Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
vauhdin antajina toimii karrrrrrhun pintti sekä bosnia-hertshegovinalainen 45 volttinen luumuviina:kippis1: kohta stadiin päin! ai niin, kennedyn murhasi hmm.. ihan sama känni päälle

tätä se on seurustelu. ei anneta lähtee baariin. no ryypätään sitten himassa, vittu ku kaljatkin loppuu. ja nämäki viimeset kaljat juon salassa...

wittu puoltoista tuntia taksijonossa jumittamista, aivan persheestä tällanen toiminta! nyt kotona, katttoo lähtidkö sitä salille huomenna myöhään illalla joskus ku maanantaina ei oo kouluu joten tässä tavallaan vietetään perjantain ja lauantain välistä yötä:d

wittu puoltoista tuntia taksijonossa jumittamista, aivan persheestä tällanen toiminta! nyt kotona, katttoo lähtidkö sitä salille huomenna myöhään illalla joskus ku maanantaina ei oo kouluu joten tässä tavallaan vietetään perjantain ja lauantain välistä yötä:d

Tota taksijonossa seisomista mä en oo koskaan tajunnut. Aina saanut taksin joko lennosta tai sitten soittamalla. Tämä siis aina joskus neljän jälkeen kun on lähtenyt baarista! Siinä vaan pitää olla vähän pelisilmää kun sen auton nappaa:D Turha siinä tolpalla on heilua kun siinä on aina sata muutakin jonottajaa.
Tosin tänään näppäräisti yöbussilla himaan!

Ei minkäänlaisia oireita eilisestä, eipä tota tullut juotuakaan kun pari.

Äh, katotaan vaan, nii tämän päivän aikana tulee vielä kunnon kännitilitykset viime yön tapahtumista a'la Alyssa :D

Hei! :D
Ihan vaan tiedoksenne, olin koko illan kiltisti kotona. Pari kaveria kävi kahvilla, poltettiin vesipiippua ja katottiin leffaa. Ei pisaraakaan alkoholia, ei yhtään tupakkaa. Nyt on levännyt ja krapulaton olo :)

Voi hyvänen aika...

No jaa, itse asiassa ihan hyvä olo. Ratkaisu krapulaan: heti herättyä kauppareissulle vilpoiseen ilmaan ja energiajuomaa litkimään :D

Oli kiva iltakin. Mitä nyt suhteellisen paljon tavallista urpompaa jengiä liikkeellä mutta kyllä tästä pienellä vitutuksella selviää.

Voi hyvänen aika...

No jaa, itse asiassa ihan hyvä olo. Ratkaisu krapulaan: heti herättyä kauppareissulle vilpoiseen ilmaan ja energiajuomaa litkimään :D

Oli kiva iltakin. Mitä nyt suhteellisen paljon tavallista urpompaa jengiä liikkeellä mutta kyllä tästä pienellä vitutuksella selviää.

Toi autto muaki toi ilma ja energiajuoma. Sairaan hyvä combo :thumbs:

Tota taksijonossa seisomista mä en oo koskaan tajunnut. Aina saanut taksin joko lennosta tai sitten soittamalla. Tämä siis aina joskus neljän jälkeen kun on lähtenyt baarista! Siinä vaan pitää olla vähän pelisilmää kun sen auton nappaa:D Turha siinä tolpalla on heilua kun siinä on aina sata muutakin jonottajaa.
Tosin tänään näppäräisti yöbussilla himaan!

Kaikki taksit oli varattuja.. Enkä mä kyllä lähe muita ohittelemaankaan. Liitty varmaan noihin halloween juttuihin ja siihen et oli pyhäpäivä..
Paska keikka kaiken kaikkiaan eilen, rahaa palo helvetisti, väsytti, liian kännissä jne.

Aamupalaksi piti vetäistä bisse kun oli niin perkeleen lämmin ilma taas. T-paita päällä terassilla, mikäs tässä ollessa. Äsken glögiä, viiniä ruoan kanssa ja nyt jallua.

Tässä kohta vedetty pari desiä Laphroaig 10 years old original cask strenghtiä. Voin kertoo, että ekan desin jälkeen alko nouseen hattuun. Taustalla soi Viikate ja edessä vapaat.

"Ottakaatte ilo irti elämästä, ja täyttäkäätte ikävyyden lovi, myöhäistä on silloin kun tuonen tuvil tullaan ja hiljainen on mullan musta povi."

Tuon ku muistais. Iloonhan ei tarviis sitä viinaaka. Osais olla iloinen siitä, kuinka hyvin kaikki on loppujen lopuks.

Back
Ylös Bottom