Verkkokaupasta kannattaa tilata suoratoimituksena Tallinnasta. Hintaa murto-osa Suomen hinnoista, koska teosto ei pääse lyömään ahnaita näppäjään väliin.
ok..kiitos
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Verkkokaupasta kannattaa tilata suoratoimituksena Tallinnasta. Hintaa murto-osa Suomen hinnoista, koska teosto ei pääse lyömään ahnaita näppäjään väliin.
kokeileToimiiko .flac tiedostot suoraan Winampilla vai tartteeko siihen etsiä joku plug-in?
Meeppä sinne kansioon mihin latasit ne. Eiköhän ne sieltä löydy. Sulta on vaan tyhjentyny Bitcometin lista ladatuista torrenteista. Ei ne tiedostot pitäis olla kuitenkaan mihinkään kadonnu. ELLEI joku oo menny tyhjentää sitä sun listaa niistä torrenteista ja valinnut option "poista tiedostot myös koneelta".Apua!
Mun koneelta on hävinnyt kaikki sinne ladatut leffat ja sarjat! Avasin Bitcometin ja siinä näkyy yleensä valmiit lataukset ym., mutta nyt se koko osio on tyhjä. Yritin haulla hakea koko koneesta, mutta ei löydy mistään. Mitä on tapahtunut? :(
(siellä oli melkein kaikki sinkkuelämän kaudet :()
Onko se bitcometin lataus-osio tyhjä, vai koko fyysinen osio kiintolevyllä tyhjä?Apua!
Mun koneelta on hävinnyt kaikki sinne ladatut leffat ja sarjat! Avasin Bitcometin ja siinä näkyy yleensä valmiit lataukset ym., mutta nyt se koko osio on tyhjä. Yritin haulla hakea koko koneesta, mutta ei löydy mistään. Mitä on tapahtunut? :(
(siellä oli melkein kaikki sinkkuelämän kaudet :()
Ettet olisi formatoinnin yhteydessä muuntanut mp3-soittimen tiedostojärjestelmään väärään muotoon?Moi, formatoin mp3 soittimeni ja se ei nyt suostu soittamaan mitään kovalevyltä. Mikä avuksi? Sen mukaan kovolla ei ole yhtään tiedostoa, vaikka siellä tietokoneen mukaan on.
Onko se bitcometin lataus-osio tyhjä, vai koko fyysinen osio kiintolevyllä tyhjä?
Jos ne tiedostot nyt tosissaan ovat syystä tai toisesta kokonaan hävinneet, niin ne ovat kyllä vielä luultavasti palautettavissa.Ööh, siis se lataus-osio on tyhjä (missä on yleensä valmiit lataukset sekä parhaillaan lataavat). Koitin etsiä niitä tosiaan koko koneen haulla, yritin etsiä myös kansiota, mihin normaalisti tulevat. Ei löytynyt yhtään mitään... En tajua.

Mulla vissiin pamahti virtalähde pöytäkoneesta kun ei suostu lähtemään enää käyntiin. Saanko mä noita tiedostoja kovalevyltä ulos jotenki muuten ku ostamalla uuden virtalähteen? Konetta en siis tarvis muutenku ne tiedostot pois kovolta.
Ööh mites mä sen läppäriin liitän?Voit liittää kovon toiseen koneeseen ja sitten siirtää sieltä tiedot pois?
Ööh mites mä sen läppäriin liitän?
No kyllä tolla kokoonpanolla nyt pelaa, mutta ei Ultra-asetuksilla enään tänään. Ja ensivuonna voi tehä High-asetuksetkin tiukkaa.Konetta päivittelemässä ollaan ja sain tarjouksen tämmösistä osista:
Virtalähde: ANTEC PSU EARTHWATTS EA430-EC 430W
Prossu: AMD ATHLON 64 X2 6000+ AM2 BOX
Emo: MSI K9A2 CF-F AM2 AMD790X DDR2 SATA-2 GLAN 8-CH
Keskusmuisti: 4096 MB (2 x 2048MB DDR2 800MHz Kingston kit KVR800D2N5K2/
Näyttis: CLUB 3D GF 9800 GT PCIE 512M DDR3 ARCTIC
yht. 440€
Kysymys kuuluu näyttääkö tuossa nyt kaikki järkevältä? Pelaan paljon, enkä viittis alkaa uusimaan esim. näyttistä jo ensi vuonna. Pärjääkö tuolla 9800GT:lla? Mulla on tällä hetkellä koneessa 2*6800GT näyttikset. Voiko noista lyödä toisen tuon uuden näyttiksen kaveriksi, eli onko nuo yhteensopivia? Oisko järkevämpää laittaa triple core prossu? Käyttöjärjestelmänä mulla on XP. Tiedän että XP ei voi hyödyntää tuota 4 gigaa muistia, mutta sama se on laittaa kunnolla jos vaihtaa vistaan vielä joskus. Kiintolevytilaa mulla on tarpeeksi, joten sitä en osta.
Jos tiiätte halpoja tietokonekauppoja niin laittakaa linkkiä![]()
No kyllä tolla kokoonpanolla nyt pelaa, mutta ei Ultra-asetuksilla enään tänään. Ja ensivuonna voi tehä High-asetuksetkin tiukkaa.
Mikä tuossa kokoonpanossa ois se heikoin lenkki?