Mies on tossun alla?
Parempi tossun alla, kuin taivasalla:wtf:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mies on tossun alla?
Meneekö nahkatakki pilalle jos sen pesee pyykkikoneessa?
Omin päin voi korkeintaan kostealla liinalla pyyhkiä jos uudelleenkäsittelee nahan..Meneekö nahkatakki pilalle jos sen pesee pyykkikoneessa?
http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=26454&part=sportsSaako tän iltasta futista näkymään netin kautta suorana mitenkään?
Saako tän iltasta futista näkymään netin kautta suorana mitenkään?
3-4 päivää niin pitäs olla kadonnut. ollu aika tiukka oksennusSattuipa kohdalle astetta rankempi krapula ja nyt luultavasti oksentelun seurauksena naama on täynnä pieniä verenpurkaumiaMiten kauan tälläisten kestää poistua ja onko mitään kikkakolmosta, jolla häipymistä voisi edesauttaa?
:urjo:Miksi naiset luulee pystyvänsä hakkaamaan miehen?
Mulla on "oksennuskammo" ja viimeksi olen oksentanut n. 15 vuotta sitten. Kyllä se aika tiukkaa teki, kun koko päivän vaan laatta lensi :(3-4 päivää niin pitäs olla kadonnut. ollu aika tiukka oksennus:urjo:

mitä luulet jos toimitusaika arviolta viikko, pitäisikö odottaa viikko +2pari päivää ja ihmetellä sitten jos tavara ei tule.Uusimpa kysymykseni, Onko kukaan tilannut tuolta www.gasp.fi mitään tavaraa? itse tilasin viime sunnuntaina housut eikä ole saapumisilmoitus kolahtanu postilaatikkoon vieläkään. Mites teillä on paketit saapunee perille?
Mulla on ollu korvat monta kertaa tollee lukossa useammankin päivän. Pari ekaa kertaa kävin lääkärissä korvahuuhtelussa mutta nykyää ruiskuttelen ite sieltä ne mömmöt ulos. Mun kohalla ainaki toi johtuu siitä ku mulla kertyy tosi paljon tota vaikkua korvii ni menee helposti vaa yksinkertasesti umpeen toi käytävä.En tiennyt minne osioon tämän kysymyksen laittaisi, enkä viitsi nyt uutta threadiakaan ruveta tekemään.
Eli homman nimi on tämän. Eilen rupesi vasempaan korvakäytävään sattumaan ihan hemmetisti, tuntui kun siellä olisi ollut todella kipeä finni. Illalla kun menin nukkumaan, en oikeastaan pystynyt nukkumaan vasen korva tyynyllä. Sattuu jos korvalehteä vetää mihin tahansa suuntaan. Nyt aamulla korva on lukossa, kun pidän nenästä kiinni ja puhallan, menee se pariksi sekunniksi normaaliksi, mutta sitten taas lukkoon.
Onkohan mulla nyt joku korvatulehdus, vai mitä pitäisi odottaa? Täytyy huomenna käydä terveydenhoitajalla kysymässä lisää, jos tämä ei nyt hellitä.
Juu äskettäin koitin siivota vaikkua pois eikä ole enää lukossa. Tuntuu että vielä on jotain tärykalvon tiellä, ja kipuakin tuntuu edelleen samalla lailla.Mulla on ollu korvat monta kertaa tollee lukossa useammankin päivän. Pari ekaa kertaa kävin lääkärissä korvahuuhtelussa mutta nykyää ruiskuttelen ite sieltä ne mömmöt ulos. Mun kohalla ainaki toi johtuu siitä ku mulla kertyy tosi paljon tota vaikkua korvii ni menee helposti vaa yksinkertasesti umpeen toi käytävä.