Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

e. hidas. 10. päivään on kyllä ihan liikaa aikaa.
No älä.. Kohta pärähtää jos ei näy tilillä. Ehkä sitä on itsekin unohtanut laittaa ton tilin. Verotoimistoon en kyllä mene vaikka aseella uhattais. Natsismin viimenen linnake heti kelan jälkeen.

Enhän saa. Mutsi ainakin sanoi jotain että ne saa sitten hakea jostain postista tms. Tosin jos se oli väärässä niin hiukan paskempi juttu, oon meinaan käyttänyt 'ennakkoon' palautuksista jo 150e :D

e. hidas. 10. päivään on kyllä ihan liikaa aikaa.

No itse jouduin odottelemaan vuoden verran.. muistaakseni selitys oli että "veronpalautukset lähetetään kerran vuodessa" tms.

EDIT: Näköjään sitten käytäntö muuttunut tai tunaroin itse jotakin. On siitä jo useampi vuosi.

No älä.. Kohta pärähtää jos ei näy tilillä. Ehkä sitä on itsekin unohtanut laittaa ton tilin. Verotoimistoon en kyllä mene vaikka aseella uhattais. Natsismin viimenen linnake heti kelan jälkeen.

Ugh, älä edes puhu Kelasta...

No itse jouduin odottelemaan vuoden verran.. muistaakseni selitys oli että "veronpalautukset lähetetään kerran vuodessa" tms.

Ne ei vaan halunnu lähettää sulle rahaa ;)

Tekis mieli kyllä
childsmoking-full.jpg

jos ei ala masseja pikkuhiljaa putoilemaan...

Mikäs kiire niillä on?

No ei sinänsä kiire, mutta jos tulee jotain ylimäärästä vaivaa. Esim. joutuu juoksemaan tuolla verotoimistossa kyselemässä miksi ei tule rahoja, tai että joutuisi sitten hakemaan maksuosoituksella...

...niin ja pitäis tehdä pari pientä hankintaa. :)

No koskas mikään virasto haluaisi suomalaiselle rahaa antaa :D

Ihan totta... Mulla on vakuutukselta saamatta n.4500e ansionmenetyksiä ja koko ajan kasvaa :jahas: Toisaalta kyllä kivaa saada sit joskus paljon rahaa, yleensä kun kaikki tulot menevät heti :D

Yeah, nyt on Nordean tilillekin paukkunu palautukset. Tekis mieli pistää uus macbookki tilaukseen mut taidan vaan nuukailla ja yrittän saada käytetyn halvalla.

Tää yö on ollu eniten perseestä pitkään aikaan. Väsyttää ihan pipona ja vielä pitäis jaksaa jokunen tunti..

Tää yö on ollu eniten perseestä pitkään aikaan. Väsyttää ihan pipona ja vielä pitäis jaksaa jokunen tunti..
Täällä mennään huomattavasti paremmissa fiiliksissä. Pari tuntia viel tarttis olla ja tässä se menee mukavasti Minnesota - St. Louis matsia katsellessa.

Täällä mennään huomattavasti paremmissa fiiliksissä. Pari tuntia viel tarttis olla ja tässä se menee mukavasti Minnesota - St. Louis matsia katsellessa.
Mullakin menis aika paljon kivuttomammin jos vois lätkää kattoa. Ei oo vaan mitään maksukanavia täällä..:(

Back
Ylös Bottom