Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Huomenna pitäs tulla puhelimeen uus 8Gt muistikortti sekä Xboxiin tulee uus dashboard päivitys :rock:

Sain just hyviä osa-aikatöitä mukavan ilmapiirin omaavasta firmasta ja muutama kaverikin on siel töissä, mutta en oo yhtään varma, oonko siitä asiasta enää iloinen. Vaikee päättää, pystynkö panostamaan yo-kirjoituksiin jos samalla oon viikonloput ja joitain arkipäiviä töissä.

Tämä tulee varmasti kaduttamaan vielä monet kerrat.. mutta merivoimien sukeltajakurssi kutsuu tammikuussa.
Voiko intti olla iloinen asia :hyper::hyvä:

Kyllä voi. Onnea sinne! :thumbs: Kateeks käy kaikkia erikoisjoukkoihin nyt meneviä kun oman potentiaalin aikana oli liiian laiska,tyhmä,saamaton.

Ajai, työpaikalla yt-neuvottelut ja minä määrä-aikaisena lähtöuhan alla, mutta oli kuulemma ihan tehtaan johtaja huolestunut että joutuvat luopumaan minusta, haluaa pitää kiinni hyvästä työmiehestä joka myös painaa hommia. Nyt saanen jatkaa jos saavat jollain tavalla vatvottua asian. Tietysti saan odottaa kateellisten työkavereiden marinaa mutta ei kyllä kiinnosta tippaakaan.

Ajai, työpaikalla yt-neuvottelut ja minä määrä-aikaisena lähtöuhan alla, mutta oli kuulemma ihan tehtaan johtaja huolestunut että joutuvat luopumaan minusta, haluaa pitää kiinni hyvästä työmiehestä joka myös painaa hommia. Nyt saanen jatkaa jos saavat jollain tavalla vatvottua asian. Tietysti saan odottaa kateellisten työkavereiden marinaa mutta ei kyllä kiinnosta tippaakaan.
Hmm... mutta eikös määräaikainen sopimus ole juuri siitä hyvä YT-neuvottelujen aikaan ettei sitä pystytä irtisanomaan? Eli määräaikainen soppari kestää siihen asti kun se on sovittukin ja jos se on pitkä niin hyvä homma. Tietty jos sulla on tosi lyhyt soppari ja pelkäät ettei sitä varmaankaan jatketa?

Vai olenko nyt ihan kehällä tämän asian kanssa? Itse asiassa kuulin työkaverilta tommosta settiä kun meilläkin on YT-neuvottelut päällä. Olen itse vakkarina hommissa joten sikäli voi nalli napsahtaa itellekin... luultavasti tulee kuitenkin vain parin viikon lomautus jossain vaiheessa.

tietenkin!!

Mua ilostuttaa Milanon matka ja se, että olen seurustellut rakkaani kanssa pian 7 vuotta :haart:
Pitäis keksiä jotain kivaa...

En nyt tiedä onko tässä aihettta vielä iloita, mutta suht' varmalta näyttää, että pääsen Japaniin opiskelemaan ensi vuoden alusta. Toivotaan parasta.

Tuli lunta.
:dance2:

Ainoa harmi tämän riemun keskellä on, että ei ole pulkkaa. Tekisi mieli ottaa ilo irti sen pienen hetken, kun sitä riittää.

jee! kone toimii taas.olin niin epätoivone että purin koko paskan, ja katos katos nyt toimii:) ihme vika kyllä kasaan vaan ja toimii lol. ja lunta on tullu.

Tänään käytiin pojan kanssa avoimessa päiväkerhossa ja muutenkin on ollut tosi ihana päivä yhdessä. :haart:

Jaksoinpas hölkätä 3km putkee YEAAAAAH!!!! muista enää koska ois viimeks nin paljo jaksanu :D

Sain odottamattoman ihanan puhelun ja kaveri leipo mulle kakkua ihan muuten vaan. Muutenkin oon ollut ennennäkemättömän hyvällä tuulella koko päivän :)

Back
Ylös Bottom