Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Syön patonkia ja juon punaviiniä.

Aika metkaa. Siitä ei oo kun reilu pari kuukautta kun olin täysin tilttipoikkikatki pokerissa ja jouduin lainaan kaverilta pari sataa euroa. Tän viikon downswingi reilusti yli viis tonnia ja jään silti yli 30 000 euroa voitolle viimeseltä kahelta kuukaudelta. Ihan hullua! Ens viikolla lähen etelän aurinkorannoille köllimään ja palaan Suomeen vasta itsenäisyyspäivän jälkeen. Treenit kulkee ja oon kolmessa viikossa pudottanu painookin 7 kiloo. Pääsin kuin pääsinkin vielä jonkinlaiseen lähes siedettävään rantakuntoon. Oon oikeestaan aika hemmetin tyytyväinen itteeni just nyt! Oon niiiiiin rasittavan täynnä itteeni just nyt ettei mitään rajaa ;) Hajotkaa Suomen pakkasiin! :D

:5: mulle

Lähinnä fanitan sitä Hattonin tyyliä. Pää edellä joka tilanteeseen, ja jos hävitään, niin hävitään sitten vittu saappaat jalassa

Joo, itsekin tykkään tuosta Hattonin brittiläisestä katutappelija mentaliteetista. Siihen kun vielä lisätään muutama tuhat humalaista ja laulavaa brittiä, niin onhan tuo ainakin viihdyttävää jos ei muuta.

Veikkaan kuitenkin myös, että Hitman häviää tänään. Onko ketään enää hereillä? Kohta mennään.

kyllähän täällä valvotaan :) urheilukanava pauhaa tos vieres

Buh Gawd, luulin jo missanneeni Hattonin matsin, kun juutuin tunneiksi nettiin (en kerro mille sivuille;)) mutta nythän tuo ME on vasta alkamassa.

Iltaa.

Onpa surkeaa meininkiä Subin ohjelmassa. Pieni kuri ei olisi pahitteeksi tuolle penskalle.

Ai siel on tommonenki ohjelma, pittää vilkasta :)
E: kuria noi kaipaisi, voinkin tästä jatkaa Pontterosan parissa :D aivan mahtava leffa :D

Koitan saada unta mutta ei vaan uni tule :( Missä olet nukkumatti? :itku:

Liitteet

• 24112008341.webp
    24112008341.webp
    22,6 KB · Katsottu: 139
Back
Ylös Bottom