Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mulla aikaa nukkua enään alle 8 h :( Pyrin aina siihen, että sais nukkua ainakin sen 8h. Jos nyt vaikka menis sit nukkuun niin sais nukkua reilut 7 h ja puuro naaman ja salille.
Koneelle jumittuu aina ilkeästi ja sitten loppujen lopuksi saa nukuttua jotain 5h ja se ei ole hyvä juttu.

Lol ku huvittaa tuo weakin itkeminen tuosta off topicista :D

Äijjällä on varmaan 200 postia miun reenipäivyrissä joista noin joka kymmenes on "asiaa" :D

onks toi chatti oikeesti kuollu vai evotanks mä jotain? oon oikeella kanavalla ja porukka on paikalla mut yhen ainutta viestiä en oo nähny

unohdin vissii et jotkut ihmiset käy töissä/koulussa/tarhassa/whatever. Luulis toisaalta et 1 ihminen edes puhuis jotain. pitää joinii johonki wow-kanavalle ni löytyy seuraa pimeeseen yöhön..

Liittyyks tää siihen poistettuun offtopic-ketjuun?
Joo. Vähän ilmeisesti oli weak sitä ketjua vastaan. Eipä se nyt mikään välttämättömyys ole, mutta huvittaa hiukan kun itse on hirveästi off topicia vastaan ja silti sitä itsekkin viljelee :)

Itseäni ei siis tuommonen off topic / homoilu häiritse yhtään. Vaikka sitä omassa päivyrissäni esiintyisi.

Voisi syödä hiukan hirvipaistia ja makaroonia. Se on hyvvee se.

Voisi hilata itsensäkin tuonne chattiin, kunhan saisi aikaseksi hankkia shellitunnukset. Käsittämättömän huonoja käytettävyydeltään kaikki windows-kikkareet.

vinkki, vinkki: Pakkotoistohan voisi lanseerata tuohon vip-palvelun kylkeen pienellä lisähinnalla toimivan shell-palvelun.;)

Okei. Näin se täydellisen shell-palvelupaketin etsintä jatkuu aamunkoittoon asti.:)

Tulipas nukuttua useita tunteja, ehkä jopa kolme sellaista kokonaista. Pari viikkoa menty ihan toisenlaisella rytmillä ja nyt kun olis pitäny heti muuttaa rytmi, niin ei ihan onnistunu. En nuku sitten ja olen jo nyt valmiina päivän koitoksiin!!:dance::kippis1:

Poika heräs 15 min sitten, voi juma :zzzz:

Back
Ylös Bottom