Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Lol Ismon puolustajille. Ismo on hyvä jätkä, ei sitä saa morkata. Salla sen sijaan muistuttaa erehdyttävän paljon edesmennyttä salkkari supertähteä Roosaa, joka taas muistaakseni oli niinsanotusti "haasteellinen persoonallisuus" jos tiedät mitä tarkoitan ;)

Kannattaa vähän miettiä mitä Ismosta kirjoittelee internetissä. Vaikka ei olisikaan itse sarjassa mukana, se ei estä Ismoa lyömästä.

No voi sori..:D

Eiku emmä oikeesti piittaa Ismosta. Se on hirven nössö.
.

Hyi hyi, mustis mustis.

Ipa on kuule maeidän kaikkien idoli. Et sä sitä omaksi saa vaikka pienen face tuunauksen siltä haluaisitkin!

-Mikä ei kuulu joukkoon?
Nainen, matto vai suihinotto?

Viimeinen, naista ja mattoa voi hakata, suihinottoa ei hakkaa mikään.
-Ismo - vielä kirjoittamattomassa tulevaisuudessa

Kannattaa vähän miettiä mitä Ismosta kirjoittelee internetissä. Vaikka ei olisikaan itse sarjassa mukana, se ei estä Ismoa lyömästä.

muutenki kannattaa vähä miettiä mitä menee ismosta sanomaan, on meinaan aika arka paikka monelle...

Antakaa mulle anteeksi..:(
Kannattaisi vähän miettiä etukäteen mitä kirjottaa Ismosta. Mies kuitenkin tekee parhaansa ja myöntää ongelmansa, ja mitä saa palkaksi? Dutterin ennakkoluuloisen halventavan vihan!

Miltä luulet sen tuntuvan? Häh? :(

Mies kuitenkin tekee parhaansa ja myöntää ongelmansa, ja mitä saa palkaksi? Dutterin ennakkoluuloisen halventavan vihan!

Miltä luulet sen tuntuvan? Häh?

niinpä! mihin ihmisten ymmärrys on kadonnut?? tai sympatia... ei ole ismollakaa helppoa ollu.
kyllä se on aina ollu periaatteena että jos ismosta joku sanoo pahasti niin sitte on mentävä tasaiselle kokeilemaan.

Se Ipen maha oli taas tän päivän jaksossa ihan helvetin ison näkönen ku se oli lähdössä sieltä Sallalta.

eihän tässä mitään pahaa ole?? kaikkihan me tiedetään mitä sanotaan isomahaisista miehistä, naiset varsinki ;)

Back
Ylös Bottom