jos olis ruokaa niin söisin.
No en mä tänä yönä mitään kourmeeta vetele, että et paljos jää paitsi..
Tunaa, raipparii, banaania ja yö protskuu..
kevyt +1000kcal

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
jos olis ruokaa niin söisin.

Mitä mulla olis.No en mä tänä yönä mitään kourmeeta vetele, että et paljos jää paitsi..
Tunaa, raipparii, banaania ja yö protskuu..
kevyt +1000kcal![]()
Mitä mulla olis.
Koiranruokaa näkyis olevan. Maitoa on aavistus mutta tarvin ne aamukahviin.
Ihanasti ymmärsit! :lol2::haart:niin siis tarkoitin että todella nätti
ja tosi söpö![]()
Puuroa olis, mutta siinä on yks ongelma:Hauvas suuttuu, jos sen safkat vedät.
ainiin, ei sitä syödessä tajua.. söin mä pari alpro soija vanukastakin :D
Meidän suku on lähes kuollut. Äidin puolelta suku on ihan Lapista Utsjoelta ja Karigasniemestä saakka. Faijan puolelta sitten Mansesta. Hengissä suvusta ei enää kovinkaan montaa ja meitsillä on suuri kunnia lopettaa Sirénin suku tähän, en meinaan vittu ikinä aio tehdä kakaroita ja olen viimeinen mies joka tässä nyt enää voisi alkaa sukua tosissaan jatkamaan. Eli kippis sille! :kippis1:Mike näytät aivan tuntemaltani tyypiltä! Ei kai sulla ole sukujuuria keski-suomessa?
mulla on aivan järjetön nälkä, eikä mitään ruokaa , ei pysty edes nukkuu. maksaisin aika reilusti jos saisin jotain hyvää syömistä
Meidän suku on lähes kuollut. Äidin puolelta suku on ihan Lapista Utsjoelta ja Karigasniemestä saakka. Faijan puolelta sitten Mansesta. Hengissä suvusta ei enää kovinkaan montaa ja meitsillä on suuri kunnia lopettaa Sirénin suku tähän, en meinaan vittu ikinä aio tehdä kakaroita ja olen viimeinen mies joka tässä nyt enää voisi alkaa sukua tosissaan jatkamaan. Eli kippis sille! :kippis1:
Näytät muuten myös paljon nuoremmalta tässä kuvassa kuin mitä ikä antaisi ymmärtää.
Niin näytänkin kun kuvakin on noin 4 vuotta vanha.Hahaha,kiitokset nauruista. :D En kyllä itekkään ole kiinnostunut hankkimaan lapsia ikinä.Liian paljon vastuuta ja kaikenlaista vouhotusta.
Kuitenkin, sun kasvot näyttää niin tutuilta,(et ole siis entuudestaan mitenkään tuttu minulle) että ihan pahhaa tekkeepNäytät muuten myös paljon nuoremmalta tässä kuvassa kuin mitä ikä antaisi ymmärtää.