PS3 pelit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja HC76
  • Aloitettu Aloitettu
No todellakin on, saat siihen telkkariin sitten 720p-reson kuvaa, eli sitä HD:tä. Ero on huima SD-kuvaan verrattuna jota scart kykenee antamaan.

720p:llä (HD-ready) ja 1080p:llä (Full HD) taas ei kovin suuri ero olekaan alle 40-tuuman telkkareilla.

Kyllä minä ainakin saan 1080p kuvaa mun HD-ready telkkariin.

e: mitä vittua sekoilen, mulla on sittenkin fullhd, mutta eikö muka HD-ready telkkariin saa 1080p kuvaa? Kaverilla ainaki cod4 pelatessa näytti avauruvan 1080p:hen kuva.

Selvä. Onko niillä sitten mitään eroa, että laittaako pelin avautumaan 1080- tai 720p tilassa.

Natiiviresoluutioisena tietenkin paras ettei tarvitse skaalata, eli jos on 720p töllö niin kannattaa kytkeä vain 720p-moodi päälle pleikkarin asetuksista ja toisinpäin. :)

Natiiviresoluutioisena tietenkin paras ettei tarvitse skaalata, eli jos on 720p töllö niin kannattaa kytkeä vain 720p-moodi päälle pleikkarin asetuksista ja toisinpäin. :)

Okei. Ei se suurempaan resoluutioon skaalaus varmaan kuitenkaan huononna sitä kuvaa oikeastaan ollenkaan. Pitää kuitenkin sanoa kaverille, että mielummin 720p moodi päälle.

Tilasin Videogameplus:sta muutaman pelin, tietääkö joku, että kuinka nopeesti ne pelit yleensä tulee? Yks peleistä oli Cod5, jonka julkasupäivä 11(tiistai), ehtiiköhän tulla perjantaiksi? :D

Noiden pelien skaalailu 720p -> 1080p ja toistepäin eli 1080p -> 720p ei huononna tai paranna kuvanlaatua mitenkään. Tämä perustuu siis omaan silmään. Ehkä jollain mittarilla saadaan jotain eroa.

Tilasin Videogameplus:sta muutaman pelin, tietääkö joku, että kuinka nopeesti ne pelit yleensä tulee? Yks peleistä oli Cod5, jonka julkasupäivä 11(tiistai), ehtiiköhän tulla perjantaiksi? :D

Yleensä se ~6 arkipäivää mennee, että tuskinpa perjantaiksi kerkeää. Itelle yks peli lähetettiin viime viikon lauantaina eikä oo vielä tullu. Huomenna varmaan laatikosta löytyy.

Okei. Ei se suurempaan resoluutioon skaalaus varmaan kuitenkaan huononna sitä kuvaa oikeastaan ollenkaan. Pitää kuitenkin sanoa kaverille, että mielummin 720p moodi päälle.

No itellä kaks viimisintä tilausta lähteny torstai-perjantai välisenä yönä ja tuollu tiistaina perille.

No itellä kaks viimisintä tilausta lähteny torstai-perjantai välisenä yönä ja tuollu tiistaina perille.
Far Cry 2:n kanssa kävi sama homma, yllätyin kovasti kun odotin ettei välttämättä olis edes Perjantaina perillä.
On se kans kumma kun jerseyn saarelta ei ikinä tule tuossa ajassa, mutta Atlantin toiselta puolelta tulee... (No joo silloin kun lafkan nimi oli vielä play247, pelitkin tuli parissa päivässä, mutta se siitä)

Yleensä se ~6 arkipäivää mennee, että tuskinpa perjantaiksi kerkeää. Itelle yks peli lähetettiin viime viikon lauantaina eikä oo vielä tullu. Huomenna varmaan laatikosta löytyy.

Ja tänään räpsähti Rock Band 2 laatikkoon. Eikun kitaran vingutukseen :rock:

Jaaha Resistance 2 on näköjään käännetty ihan täysin suomeksi puhetta myöten. Täytyy varmaan vaihtaa käyttöjärjestelmän kieleksi englanti, kun sen verran humoristiselta kuulostaa tuo suomi duppaus.

Jaaha Resistance 2 on näköjään käännetty ihan täysin suomeksi puhetta myöten. Täytyy varmaan vaihtaa käyttöjärjestelmän kieleksi englanti, kun sen verran humoristiselta kuulostaa tuo suomi duppaus.

Tuollaista ei kyllä tarttis missään nimessä mennä tekemään, etenkään peleissä, joita ei ole tarkoitettu pikkunassikoiden pelattavaksi.
Onko jotain virallista linkkiä heittää tuosta?

edit: mulla on tosin muutenkin PS3:n käyttis englanninkielisenä, ei ole oikein tottunut noita suomenkielisiä käyttämään.

Tuollaista ei kyllä tarttis missään nimessä mennä tekemään, etenkään peleissä, joita ei ole tarkoitettu pikkunassikoiden pelattavaksi.

edit: mulla on tosin muutenkin PS3:n käyttis englanninkielisenä, ei ole oikein tottunut noita suomenkielisiä käyttämään.
Ei mitään virallista linkkiä ole mutta tässä tullu tunti pelailtua kyseistä peliä niin olen kyllä asiasta aika varma :D

Mullakin oli niin pitkään kunnes ostin Buzz TV-visan Suomesta. Nyt on pakko pitää suomena käyttistäkin jotta toi dubbaus/kyssärit on suomeksi. Kivempihan sitä on suomeksi pelata. Ottaa kyllä päähän ettei pelien kieltä voi valita valikosta jonka voisi pitää englantina.

Ei mitään virallista linkkiä ole mutta tässä tullu tunti pelailtua kyseistä peliä niin olen kyllä asiasta aika varma :D

Onkos se jo ilmestynyt? Miten mä luulin, että ei olisi vielä tullut... no, nyt on tullut niin paljon kiinnostavia pelejä, että jotain menee väkisinkin ohi :D

Tänään pitäisi löytyä postilaatikosta Silent Hill: Homecoming, saa nähdä yltääkö aikaisempien osien (tai lähinnä 3 ensimmäisen) tasolle.

Back
Ylös Bottom