Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hähä tulimpas häiritsemään rauhaanne pitkästä aikaa!

Aina kun mua ei näy, rauha on maassa.

Angstaaminen on aina äänekästä ja rauhatonta. :rolleyes:

Itellä meni justiin Saw digiboxiin tallentumaan, ja vois sen si heti aamulla kattoa. Eli toisinsanoen en sitten muistakkaan, ja se jää digiboxin syviin syövereihin homehtumaan.

Iltaa. Mitäs tänne?

Itse istun juoksuhousuissa ja fleecessä kävelyn jäljiltä tietokoneen ääressä, pitäisi syödä ja ajattelin pelata vähän PSPtä. Kello täällä on vasta 0:35 joten koko yö vielä aikaa!

Mä ajattelin jos pelais Pleikka kolmosta, muutama matsi pessiä vois olla mukava päätös illalle. Mitäs peliä Halo hakkaa?

Oon viettänyt illan täysin hiljaisessa asunnossa, yhtäään videota en ole katsonut, yhtään musiikkikappaletta en ole kuunnellut, muutaman oluen ottanut.
Selaillut nettiä ja lueskellut vaan, ei ole edes huomannut että vois pistää musiikkia. :)

Mitäs peliä Halo hakkaa?

Crisis Core: Final Fantasy VII on tällä hetkellä peluussa, tässä on nyt parisenkymmentä tuntia hakattu vaan yksitoikkoisia missioneita läpi (vaan siks kun kaikki on vaan pakko saada tehtyä). Mulla on myös Simpson-peli joka on varmaan aika kuraa, sekä hyväksi kehuttu, ärsyttävän tarttuva Patapon.

Voisin tosin pelaamisen lisäksi tehdä joskus jotain hyödyllistä, niinkuin tiskata tai opiskella... :rolleyes:

Edit: Pata pata pata pon....
Edit2: Onko väärin olla täysin armottomassa koukussa Vapaakenttään? Hakkaan tota joka päivä useita kymmeniä pelejä...

Back
Ylös Bottom