PS3 pelit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja HC76
  • Aloitettu Aloitettu
Ykkönen oli kyllä perhanan hyvä! Vois pelata uuvestaan nyt läpi ku trophytkin saapi. Tosin ne mutanttiöhkömönkijäiset saisivat jättää muualle tuosta jatko-osasta. Vituttaa kun joka peliin niitäki pitää olla survomassa.

Kannattaako hankkia ykköstä? Oon tässä vähän miettiny ku kohtuu halvalla jo saa. Jokin siinä pistää kuitenkin vastaan, en hirveesti innotunu pelikuvasta.

Kannattaako hankkia ykköstä? Oon tässä vähän miettiny ku kohtuu halvalla jo saa. Jokin siinä pistää kuitenkin vastaan, en hirveesti innotunu pelikuvasta.

Kannattaa ehottomasti. Nättihä se on ku proteiinipurkki ja play.comista näyttäs lähtevän 15 egeen kuluineen. Tosin varmaan saa jostain huuto.netistä samaan hintaan. Nuo örvelöt tosiaan hieman ärsytti, mutta ei niitäkään kovin paljoa ollu. Liekköhän vielä tämän demo storessa, lataa sieltä ja testaa.

Mitä hemmettiä, mulla siellä on 20,90 kuluineen? Onko tuo joku asiakasetu sulla vai? Perutin nopeesti, että jos missasin jonku alennetun hinnan :D

e: joo emmää löytäny halvempaa. Tuo platinum versio on 20,99€

Tilaukseen lähti GTA IV ja Drake's Fortune. Taas vähän pelattavaa!

Mitä hemmettiä, mulla siellä on 20,90 kuluineen? Onko tuo joku asiakasetu sulla vai? Perutin nopeesti, että jos missasin jonku alennetun hinnan :D

e: joo emmää löytäny halvempaa. Tuo platinum versio on 20,99€

Ai perhana joo, kahtoin vahingossa hinnan puntina.

http://www.gamersyde.com/leech_9620_1_en.html

Killzone 2 uutta? gameplay videota. On se nätti.
Kyllä on nätti. NAM!

Nyt voitais kyllä mun mielestä viimeistään hautaa ne puheet niistä PS3 paskemmista grafiikoista. Killzonessa näyttäis olevan pirun hyvä ruudunpäivityskin, vaikka noi pelivideot on vasta beta-versiosta.

Gran Turismo 5 jouluksi 2009 Eurooppaan, tai ehkä jo syksyllä. Japaniin kesällä. http://plaza.fi/edome/uutiset/gran-turismo-5-jouluksi-2009

Tähän on tulossa päivitys, että käy myös 40gb mallissa, pitäs tulla ennen joulua. Pitää vaan omistaa PS3 singstar ja pelin sisältä voi vaihtaa PS2 levyn sisään.

Tuohan oli ihan huttua tuo huhu että tulis joku päivitys. Ainakin kfinillä tuo jossain vaiheessa todettiin ihan täysin huhupuheeksi, millä ei ollu edes minkäännäköstä todellista luotettavaa lähdettä.

Tuohan oli ihan huttua tuo huhu että tulis joku päivitys. Ainakin kfinillä tuo jossain vaiheessa todettiin ihan täysin huhupuheeksi, millä ei ollu edes minkäännäköstä todellista luotettavaa lähdettä.

No sieltä minäki sen lukasin :D Liekkö tämä sitten miten virallinen sivusto http://blog.us.playstation.com/2008/12/02/singstar-updates/

"For all you SingStar fans with an extensive PS2 SingStar Library, a free game update will be made available by Christmas which will let you play your existing PS2 SingStar titles on your PS3. The new feature will work with all current PS3 systems and will not require a system software update. Just note, this feature is only compatible with SingStar discs."

No sieltä minäki sen lukasin :D Liekkö tämä sitten miten virallinen sivusto http://blog.us.playstation.com/2008/12/02/singstar-updates/

"For all you SingStar fans with an extensive PS2 SingStar Library, a free game update will be made available by Christmas which will let you play your existing PS2 SingStar titles on your PS3. The new feature will work with all current PS3 systems and will not require a system software update. Just note, this feature is only compatible with SingStar discs."

Ai perhana tuota singstaria tarkotit, mun moka, mun moka:D

Aikasemmin oli vaan huhua että tulis sellanen päivitys, jossa kaikki pelit alkais toimimaan.

Saakos tuohon PS3 singstariin ladattua biisejä storesta ja mitä ne maksaa?

Mistä PS3 pelit kannattaa tilata? Ilmeisesti tilaamalla saa aika paljon edullisemmin kun kaupasta?

Mistä PS3 pelit kannattaa tilata? Ilmeisesti tilaamalla saa aika paljon edullisemmin kun kaupasta?

yllämainitus playn lisäksi

Videgamesplus.ca
game.co.uk
gamestation.co.uk
blahdvd.com (satunnaisia hyviä tarjouksia mm. LBP tällä hetkellä 29€)

Noista yleensä löytyy ne halvimmat. Play nyt on aika kallis lukuunottamatta muutamia tarjouksia sillon tällön mm. playn megamaanantaissa on todella halvalla pelejä.

Ja eikös se PS3 peleissä ollut ettei mitään alueita ole, eli kaikki pelit toimii?

Back
Ylös Bottom