai yönä ja kuoli tänään. Sitten on vielä toi armeija tossa tammikuussa jota odotellaan pelon sekaisin tuntein, kun ei tiedä mitä odottaa.
Toi on veemäistä, itse hautasin 2 mummoa peräkkäisinä päivinä aikoinaan. Molemmilla toki syöpä.

VOIVOIVOI! Äiti parka oli aamulla hakemassa postia ja veti sitten meidän pihassa lipat. No eihän siinä jos vähän kaatuu, mutta kun se kaatu oman jalkansa päälle ja se jalka meni sit poikki ei siis murtunut vaan ihan irtipoikkipaskaksi!:wtf:

Jumalauti mikä tuuri, nyt vaan vähän puukkoja jalalle ja sairaslomaa pitkälle ens vuoteen...

Ihmiset jotka ei osaa syödä hiljaa.
Siis, tarkoitan pureskella. Miten vitussa voi pitää sellaista meteliä vielä syömällä suu kiinni????
Ei jumalauta, en saa sellaista mekkalaa aikaiseksi vaikka söisin suu auki, miten hitossa ne tekee sen. Todella siistiä syödä jossain paikassa jossa joku näitä sankareita vetää safkaa samaan aikaan. Ikkunat vaan helisee sen mässytyksen tahdissa, hyvällä tuurilla vielä pieraisevat kunhan saavat syötyä.

Mikäli lööppeihin uskomista, tulossa sysimusta joulu pk-seudulle, taas. Kyllä pistää vituttamaan kun muutenkin masentaa tämä jatkuva pimeys niin sitten yksi juhlapäivä vuodessa ja silloinkin pitää olla lumetonta. Olen niin kateellinen pohjoisemmassa asuville. Käyn kohta hankkimassa jonkin lumitykin partsille: D

Nyt on saatu taas nauttia julkisesta terveydenhuollosta. Kellään ikinä mitään oo ja kaikki paranee itsestään tai viimeistään buranalla. Saatana. Ois tuonkin lääkärireissun hinnan voinu vaikka antaa jollekkii naapurin erkille sen mutumielipiteestä niin hyöty olis ollu yhtä suuri ku noiden kujalla olevien terveyskeskuslääkärien diagnoosit ja oisin välttäny 3 tunnin sairaalajonon. :curs:

Vittu maksopin lukukausi maksut yliopistoon, ja ainakin rahat mennyt tililtä, mutta nyt tuli viestiä ettei rahoja näy, voi vittu jos ne on sohlannut siellä, pitäisi vielä opiskelija viisumikin hommata, eli kiire tulee!!!

Vittu maksopin lukukausi maksut yliopistoon, ja ainakin rahat mennyt tililtä, mutta nyt tuli viestiä ettei rahoja näy, voi vittu jos ne on sohlannut siellä, pitäisi vielä opiskelija viisumikin hommata, eli kiire tulee!!!
Noissa voi mennä rahojen häviämisen jälkeen viikkokin että näkyy. Malttia vain. Muistaakseni siirsit jonnekin kauas ne ;)

Huomenna pitää vielä yksi kusinen projekti esitellä, ottaa haukut vastaan ja kirjoittaa eräs raportti: sen jälkeen on vittu soikoon loma!
Alkaa saatana rattaat murtumaan vähitellen, viimeksi opiskelu oli hauskaa ala-asteella ja sen jälkeen se on ollut yhtä vitun puurtamista ja väkisin vääntämistä.

edit: niin ja nää meidän raikkaat ja piristävät talvikelit, vittu!

Sitten ne ketjussa mainitut ihmiset jotka syövät kovaäänisesti: etenkin vituttavat ne jotka pyörittävät ilmaa suussaan ruokamössön mukana ja siitä lähtee sellainen sammakkomainen kurnutus.

Tapahtui jo jokin aika sitten...

Olin salilla heilumassa normaaliin tapaan, pari muuta sälliä oli vetämässä kovaa treeniä prässissä. Tuolla salilla samat tyypit henkilökunnasta tekevät kaikkea duunia, vetävät eri jumppia, huoltavat laitteita, päivystävät tiskillä, joten kaikki on tuttuja. Eräs henkilökunnasta, puhelias nainen, siivoili salin lattiaa ja jutteli samalla treenaajille.

Jossain vaiheessa sitten nainen kysyy: "Olen taas aivan sekaisin päivistä. Mikä päivä tänään on?"
Välittömästi kuuluu jumalattoman kovaa prässistä sellainen kissantappohevikarjaisu: "JALKAPÄIVÄ!"

Repesin saman tien, onneksi ei ollut sarja kesken. :D

Sitten ne ketjussa mainitut ihmiset jotka syövät kovaäänisesti: etenkin vituttavat ne jotka pyörittävät ilmaa suussaan ruokamössön mukana ja siitä lähtee sellainen sammakkomainen kurnutus.

Joo toi on vittumaist jos joku syö esim. suu auki. Saatananmoin mässytys ja maiskutus.

Olin salilla heilumassa normaaliin tapaan, pari muuta sälliä oli vetämässä kovaa treeniä prässissä. Tuolla salilla samat tyypit henkilökunnasta tekevät kaikkea duunia, vetävät eri jumppia, huoltavat laitteita, päivystävät tiskillä, joten kaikki on tuttuja. Eräs henkilökunnasta, puhelias nainen, siivoili salin lattiaa ja jutteli samalla treenaajille.

Jossain vaiheessa sitten nainen kysyy: "Olen taas aivan sekaisin päivistä. Mikä päivä tänään on?"
Välittömästi kuuluu jumalattoman kovaa prässistä sellainen kissantappohevikarjaisu: "JALKAPÄIVÄ!"

HipHei!! Tää oli hyvä:hyvä:

Ei luoja, tää oli hyvä. Helppo kuvitella tuo tilanne :D Harmi että ei oo omalle kohalle IRL sattunu vastaavaa, olis varmaan vuoden naurut irronnu.

Mulla on käynyt joskus vähän samantapanen juttu. Ei sitä aina oikeen aivot käy täydellä teholla kesken kovan treenin. :D Joskus vuosia sitten näin yhden koulufrendin salilla ja siinä sitten jotain randomia poristiin. Taisi olla perjantai-päivä ja se sitten kysy, että "mitäs tänään ajattelit tehdä?" ja vastasin sitten siihen nopeasti "vähän olkapäätä ja ojentajaa", kunnes hetken hiljaisuuden jälkeen molemmat repeää kun tajuan, että se tarkotti mitä meinaan illalla tehdä, lähdenkö baariin tai jotain. :D

Back
Ylös Bottom