Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Meitsi lainaa just Mehikosta tommoista 1000 kappaleen kasarisettiä, pitäis löytyä kaikki tarpeellinen joista teen sitten kunnon kokoelman.
Toi on niin hassua, kun noiden kipaleiden kanssa on elänyt nuoruuttansa. Muistaa vielä ,kuin eilisen päivän. Ensin oli Music Box. Sitten Sky Channel. Sieltä niitä aina kateltiin ja odotettiin Monsters of rock? metalliohjelman alkua.

Meitsi muistaa Cyndi Lauperin ja Nik Kershawin julisteet jotka suosikista olin seinälle liimaillut. Oi perkele kun tulloo haikea mieli kun noita biisejä kuuntelee.

http://www.youtube.com/watch?v=Tqf9PuKi63E

Voi vitun vittu, tässähän on vanha jo. Voi saatana, meen röökille.....

.....nyt rupes oikeesti jotenkin vituttamaan kun aika menee.

Meitsi muistaa Cyndi Lauperin ja Nik Kershawin julisteet jotka suosikista olin seinälle liimaillut. Oi perkele kun tulloo haikea mieli kun noita biisejä kuuntelee.

http://www.youtube.com/watch?v=Tqf9PuKi63E

Voi vitun vittu, tässähän on vanha jo. Voi saatana, meen röökille.....

Osuu ja uppoaa tänne. Eksäni täyttää tänään 40v (Ehdittiin aika pitkä tovi yhdessä taivaltaa, lähes 13v). Jotenkin tässä samalla kelailee vielä niitä 30v juhlia. Ei tajua miten nopeasti tuo aika vaan menee...Onneksi ei oo ite niin vanha kurppa...:D

edit : Ei sitten muuta kuin.

833107.jpg

Oi saatana näitä kasareita, on nää aina yhtä nostalgisia.

Tuleekohan nuoremmille sama fiilis näistä kommenteista ja musasta kuin itselle tuli kun faija hehkutti jotain 70-lukua?
Reilu 2 vuotta tuli 80-lukua taivallettua, joten mitään nostalgiafiilistelyitä en saa noista irti tekemälläkään. Suurimmasta osasta noista kasarihiteistä, joita on tullut pakkosoittona muiden toimesta kuunneltua, olen ihan pitänyt. 90-luvun kevytkappaleet eivät kyllä saa mitään positiivista reaktiota aikaan, joten kai sitä pitää omalta osaltani siihen yhtyä, että 80-luvulla tehtiin hyvää musiikkia.

Tässä muutama 80-luvun kappale, joista itse olen tykännyt. Ei hajuakaan, oliko nämä suomessa hittikamaa, mutta eniveis:

Joy Division - Love Will Tear Us Apart
Echo & The Bunnymen - The Killing Moon
Duran Duran - Notorious
The Church -Under the milky way
Tears For Fears - Head Over Heels"

Etteivät pallit nyt kokonaan tippuisi, niin loppuun vielä Metallica - For Whom the Bell Tolls

Jostain syystä Kissin Tears are falling klassikkovideota ei enää suomalaisille juutuubissa näytetä. Vissiin joku yli-innokas Kiss Armyn jäsen noteerannut bändin managementtiä, että täällä mollataan ja naureskellaan ko filmille. :rolleyes:

Ite nauran sille videolle vain hyvässä mielessä. Sehän on mahtava kokoelma kasarikliseitä.

Mitä taas ite kipaleeseen tulee, niin parempaa hard rock tai melohevikipaletta saa hakea. Iso ja raskas kipale, mahtavasti rullaavat riffit, saundit huippuluokkaa ajankohtaan nähden (erityisesti kitarat) ja kaksi kunnon rokkilaulajaa vetää antaumuksella, niin eihän siitä voi raskaamman musan ystävä, kuin nauttia.

Noh, Yahoo!Musicilla video on edelleen onneksi näytillä myös suomalaisille :D :
http://new.music.yahoo.com/videos/Kiss/Tears-Are-Falling--2143592

Juu ja mä diggailin 1980-luvulla alkuun Juicea, Hassisen Konetta, Siekkareita ja Black Sabbathia, sitten myöhemmin Mötley Crüeta, Twisted Sisteriä, W.A.S.P.ia, Metallicaa, Anthraxia, Kreatoria, Morbid Angelia, Carcassia jne., en todellakaan mitään listahittipaskaa. :rock: Semmoista tekopirteetä kaupallista sontaa punkkarihevaripiireissä halveksuttiin kovasti ja läheteltiin zinejä ja kaseteilla demoja toisillemme tohkeissaan. Sitä oltiin niin jyrkkiä silloin nuarina. :D

Nojoo, vielä nykyäänkin, kun katellaan emännän kanssa Euroviisuja dvd:ltä, mun on pakko skipata kasariosuus. En vaan kykene. Kai mun sen aikainen arkielämä oli sen verran ristiriidassa sen ylipirteän ja positiivisuutta pursuavan listahitti- ja Euroviisumusan kanssa, että sitä ei vaan sulattanut alkuunkaan, eikä sulata vieläkään.

Meitsi lainaa just Mehikosta tommoista 1000 kappaleen kasarisettiä, pitäis löytyä kaikki tarpeellinen joista teen sitten kunnon kokoelman.

Itellä löytyy tollanen kokoelma koneelta, löytyy kyllä kaikki klassikot popin puolelta.

mmm rahkaaaaa. Kyllä helpottaa ihanasti suussa.

Korjasin satoo just ruukusta ja oli pakko maistaa kunnon pala. Suu palaa vaikka aikaa on jo kulunut 10 min. Enään ei silmät vuoda onneks :D

Kyseessä siis Chilit ;)

Itteäki huvittais kasvatella chilejä, oon koukuttanu itteni niihin että nykyään menee harvoin mitään kiinteetä alas ilman pientä maustoa. Jotenki tuntuu ettei oo syönykään jos ei pieni lämpö tule päälle. :)
Jumalan kiitos, chilibuumi on rantautunut Suomeen siinä määrin että ihan jees valikoimaa löytyy. Blair's sudden death on tällä hetkellä semmonen mitä laitan joka paikkaan. Lihapulliin kun tekee viillon ja laittaa sinne väliin, naminami. :)
Jalapenosoosit on kyl kaikista eniten mieleen, ei oo pääasia kuitenkaan infernaalisissa poltoissa.

Siitä kasvattaan vaan. Mää tilasin ekan kerran siemeniä viimekesän juhannuksena. Pistin itään siinä helmikuussa seitsemää eri lajiketta. Neljä niitä vielä tossa ruukussa kasvelee. Tosi "hauskaa" puuhaa. Valoja tosin jouduin ostaan, että sain chilit näin syksylläkin kypsiks. Osa tekee talvellakin satoo, jos kunnon lamput on. Ihan energiansäästölamput käy :)

Ajattelin tehdä noista tänään poimituista jauhetta ja loput säilöö hyvään liemeen talvea varten. Parempaa on kun kaupasta ostetut litkut! Varsinkin tuoreena. Mums:kuola::itku:

http://www.saunalahti.fi/~thietavu/ Siitä pääset alkuun ;)

Niin joo, ei auta kasseja tänään raapia. Mitä netistä lueskelin niin joku uittanut vehteitään piimässäkin :D

Mulla aikaa nukkua enään alle 8 h :( Pyrin aina siihen, että sais nukkua ainakin sen 8h. Jos nyt vaikka menis sit nukkuun niin sais nukkua reilut 7 h ja puuro naaman ja salille.

Back
Ylös Bottom