Kukkahattutäti tohon sanoisi että ei naisia voi omistaa, hyi hyi.Mä omistan tän illan jälkee maailman kauneimman naisen ;)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kukkahattutäti tohon sanoisi että ei naisia voi omistaa, hyi hyi.Mä omistan tän illan jälkee maailman kauneimman naisen ;)

Mä vein eilenillalla sen kaikkein ihanimman. :haart:Mä omistan tän illan jälkee maailman kauneimman naisen ;)
risteily oli iha helvetin kiva![]()
Voi pojat, kylläpä olikin täydellinen reissu. Ei haitannu pätkääkään vaikka laivaa välillä vähän puijutti, ois saanu reissu kestää vaikka viikon lisää
Sydän kun tais lähteä kotimatkalla hesan satamasta eri suuntaan kuin minä..:haart:..risteily oli iha helvetin kiva![]()
Eikös Samuski oo sulle vähän liian nuori? ;)Samat sanat!Voi pojat, kylläpä olikin täydellinen reissu. Ei haitannu pätkääkään vaikka laivaa välillä vähän puijutti, ois saanu reissu kestää vaikka viikon lisää
Sydän kun tais lähteä kotimatkalla hesan satamasta eri suuntaan kuin minä..:haart:..
Eikös Samuski oo sulle vähän liian nuori? ;)
älä vaa sano että säki olit silja serenadella :DSamat sanat!Voi pojat, kylläpä olikin täydellinen reissu. Ei haitannu pätkääkään vaikka laivaa välillä vähän puijutti, ois saanu reissu kestää vaikka viikon lisää
Sydän kun tais lähteä kotimatkalla hesan satamasta eri suuntaan kuin minä..:haart:..
älä vaa sano että säki olit silja serenadella :D