Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Oon iha n lärvit. Vittuilin kaikille taxi jonos enkä saanu tappelua aikaseks. Kaiken lisäks tarjosin jollekin pariskunnalle ilmasen kyydin kotio. :kippis1:

Pikkujoulut omistaa

Perkele venattii joku tunti taksia finnikinon tolpalla... noh tavattii jotai kanadalaisia lätkäpelaajia jotka oli ilman takkeja jäätymäs. Oli mukava juttutuokio. :) Kohta nukkumaan..

Johan oli taas ilta, naista tulee kohta varmaankin onneks.. Tai en tiä si niin ainaki luulis.

voi helvetti, nyt on krapuloiden krapula
Onneksi ei ole minkäänlaista. Yöllä klo 4.15 oli aika lähteä pikkujouluista kotiin, klo 4.13 aloin laulamaan Jouluyööööööö, juuuuhlaaaaayöööööööööö :tä eri makuuhuoneissa kun porukat nukkui, ei tykänny :E

Onneksi ei ole minkäänlaista. Yöllä klo 4.15 oli aika lähteä pikkujouluista kotiin, klo 4.13 aloin laulamaan Jouluyööööööö, juuuuhlaaaaayöööööööööö :tä eri makuuhuoneissa kun porukat nukkui, ei tykänny :E

Tunnelmointi ei katso aikaa:lol2:

Eile oli joukkueen saunailta ja liikaaha siel tuli juotuu ja 2 aikaa baarista ulos ja oksentamaa. Kebabin kautta kotia nukkumaa oksentamisen jälkee.

Munki vanhemmat heräs sillo mun 18v synttäreide jälkee siihe et lauloin dirlandaata joskus 5 aamul :D

Tunnelmointi ei katso aikaa:lol2:
Jep, en ymmärrä menikö laulu nuotin vierestä vai mikä siinä oikein mätti kun porukka ei tykänny :D Se ois sitten vissiin ens vkl lähdettävä jyväskylään jos tuo kaveri saa ajokortin. Pitäis lopettaa tuo juominen ja ryhdistäytyä

Jep, en ymmärrä menikö laulu nuotin vierestä vai mikä siinä oikein mätti kun porukka ei tykänny :D Se ois sitten vissiin ens vkl lähdettävä jyväskylään jos tuo kaveri saa ajokortin. Pitäis lopettaa tuo juominen ja ryhdistäytyä
Höpö höpö hyvä mies!
Taitaapi olla allekirjoittaneella ensimmäistä kertaa tänä vuonna kaksi viikonloppua putkeen selvinpäin (toivottavasti muisti pettää) ja ihan hirveäähän tämä on! Tylsää ku mikä, ja vituttaa kun muut viettää kivaa. Jopa sitä pienen krapulan tuomaa kaurismäkeläistä arkiromantiikkaa olen alkanut kaipailemaan. Noh, huomenna alkaa loma ja pakkohan se korkki on avata!

Taitaapi olla allekirjoittaneella ensimmäistä kertaa tänä vuonna kaksi viikonloppua putkeen selvinpäin (toivottavasti muisti pettää) ja ihan hirveäähän tämä on! Tylsää ku mikä, ja vituttaa kun muut viettää kivaa. Jopa sitä pienen krapulan tuomaa kaurismäkeläistä arkiromantiikkaa olen alkanut kaipailemaan. Noh, huomenna alkaa loma ja pakkohan se korkki on avata!
NYt alkaa kuulostaa oikealta puheelta, huomenna alkaa itellä koeviikko ja senjälkeen joululoma. Joutuu luultavasti juhlistamaan loman alkua ensi viikonloppuna, ehkä parinakin päivänä. :kippis1:

Back
Ylös Bottom