Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Saako tän iltasta futista näkymään netin kautta suorana mitenkään?

Saako tän iltasta futista näkymään netin kautta suorana mitenkään?
http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=26454&part=sports

edit. Tarvitsee siis myös sen ohjelman mitä siellä listassa lukee (sopcast, tvants, yms.). Kannattaa asentaa esim. Sopcast ja sit klikata tuolta sivulta play-linkkiä sellaisesta kohtaa, missä lukee sopcast. Pitäis avautua ohjelma automaattisesti

edit2. Kai tästä matsista oli kyse? Pakko olla. Tietysti kaikki kattoo tota matsia :D

Sattuipa kohdalle astetta rankempi krapula ja nyt luultavasti oksentelun seurauksena naama on täynnä pieniä verenpurkaumia :eek: Miten kauan tälläisten kestää poistua ja onko mitään kikkakolmosta, jolla häipymistä voisi edesauttaa?

Sattuipa kohdalle astetta rankempi krapula ja nyt luultavasti oksentelun seurauksena naama on täynnä pieniä verenpurkaumia :eek: Miten kauan tälläisten kestää poistua ja onko mitään kikkakolmosta, jolla häipymistä voisi edesauttaa?
3-4 päivää niin pitäs olla kadonnut. ollu aika tiukka oksennus:hyper::urjo:

3-4 päivää niin pitäs olla kadonnut. ollu aika tiukka oksennus:hyper::urjo:
Mulla on "oksennuskammo" ja viimeksi olen oksentanut n. 15 vuotta sitten. Kyllä se aika tiukkaa teki, kun koko päivän vaan laatta lensi :(
Hyvään saumaan taas sattui tääki, no ompahan ihmisillä töissä töllisteltävää. Mulla on tasan 3 päivää töitä ja sen jälkeen alkaa pidempi vapaa :rolleyes:

Uusimpa kysymykseni, Onko kukaan tilannut tuolta www.gasp.fi mitään tavaraa? itse tilasin viime sunnuntaina housut eikä ole saapumisilmoitus kolahtanu postilaatikkoon vieläkään. Mites teillä on paketit saapunee perille?

Kokemusta ei ole, mutta pummaa sähköpostilla tai soita sinne ja kysy lähetysseurantatunnus. Mikäli siis paketti on jo postissa. Jos ei niin sitten luonnollisesti hoputat :D

Uusimpa kysymykseni, Onko kukaan tilannut tuolta www.gasp.fi mitään tavaraa? itse tilasin viime sunnuntaina housut eikä ole saapumisilmoitus kolahtanu postilaatikkoon vieläkään. Mites teillä on paketit saapunee perille?
mitä luulet jos toimitusaika arviolta viikko, pitäisikö odottaa viikko +2pari päivää ja ihmetellä sitten jos tavara ei tule.

En tiennyt minne osioon tämän kysymyksen laittaisi, enkä viitsi nyt uutta threadiakaan ruveta tekemään.
Eli homman nimi on tämän. Eilen rupesi vasempaan korvakäytävään sattumaan ihan hemmetisti, tuntui kun siellä olisi ollut todella kipeä finni. Illalla kun menin nukkumaan, en oikeastaan pystynyt nukkumaan vasen korva tyynyllä. Sattuu jos korvalehteä vetää mihin tahansa suuntaan. Nyt aamulla korva on lukossa, kun pidän nenästä kiinni ja puhallan, menee se pariksi sekunniksi normaaliksi, mutta sitten taas lukkoon.
Onkohan mulla nyt joku korvatulehdus, vai mitä pitäisi odottaa? Täytyy huomenna käydä terveydenhoitajalla kysymässä lisää, jos tämä ei nyt hellitä.

En tiennyt minne osioon tämän kysymyksen laittaisi, enkä viitsi nyt uutta threadiakaan ruveta tekemään.
Eli homman nimi on tämän. Eilen rupesi vasempaan korvakäytävään sattumaan ihan hemmetisti, tuntui kun siellä olisi ollut todella kipeä finni. Illalla kun menin nukkumaan, en oikeastaan pystynyt nukkumaan vasen korva tyynyllä. Sattuu jos korvalehteä vetää mihin tahansa suuntaan. Nyt aamulla korva on lukossa, kun pidän nenästä kiinni ja puhallan, menee se pariksi sekunniksi normaaliksi, mutta sitten taas lukkoon.
Onkohan mulla nyt joku korvatulehdus, vai mitä pitäisi odottaa? Täytyy huomenna käydä terveydenhoitajalla kysymässä lisää, jos tämä ei nyt hellitä.
Mulla on ollu korvat monta kertaa tollee lukossa useammankin päivän. Pari ekaa kertaa kävin lääkärissä korvahuuhtelussa mutta nykyää ruiskuttelen ite sieltä ne mömmöt ulos. Mun kohalla ainaki toi johtuu siitä ku mulla kertyy tosi paljon tota vaikkua korvii ni menee helposti vaa yksinkertasesti umpeen toi käytävä.

Niin tosiaan ei ole tulehduksia silti ollut.

Mulla on ollu korvat monta kertaa tollee lukossa useammankin päivän. Pari ekaa kertaa kävin lääkärissä korvahuuhtelussa mutta nykyää ruiskuttelen ite sieltä ne mömmöt ulos. Mun kohalla ainaki toi johtuu siitä ku mulla kertyy tosi paljon tota vaikkua korvii ni menee helposti vaa yksinkertasesti umpeen toi käytävä.
Juu äskettäin koitin siivota vaikkua pois eikä ole enää lukossa. Tuntuu että vielä on jotain tärykalvon tiellä, ja kipuakin tuntuu edelleen samalla lailla.

Miten se juttu meni, joka oli jonkun sigussakin jostain jutusta joka oli niin huono/paska, muttei kuitenkaan tarpeeksi huono että se olis voinu olla hyvä, vaan aivan paska?

(Ja tähän pakollinen valittelu epäselvästä kysymyksestä ja toivomus että joku kuitenkin ymmärtäis.. :jahas: )

Back
Ylös Bottom