Disturbed valtaa jäähallin marraskuussa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu
Yaah! :rock:
Ei helvetti mä oon jo ihan täpinöissä.. :D

Onko kellään muuten tietoa et mihin aikaa Shinedown alottaa? Ku täs lipus lukee vaa et ovet avataan klo 18.00..

e. löysin jotai tietoo.. elikkäs n. klo 19.00 paikkeilla..

Ei kellään sattuis olemaan biisilistaa tiedossa?

Määpäs kävin kuuntelemassa yhtyettä jo maanantaina Münchenissa. Oli takuulla toiseksi huonoin keikka millä olen koskaan ollut (Kotiteollisuus veti pohjat kolme vuotta sitten Teatrialla, kiitosta vain). Vaikka ennakko-odotuksiakakaan ei ollut niin silti alitti riman. Kaljakin oli pahaa :(

Sori ot, mutta oli pakko saada purkaa tämä koettelemus.

Toivottavasti ovat Helsinkiin mennessä saaneet äänensä avattua...

No mutta eihän disturbed nyt olekkaan mikä kova livebändi mutta kyllä se silti on pakko päästä näkemään

Jos sattunut jäämään ylimäärästä liparetta kentälle niin noudan kohtuuhintaan pk-seudulta tai otan jäähallilla vastaan. Sain ku sainki kaverin mukaan..

Voi vittu ku ärsyttää,kuumetta vieläki yli 38,joten jää keikka väliin.Lippua vailla olevat käykää kattoo mun lipun myynti-ilmotus osto-myynti osiost.

Osaisko joku kertoo tyhmälle, että miten Turusta kannattaa yleisillä kulkuneuvoilla suunnata helpoiten tuonne jäähallille? Juna vai bussi ja missä pois ja mihin sitten? yritin tuossa vähä googletella ja kattoo kartasta, mut tuo helsingin tuntemus on näköjää todella huono...

Osaisko joku kertoo tyhmälle, että miten Turusta kannattaa yleisillä kulkuneuvoilla suunnata helpoiten tuonne jäähallille? Juna vai bussi ja missä pois ja mihin sitten? yritin tuossa vähä googletella ja kattoo kartasta, mut tuo helsingin tuntemus on näköjää todella huono...

Me ainakin täältä mennää 15.55 junalla helsinkiin ja jäädään pasilassa. siitä ei sitten kauaa mene kävellessä..voi tietenkin olla että rautatieasemalta on lyhyempi matka

Huomenna se on :rock:
Kentälle kaverin kanssa tulossa, monelta porukka meinaa mennä hallille odottelemaa sisäänpääsyä?
Tietääkö kukaa että kauan keikka kestää? Helpottais vähä paluumatkaa jos kerkeis metroo ja ne ei vissii kulje enää kahdentoista jälkee?

Vissii klo ~23:00 ois lopettelemassa.

Percele, huomasin tossa vasta illalla muutaman juoman jälkeen, että mullahan on katsomopaikka eikä mikään vitun kenttäpaikka. Suakeli sentään, mä olin jo menossa jo ihan kybällä kentälle riehumaan.

Onkos mitään tietoa, milloin Shinedown alkaa soittamaan? Ei jaksais kovin aikaisin mennä pyörimään kun on kuitenkin katsomopaikka.

Onkos mitään tietoa, milloin Shinedown alkaa soittamaan? Ei jaksais kovin aikaisin mennä pyörimään kun on kuitenkin katsomopaikka.

Uskoisin että alkaa 7 aikaa soittamaan....soitttelee noin tunnin verran ja sitten pikku tauon jälkeen disturbed aloittaa.

Jaahas, joskus n. puol vuotta sitten ihan täpinöissä olin noita lippuja hommaamassa. Nyt sitten kun on H-hetki, niin tässä sitä venytellään lähtöä viime tinkaan ja mennään paikanpäälle selvinpäin nihkeilemään.

Disturbed on ok, mutta ei itselleni mikään elämää suurempi juttu. Tavallaan nyt hävettää, että omat liput on seisomakatsomoon ja sitten istumapaikoilla on kovempia faneja, jotka pitäis kovempaa menoa siellä kentällä kuin minä. Itse ainakin välillä manailen flegmaattista kenttäyleisöä, kun joku omasta mielestäni huikea bändi vetää kovaa keikkaa ja vituttaa olla istumakatsomossa. No, toivottavasti muut jaksaa tänään pitää tunnelmaa yllä ja itsekin pääsee vireeseen kun sävelet korviin kantautuu...

Huhhuh, olipa melkoista!:haart: :rock:

Back
Ylös Bottom