Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ehti viedä penkin heti vartiks kun tulin salille.. Tein sitten lämmittelyt todella pitkän kaavan kautta koska halusin tehdä rintapäiväni pääliikeen ensimmäisenä. Kusella käydessäni sählypoika sitten lopetti ja samalla siihen hyökkäsi ennen minua yksi vanhempi mies. Tuttu tyyppi, usein käy samaan aikaan, ihan hyvät jutut. Tuntuu vaan treenaavan lähinnä sosiaalisuuttaan ja suu käy enemmän kuin muut ruumiinosat yhteensä. Menin sitten treenailemaan jalkoja ensin odotellessa. Tyyppi istui siinä penkillä yli puoli tuntia ja teki koko aikana laskujeni mukaan vaan 3 sarjaa... Sillon vitutti... Teki mieli mennä huutamaan "ei millään pahalla mutta VITTU SINÄ OOT JÄHINY SIINÄ JAUHAMASSA PASKAA JO YLI PUOLI TUNTIA TEKEMÄTTÄ JUURI MITÄÄN!!!!" mutta en kehdannu loppupeleissä sanoa muuta kuin diplomaattisen "anteeks mutta meneekö vielä kauan?". Välissä tekeminenkään ei oikein tullut kyseeseen koska tyyppi oli reilusti minua pidempi ja sitten ois pitäny säätää myös telineiden korkeus joka vitun kerta. Lisäksi ois pitäny lyödä puolet lisää painoja että olisin päässy tekemään kovaa sarjaa. Tänään sitä taas mietti sen vitun 45min minkä jonotin penkille että jos joskus on tilaa, rikastun ja lakkaan köyhtymästä niin saattaisin vaikka ostaa kotiin pelit ja vehkeet ettei omat treenit kärsisi kanssaihmisten takia. Saisi saatana sen jälkeen minun puolesta tyyppi vaikka ottaa makuupussin mukaan ja leiriytyä siihen kaupungin salin penkille... :curs:Tehän olette jo isoja aikuisia :lol2:Vittu että naiset on käärmeitä!
Olisi pitänyt arvata ja tietää, että 3 tytön kaveriporukassa tulee väistämättä selkäänpuukottamisia, mutta luulin kai että ollaan jo liian vanhoja sellaiseen paskan puhumiseen. Kaveri oli sanonut täysin samat jutut musta ja toisesta kaverista, nimet vaan vaihtu riippuen siitä kummalle puhu. Huomenna edessä ryhmäkeskustelu, ollaan kaikki paikalla niin ei voi ainakaan puhua kummastakaan paskaa :jahas:
C0BRA: Aivan turhaa kyllä vingut. Olisit aivan hyvin voinut mennä tekemään välissä penkkiä ja lisäillä/vähennellä niitä painoja aina tekijän mukaan. Enkä jaksa uskoa, että penkin säätö korkeudessa ei olisi sellaista välimuotoa, johon teidän kummankin kädet sopisivat. Ellei sitten penkki ole sellainen yleismalli, jossa korkeutta ei voi säätää.
Kyllähän toi laitteiden varaus puhumisjakkaraksi vituttaa, mutta silloin kannattaa avaa sanainenarkku ja kysyä vaikka: "Anteeksi, voisinko tehdä tässä välissä?"
C0BRA: Mitä niillä toisen sarjapainoilla on väliä? Tarkoittaako tuo sitä, että kaikki pienemmillä painoilla tekevät ovat puuhelmipoikia?
Oot muuten aika helvetin hidas, jos painojen pois ottamiseen ja korkeuden säätöön menee 6min.

No niin, minun mokani. Pahoittelen väärinkäsitystä![]()

..ja tuntuu että ei siellä tosissaan reenaajia kovin montaa kuljeNäitä olis paljonkin kaikenlaisia...yleensä erillaisia rintahauispena kavereita jotka tiirailee itseään peilistä sarjan jälkeen
Ja näköjään myös painonnostajat. :D Ketkä siellä salilla sitten saa sun lisäksi treenata?Rintahaukkamonsterit voiskin pysyä kotioiloissaan reenailemassa :piis:
Ja minkä vitun takia pitäis? Miten se on sulta pois, jos joku treenaa vaan rintaa ja haukkaria? Minkä vitun takia pitää olla tommonen treenipoliisi, jonka tehtävä on valittaa aina jos jollain muulla on vähänkin eri tavoitteet tai treenitavat kuin itellä?Rintahaukkamonsterit voiskin pysyä kotioiloissaan reenailemassa :piis:
Ja minkä vitun takia pitäis? Miten se on sulta pois, jos joku treenaa vaan rintaa ja haukkaria? Minkä vitun takia pitää olla tommonen treenipoliisi, jonka tehtävä on valittaa aina jos jollain muulla on vähänkin eri tavoitteet tai treenitavat kuin itellä?
Sama juttu, mikään malli ei istu mun korvaan:curs:Vituttaa ku nappikuulokkeet putoo korvista joka kerta ku päätä kääntä ja reenipainot on loppu perkele