Opeth Suomeen 15.12.2008

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pro-Pain
  • Aloitettu Aloitettu

Pro-Pain

Ylileveä kuljetus
Mode
Opeth saapuu tulevalla Euroopan kiertueellaan myös Suomeen. Keikkapaikkakuntana Helsinki. Päivämäärä selviää myöhemmin.

Voi nyt hyvä helvetti. Olin jo päättänyt että tämän keikan jätän väliin ihan vain rahaa säästääkseni mutta sitten tuli lämmittely bändit julki.

Elikkä Cynic ja the Ocean :rock: lämppäämässä euroopan tourilla.

Oceanin takia pakkorako mennä ja lippu on nyt taskussa.

Lippuset hankittu. Joutuu tuleen Helsinkiin asti... Mitenköhän sitä maalainen siellä pärjää.

Festareille on ihan turha mennä Opethia katsomaan. Auringonpaisteessa soittaa ehkä 5-6 biisiä, eipä juuri sytytä. Vaatii selkeesti tommosen klubimaisen ympäristön toi bändi.

Kai se on vaan kaapelille mentävä katsomaan. Kahdesti olen nähnyt Opethin festareilla ja aina se on vituttanut kun on kuullut vain ne viisi biisiä ja vielä kirkkaassa päivänvalossa. Tahtoo nähdä klubikeikan :rock:.

Eilen varasin liput. Saas nähdä millaista settiä on tulossa, toivottavasti ei hirveästi matskua Damnationilta. Tuppaa unettamaan ne biisit aika pahasti. Ekaa kertaa itse asiassa pääsen katselemaan näitä livenä, että toivon mukaan ei tuota pettymystä.

Damag3 sanoi:
Saas nähdä millaista settiä on tulossa, toivottavasti ei hirveästi matskua Damnationilta. Tuppaa unettamaan ne biisit aika pahasti.
"Damnation" levyn biisit kuulostaa todella hyvältä "Lamentations" DVD:llä. Ei haittaa, vaikka pari biisiä soittaisivatkin Damnationlta tulevalla Kaapelin keikalla.
Aika suolanen lipun hinta, 39€.

No jaa. Itse en hirveämmin pidä ko. tuotoksesta, hyviä kappaleita ovat melkein kaikki sillä levyllä, mutta ei vaan livenä oikein sytytä, haluan enemmän mosh mosh-meininkiä ;)

Ei hinta mielestäni tuollaisesta setistä kovin paljoa ole - Opeth ja Cynic korvaa sen aika hyvin. Tietysti, käyn ehkä kerran vuodessa katsomassa jotain bändiä, niin silloin ei ole niin väliä vaikka maksaisikin vähän enemmän.

Eilen varasin liput. Saas nähdä millaista settiä on tulossa, toivottavasti ei hirveästi matskua Damnationilta. Tuppaa unettamaan ne biisit aika pahasti. Ekaa kertaa itse asiassa pääsen katselemaan näitä livenä, että toivon mukaan ei tuota pettymystä.

Niin no... Damnation on Opethin ainut levy minkä jaksaa kuunnella alusta loppuun. En käsitä tota laulajan touhua, todella mahtava ääni kaverilla ja sitten se pilaa ne biisit siihen ääritylsään+monotoniseen döödkarjumiseen. Ja tämä johtaa siihen että periaatteessa hienotkin biisit kuulostavat puuduttavan samanlaisilta.

Niin no... Damnation on Opethin ainut levy minkä jaksaa kuunnella alusta loppuun. En käsitä tota laulajan touhua, todella mahtava ääni kaverilla ja sitten se pilaa ne biisit siihen ääritylsään+monotoniseen döödkarjumiseen. Ja tämä johtaa siihen että periaatteessa hienotkin biisit kuulostavat puuduttavan samanlaisilta.

Niin, ainahan voi kuunnella iskelmää. Eiköhän toi döödkarjuminen kuulu kohtalaisen olennaisena osana deathmetalliin.

Kysäistäänpä täällä nyt ensialkuun. Näyttää siltä että en itse välttämättä paikalle pääse ja vitutus on sen mukainen. Lippu kuitenkin on jo ostettu ja keikka loppuunmyyty joten jos joku pakkislainen on vielä ilman lippua ja kiinostaisi paikalle mennä niin ilmoitteleppa wacko1_at_jippii.fi.

Varmuudella en vielä uskalla lippua luvata mutta kartoitetaan tilannetta jo ennakkoon.

Kysäistäänpä täällä nyt ensialkuun. Näyttää siltä että en itse välttämättä paikalle pääse ja vitutus on sen mukainen. Lippu kuitenkin on jo ostettu ja keikka loppuunmyyty joten jos joku pakkislainen on vielä ilman lippua ja kiinostaisi paikalle mennä niin ilmoitteleppa wacko1_at_jippii.fi.

Varmuudella en vielä uskalla lippua luvata mutta kartoitetaan tilannetta jo ennakkoon.

Mä saatan tarvita yhden lipun.

Back
Ylös Bottom