Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Pidin viime viikon lepo/ryyppylomaa, ja en juuri puntilla käynyt. Noh, nyt iski sitten flunssa, ja tauko pitenee entisestään:curs: nyt voin kyllä myöntää että oikeesti vituttaa :curs:

1. Nukahdin 20:00 tai 21:00, en edes muista, muksua nukutin. Nyt heräsin, eikä enää väsytä.

2. Kuuntelin Loiria iTuneksella ja shuffle oli jostain syystä päällä, arpoi oksennusta seuraavaksi biisiksi, jotain teknopoppia, hyi v***u!

Vittu!!!

Asun opiskelija kämpässä ja täällä on yksi pyykkitupa n. 5 kerrostaloa kohden. Sieltä saa merkata itselleen vuoron kerran viikkoon joka kestää 2h. Tämäkin ois jo pelkästään vitutuksen aihe mutta ei...

Joka toinen kerta siellä on mun vuorolla jollain kyrpänaamalla koneet pyörimässä, oli se sitten pesukone tai kuivausrumpu. Tähän asti oon kauniisti ottanut vaatteet pois ja laittanut nätisti koriin. Pitää vissiin alkaa kusemaan sinne kuivausrumpuun tai nakkelee kamppeet seinille että jengi oppis. PRKL!!! Kerrankin annoin kuivausrummun olla päällä sen aikaa kun omat pyykit olivat vielä pesukoneessa. Kun pesukoneet pysähty niin tottakai minä sitten omalla vuorolla haluan käyttää sitä kuivausrumpuaki. No juuri kun olin tyhjentänyt koneen niin joku vitun esa tulee ja sanoo että "miksi oot pysäyttäny koneen?"... Vittu että mietin hetken että a) lyönkö sitä äijää b) tungen sen sinne kuivausrumpuun vaiko c) annan olla ja sanon vain että ois niinku mun vuoro... Chän sitä tuli valittua... Vituttaa vieläki...

Ja tänään sitten kans. Pyykkivuoro alko 10.00 niin eiköhän siellä ollu taas vaihteeksi jollain pesukoneet vielä päällä ku pyykkitupaan menin viis yli...

Vittu ihmiset PRKL!!!

Saan pyykätä kerran viikossa ja haluan käyttää seen saatanan vuoron!!! YKSIN!!!

Kiitos ja anteeksi!!! Helpotti pahaa oloani...

Vi*tu!!!..

Pese seuraavan kerran vaatteet sekaisin, siis siten että siellä on toiselta valkopyykit ja sulta uudenkarheita tummia.
Loppuu muuten aika nopeasti vuoron varastaminen :evil:

Kevyempänä versiona; Ota sen toisen pyykit pois kuivausrummusta ja kaada päälle pesu-/huuhteluainetta. Sitten vaan oottelet, että tulee hakee pyykkinsä. Ojennat sen pyykit muovikassissa ja sanot vaa että "taisit jättää pyykkis, ne hais oudolta nii ajattelin lisätä huuhteluainetta":lol2:

Mä vein opiskeluaikana joka viikonloppu mutsille kaikki vaatteet pesuun :evil:

Ja tätä kesti 5 vuotta. Tarkemmin ajateltuna, en ole koskaan vielä pessyt pyykkiä (no ehkä käsin jotain sukkia). Nykyään tosin mutsi ei sentään meikäläisen vaatteita pese.

Ei vittu, ei näin voi käydä! Olin tulossa bussilla kotiin tavalliseen tapaani, istuin lähes etupenkillä. Nousin siitä sitten luonnollisesti seisomaan lähtiessäni ja kävelin keskiosassa olevalle ovelle, mutta kuin ollakaan, ampaisi kuski siitä seisomalta yllättäen helvetin kovaan vauhtiin, jonka johdosta meikäläinen pääsee hädin tuskin ulos oven sulkeutuessa samalla sekunnilla. Arvaattekin jo varmaan kuinka siinä sitten kävi? No tietenkin niin, että linja-auto jatkaa matkaansa kohti määränpäätään, ja minä jään tekemään kuperkeikkoja pysäkille...

Tyypillistä tuuria.

Ei vittu, ei näin voi käydä! Olin tulossa bussilla kotiin tavalliseen tapaani, istuin lähes etupenkillä. Nousin siitä sitten luonnollisesti seisomaan lähtiessäni ja kävelin keskiosassa olevalle ovelle, mutta kuin ollakaan, ampaisi kuski siitä seisomalta yllättäen helvetin kovaan vauhtiin, jonka johdosta meikäläinen pääsee hädin tuskin ulos oven sulkeutuessa samalla sekunnilla. Arvaattekin jo varmaan kuinka siinä sitten kävi? No tietenkin niin, että linja-auto jatkaa matkaansa kohti määränpäätään, ja minä jään tekemään kuperkeikkoja pysäkille...

Tyypillistä tuuria.

Siis eikö sun ollut tarkoitus jäädä vielä pois vai mitä helvettiä tässä tapahtui? Sut vain sylkäistiin ulos? Otan osaa, toivottavasti et pyörinyt lätäkköön.

Viime yönä kusella käydessä astuin koiranlelun päälle, unenpöpperössä horjahdin suoraan Ikean kirjahyllyä päin joka tietenkin romahti suoraan niskan päälle med DVD-kokoelma :) Ei se yöllä vituttanut, nyt aamulla kyllä kun aloin noita leffoja keräilemään lattialta ja vein kymmeniä asennusminuutteja vieneen hyllyn roskiin..

Vituttaa typerät hölmöt juntit, jotka luulevat tietävänsä asioista jotain josta todellisuudessa eivät tiedä mitään. Etenkin kun tässä tapauksessa näiden junttien tekemiset ja luulot vaikuttavat kolmanteen osapuoleen...

Siis eikö sun ollut tarkoitus jäädä vielä pois vai mitä helvettiä tässä tapahtui? Sut vain sylkäistiin ulos? Otan osaa, toivottavasti et pyörinyt lätäkköön.
Juu, tarkoituksenani oli tosiaan lähteä pois, koska saavuin omalle pysäkilleni, mutta tapahtuneen johdosta se kävikin yllättävän nopeasti. Onneksi tuolla paikalla ei lätäköitä ollut, säästyin siis siltä osin "ehjänä", eikä vaatteetkaan pahemmin vaurioituneet.

Sen sijaan kyynärpää otti osumaa sen verran, että salille tuskin on asiaa loppuviikosta...

...

Lähetän juurikin nyt ilmoituksen liikennöitsijälle tapahtuneesta, toivottavasti ottavat asiasta onkeensa.

Eilen joku kyrpänaamainen koira väänsi kyykkyä tunnin, joten jouduin tekemään smithissä. Noh, ei siinä mitään, sitten kun lähdin salilta ja tulin autolle niin huomasin että joku sokea oli jättänyt autonsa lähes suoraan omani taakse, siis kohtaan jossa ei ollut parkkiruutua. Noh, hiton jumisin käsin sain pyöriteltyä auton pois, onneks on parkkitutka niin ei tarvinnut päätä käännellä autossa, riitti kun katsoi näyttöä.

Ku noi intialaiset ei voi lähtee tosta eteisestä ja mä en voi kattoo törkysiä videoita! En ees kuule musaa ku noi kalattaa niin kovaan ääneen :(

Back
Ylös Bottom