Repesin eli hauskoja kuvia netistä!

punkerolollo.jpg

Gold: siltä varalta että kirjoitit tuon ihan tosissani, niin ne "kahvat" tulevat kyllä tuollaisessa asennossa jokseenkin naiselle kuin naiselle. Toki suurin osa naisista haaveilee että niiden tilalla näkyisivät ns. "adidasraidat", mutta se edellyttää tarpeeksi alhaista rasvaprosenttia. Jos noilla tisseillä on noin pieni kylkimakkara, niin saa olla iloinen geeneistään, ellei kyseessä sitten ole silarit.

Gold: siltä varalta että kirjoitit tuon ihan tosissani, niin ne "kahvat" tulevat kyllä tuollaisessa asennossa jokseenkin naiselle kuin naiselle. Toki suurin osa naisista haaveilee että niiden tilalla näkyisivät ns. "adidasraidat", mutta se edellyttää tarpeeksi alhaista rasvaprosenttia. Jos noilla tisseillä on noin pieni kylkimakkara, niin saa olla iloinen geeneistään, ellei kyseessä sitten ole silarit.

Aika vallattomasti heiluu kyllä silareiksi.
Tääkin raukka varmaan kärsii kovista niska- ja selkä-säryistä,
ku noita joutuu kannatteleen :(

Ihmeellistä, että noin laihasta puusta kasvaa noin isot hedelmät.

Täälä olis yks mies joka oli ihan saanut mainetta ja kunniaa keksimällä vessan kissalleen, elikkä tavallisen wc-pöntön päälle laitettu se härpäke joka sitten tyhjennetään avaamalla joku luukku tms.
No voi :wall:
Kuka keksii tolle järkevän käyttötarkoituksen? Itse kun asioit vessassa, niin saat olla repimässä tota härpäkettä pois ja taas laittaa takaisin. Kaiken lisäksi kissa on aika helppo opettaa käymään ihan tavallisella pöntöllä.

Ja jos nyt joitakin kiinnostaa, niin tapahtuu suunnilleen niin, että heitetään sinne pönttöön joku ämpäri jossa on kissanhiekkaa ja antaa kissan käydä siellä vähän aikaa. Jossain vaiheessa laitetaan siihen päälle ritilä niin ettei kissa pääse käpälöimään sitä hiekkaa ja peittelemään jätöksiään, mutta pystyy tekemään tarpeensa siihen. Lopuksi heitetään kaikki pois niin kisun pitäisi tajuta, että tonne voi juntata jos tulee hätä. Onhan tossakin opettamisvaiheessa kova homma, mutta sen jälkeen todennäköisesti helpottuu aika paljon kun ei tarvitse kissanhiekkojen kanssa pelleillä.

No voi :wall:
Kuka keksii tolle järkevän käyttötarkoituksen? Itse kun asioit vessassa, niin saat olla repimässä tota härpäkettä pois ja taas laittaa takaisin. Kaiken lisäksi kissa on aika helppo opettaa käymään ihan tavallisella pöntöllä.

Ja jos nyt joitakin kiinnostaa, niin tapahtuu suunnilleen niin, että heitetään sinne pönttöön joku ämpäri jossa on kissanhiekkaa ja antaa kissan käydä siellä vähän aikaa.
Joku ämpäri?:hyvä: On sen kissan päästävä ensi alkuun ihan käpälöimään sitä hiekkaa, ei se mihinkään kuiluun ala tuosta vaan pissaamaan kun on tottunut tavalliseen astiaan. Meidän kissoista ei yksikään menisi mihinkään "ämpäriin", koska eihän sinne edes mahdu kun joku kääpiökissa. Kyllä sen olisi oltava malliltaan juuri tuollainen kuin tuossa keksinnössä. Ja pitäisihän se ämpärikin ottaa pois siksi ajaksi kun itse käy pöntöllä.:david:

Joku ämpäri?:hyvä: On sen kissan päästävä ensi alkuun ihan käpälöimään sitä hiekkaa, ei se mihinkään kuiluun ala tuosta vaan pissaamaan kun on tottunut tavalliseen astiaan. Meidän kissoista ei yksikään menisi mihinkään "ämpäriin", koska eihän sinne edes mahdu kun joku kääpiökissa. Kyllä sen olisi oltava malliltaan juuri tuollainen kuin tuossa keksinnössä. Ja pitäisihän se ämpärikin ottaa pois siksi ajaksi kun itse käy pöntöllä.:david:
No joo joo. Totta helvetissä sellanen niin iso kun sinne mahtuu, johon kissa pääsee tekemään tarpeensa ihan normaalisti. Eli joku pesuvati on varmaan aika hyvä. Satuin nyt vaan sanomaan sitä ämpäriksi. Ei kaikkea tarvitse ottaa ihan kirjaimellisesti, vaan niitä omiakin aivoja saa käyttää. Ei kai sinne kukaan mitään lasten hiekkaämpäriä olekaan laittamassa. Ja sanoinkin sitä alussa hankalaksi, mutta saattaa olla vaivan arvoista.

Ämpäri: Kissan luonnollinen habitaatti.

No joo, kyllä yksi niistä meidänkin kissoista mahtuu istumaan vaikka isommassa kattilassakin, mutta se kusemisasento on sitten eri. SYvän astian peittely tapahtuisi tässä asennossa:
cat-toilet-lg.jpg

Oletteko muuten huomanneet, että normaalin kokoinen pesuvati/ämpäri ei mahdu vessanpönttöön? Sen reunat nousisivat aika paljon ylemmäs kuin pöntön reunat, koska se pönttö kapenee alas päin. Pesuvati ei oikeastaan uppoaisi senkään vertaa kuin tavisämpäri, vaan jäisi kokonaan sen pöntön päälle. Miksi ihmeessä on niin vaikea myöntää että tuo oikeanmalliseksi muotoiltu "härpäke" on hyvä?

Tarkoitushan on että tästä:
litter_kwitter_cat_toilet.jpg

..päästään tähän:

cat_toilet.jpg

Huomatkaa miten pieni ero on härpäkkeen poistolla, kissa on jo tottunut pitämään tassujaan itse pöntön reunalla.

No joo, kyllä yksi niistä meidänkin kissoista mahtuu istumaan vaikka isommassa kattilassakin, mutta se kusemisasento on sitten eri. SYvän astian peittely tapahtuisi tässä asennossa:

Tarkoitushan on että tästä:
litter_kwitter_cat_toilet.jpg

Huomatkaa miten pieni ero on härpäkkeen poistolla, kissa on jo tottunut pitämään tassujaan itse pöntön reunalla.

Meillon tuo kwitter litter opetussarja. Pitäisi tässä talven pimeinä aikoina alkaa nuo meidän mokit opettamaan siihen

Miksi ihmeessä on niin vaikea myöntää että tuo oikeanmalliseksi muotoiltu "härpäke" on hyvä?
Mun ei ollut missään vaiheessa tarkoitus väittää, että pesuvati on on parempi kun toi "härpäke" kun opettaa kissaa käymään pöntöllä. Itsehän oletin, että toi on vaan joku turhake ja lisälaite jolla ei ole mitään järkevää funktiota ja kerroinpa sitten, että tollasella ei mitään tee koska kissan voi opettaa käymään pöntölläkin.

Menikö neiti sisälukutaidolle nyt jakeluun vai väännänkö vielä rautalangasta mitä tarkoitin? Vai luetko uudestaan sen viestin? En kritisoinut sen hyvyyttä kissan pöntölle opettamisessa, koska oletin ettei sitä ole edes siihen tehty.

Edit: Miksi v...ssa joidenkin on pakko tarttua aina johonkin ihan epäolennaiseen ja saada kauhea tappelu aikaiseksi? Tämäkin ihan täysin offtopicia.

Menikö neiti sisälukutaidolle nyt jakeluun vai väännänkö vielä rautalangasta mitä tarkoitin? Vai luetko uudestaan sen viestin? En kritisoinut sen hyvyyttä kissan pöntölle opettamisessa, koska oletin ettei sitä ole edes siihen tehty.
En tiennyt ettet tiennyt että tuo on sitä opetusta varten. Yleensä ihmiset jotka tietävät että kissan saa opetettua pöntölle tietävät myös noista "härpäkkeistä", koska niitä on ollut siihen tarkoitukseen jo iät ja ajat. Sain viestistäsi sen käsityksen että koska voi opettaa jollain hemmetin ämpärillä tms. joka löytyy jokaisen kotoa niin miksi ostaa jokin sitä varten suunniteltu. :jahas:

edit. Miksi pitää heti vetää herneet nenään ja kirjoittaa aggressiiviseen sävyyn jos itse on ollut väärässä?

edit. Miksi pitää heti vetää herneet nenään ja kirjoittaa aggressiiviseen sävyyn jos itse on ollut väärässä?
Todennäköisesti siksi etten ollut väärässä, vaan väärinymmärretty. Tiedän kyllä, että noita opetussettejä on myynnissä, joten oletin että toi ei varmaankaan sellainen ole kun on olevinaan joku uusikin keksintö. En muuten usko vieläkään että se on siihen tarkoitukseen tehty ennen kuin jossakin niin sanotaan. Ja mielestäni siinä mun ensimmäisessä viestissä luki aika selvästi etten ajatellutkaan ton olevan siihen tarkoitukseen tehty. Jos luet sen hiukan huolellisemmin niin saatat ehkä huomata että hyökkäsit ihan turhaan. Sanoin siis suunnilleen niin, että ei tolla laitteella edes mitään tee koska kissan voi opettaa ihan pöntöllekin. En sanonut, että kissan voi opettaa muutenkin pöntölle.

Back
Ylös Bottom