Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
perhana en kerkee enää modaamaan tota aiempaa sanomaami..mut joo saako tähän aikaan enää mistään ruoholahti-lauttasaari akselilta mitää safkaa? onko täällä tyyliin 24h drive in-mäkkikaistoja tms :D oon duunissa ja tuli heikosti evästä messiin..
meni kiinni jo 9..:S täytynee kokeilla tota "hietsun" abc:ta tai lauttasaaren teboilia..Saako Hesestä? Siitäläheltä oikeustaloa?
Sitä siis, kiittijätkät jotka tollasesta aina haaveilee ni treenaa yleensä pelkästään penkkiä ja haukkaa..:D
Mistä kannattaisi alkaa etsimään Joensuusta
Nyt tulee oikeasti tyhmä kysymys. Mistä Jyväskylän Monnarille mennään sisälle? Toisesta ovesta päädyin sulkapallokentälle ja toisesta päädystä löysin jonkin kahvion. Olin vielä sellaiseen aikaan liikkeellä ettei missään näkynyt ketään jolta olisi voinut kysyä neuvoa. Taas on pikkukaupungin poika eksyksissä suuressa maailmassa..
Se sisäänkäynti on Metson konttoria vastapäätä. Eli siinä on sellaiset tuplaovet. Huippu-urheilun tutkimuskeskus on siis vasemmalla puolella ja siinä oikeassa päädyssä tien suuntaisesti on ovet. Siinä on pyörätelineitä oven vieressä. Eli tavallaan keskikerroksesta sisään, sitten vaan laskettelet oven oik. puolella olevat kierreportaat alas ja oot punttisalissa.
Kiitos nopeata vastauksesta. Olin siis yhden kerroksen liian ylhäällä kun päädyin sinne sulkapallokentälle. Onko tuolla alakerrassa muuten erikseen vielä pukuhuoneet vai jätetäänkö tavarat tuonne yläkerran pukuhuoneisiin?
Miten youtube toimii? Miten sieltä ei lopu tila?
miks ihmiset on niin perseestä nykyään? :curs:
Vuosikausia kestänyt luonnonvalinta on ohjannut ihmiset tähän suuntaan? :D
Tai sitten se on tää nykynen yhteiskuntarakenne, kiire, stressi ja kaikki muu paska.