Koittaako täällä joku oikeasti väittää että Salkkarit ei olis totta..? :/
Joku kerettiläinen.Just ignore him.;)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Koittaako täällä joku oikeasti väittää että Salkkarit ei olis totta..? :/
Siis onhan se juulia välillä vitun ärsyttävä mut ei silti tarvii toivoo että se kuolis.Miettikää nyt vähän.:jahas:
Kattelen just salkkarien uusintoja. Mikähän helvetti oli homman idea tuossa maanantain jaksossa Hunks-Ossin tekemässä 30kg penkissä jollain 20cm liikeradan nylkytystyylillä?![]()
Viimekskin Ossin vääntäessä hauista oli laitettu suihkepullolla treenipaidan kainalot märäks, mut kasvot ja otsa näytti ihan kuivilta. Sekin oli kieltämättä vähän koomisen näköistä.Mä oon n. 100 kertaa ihmetellyt, että miksei siinä voi treenata edes puolitossissaan? Tekis nyt sitä penkkiäkin vaikka 80-100 kilolla, näyttäs edes vähän penkkaamiselle. Hauistakin tehdään yleensä jollakin 5 kilon käsipainoille yms. Oikeasti ihmetyttää, mikä logiikka tossa on kun esim. Ossi nyt on treenimiehiä kuitenkin ihan tosielämässä.
Olishan otsankin voinut vähän kastella.Mä oon n. 100 kertaa ihmetellyt, että miksei siinä voi treenata edes puolitossissaan? Tekis nyt sitä penkkiäkin vaikka 80-100 kilolla, näyttäs edes vähän penkkaamiselle. Hauistakin tehdään yleensä jollakin 5 kilon käsipainoille yms. Oikeasti ihmetyttää, mikä logiikka tossa on kun esim. Ossi nyt on treenimiehiä kuitenkin ihan tosielämässä.
Kattelen just salkkarien uusintoja. Mikähän helvetti oli homman idea tuossa maanantain jaksossa Hunks-Ossin tekemässä 30kg penkissä jollain 20cm liikeradan nylkytystyylillä?![]()
No jos olisin ollut Lasse niin olisin painanut vaan kaasua lisää että olisin saanut jyrättyä kunnolla sen ärsyttävä-äänisen pikkulutkan yli.
Jos olisit tollanen amatöörinäyttelijä, että tarvis 20 ottoa yhteen penkkikohtaukseen ni jaksaisitko pumpata 20 pitkää sarjaa satasella penkkiä? Sillä kun ei ole kuitenkaan mitään merkitystä millä painolla sitä tehdään. Lisäksi Ossin tapauksessa kaveri kuitenkin treenaa todella kovaa HCCBB-treeniä vapaa-ajalla niin tiedät varmaan itsekin ettei palautumisen kannalta tee kauhean hyvää ottaa joka päivä ylimääräsiä kovia penkkitreenejä.Mä oon n. 100 kertaa ihmetellyt, että miksei siinä voi treenata edes puolitossissaan? Tekis nyt sitä penkkiäkin vaikka 80-100 kilolla, näyttäs edes vähän penkkaamiselle. Hauistakin tehdään yleensä jollakin 5 kilon käsipainoille yms. Oikeasti ihmetyttää, mikä logiikka tossa on kun esim. Ossi nyt on treenimiehiä kuitenkin ihan tosielämässä.
Ja sitäpaitsi siinä oli 40 kg! :DMä oon n. 100 kertaa ihmetellyt, että miksei siinä voi treenata edes puolitossissaan? Tekis nyt sitä penkkiäkin vaikka 80-100 kilolla, näyttäs edes vähän penkkaamiselle. Hauistakin tehdään yleensä jollakin 5 kilon käsipainoille yms. Oikeasti ihmetyttää, mikä logiikka tossa on kun esim. Ossi nyt on treenimiehiä kuitenkin ihan tosielämässä.
Niinpä niin taas. Heikkoja ne on kaikki. Säkin olet ihan vitusti vahvempi.Musta tuntuu että Ossi ei treenaa niinkään voimaa vaan lihasta, eikä kehorakentajat ees oo kovin vahvoja.
Sitähän se.;)Niinpä niin taas. Heikkoja ne on kaikki. Säkin olet ihan vitusti vahvempi.
Edit: Vai oliko toi niinku huumoria? Ei oo mun vika jos en tajunnu, jotkut täällä heittää tommosta settiä ihan tosissaan.
Osatoistoja, buddy, osatoistoja.Ja sitäpaitsi siinä oli 40 kg! :D
Ja kaikki nuoretkin salkkareissa sellasia vitun riisikeppejä ollu sen jälkeen kun loppuaikoinaan ihan hyvissä massoissa ollut Muhammed Ami lähti sarjasta. Toivottavasti Ami ei ihan kuihdu niiden joogaituhippien kanssa siellä minne ne nyt ulkomaille lähtikään.Siellähän se luvatun sustan maassa asustaa, eiköhän Ami tuu kaks kertaa isompana takas!![]()
Vituttaa tuo Joonatanin itku ja valitus kyllä niin urakalla. :curs: