Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

perhana en kerkee enää modaamaan tota aiempaa sanomaami..mut joo saako tähän aikaan enää mistään ruoholahti-lauttasaari akselilta mitää safkaa? onko täällä tyyliin 24h drive in-mäkkikaistoja tms :D oon duunissa ja tuli heikosti evästä messiin..

perhana en kerkee enää modaamaan tota aiempaa sanomaami..mut joo saako tähän aikaan enää mistään ruoholahti-lauttasaari akselilta mitää safkaa? onko täällä tyyliin 24h drive in-mäkkikaistoja tms :D oon duunissa ja tuli heikosti evästä messiin..

Saako Hesestä? Siitäläheltä oikeustaloa?

Tuli kinaa.

Moni vadelmakarkki on sininen. Onko vadelmaesanssi siis sininen vai mistä moinen johtuu? Miksi itse vadelma on punainen?

Mitä ihmettä on tapahtunut mun pakkiksen sivuille kun kaikki kuvat, hymiöt yms. on kadonneet?!
olenko vahingossa blokkinut ne pois tj? ja miten saisin ne takas?

Jos haluaisi vain ilmaisjakelun eli etelässä länsiväylät + mainokset blokata niin siihen varmaankin riittää ei mainoksia. En tiedä miten tuo toimii postin suhteen. Meneekö tieto konttorille asti, että tänne ei enää mainoksia. En usko, että herra/rouva posteljooni alkaa purkamaan postinivaskaa ja poistamaan sieltä mainoksia.

Eipä tullu eilen mainoksia, joten lappu toimii ainakin siltä osin.

Jos tulee vaalimainoksia, vaikka on ei mainoksia lappu, niin kuvitteleeko ne todella, että se noin onnistuu.

Lappuun voi nähdä sen verran vaivaa, että sen näkee pari metrin päästäkin eikä niin, että se on jollain fontti 12:sta mitä ei näe kuin puolen metrin päästä. Tai huonoimmassa tapauksessa maalarinteippiin kirjoitettu. Melkein yhtä isolla tekstillä pitäisi olla kuin nimi, niin ei voi ainakaan vedota sokeuteen.

Mitä seuraa esimiehen lyömisestä?
Tilanne: viime yönä yksi jääkäri tuli aukomaan päätä ja löi sitte meikeläistä niin että huuli aukes.
sain paikan päältä parin tuntemattoman numerot, lupas tulla todistamaan.
seuraukset?

Nyt on tällainen äänestysproleema. Eli mulle tuli äänestyslappu silloin viime kuussa ja siellä oli ilmoitettu äänestyspaikaksi X. Olen kuitenkin muuttanut tämän jälkeen toiselle toiselle asuinalueelle. Onko äänestyspaikka edelleen tämä X vai onko se sitten automaattisesti ehtinyt muuttua joksikin muuksi?

Nyt tulee oikeasti tyhmä kysymys. Mistä Jyväskylän Monnarille mennään sisälle? Toisesta ovesta päädyin sulkapallokentälle ja toisesta päädystä löysin jonkin kahvion. Olin vielä sellaiseen aikaan liikkeellä ettei missään näkynyt ketään jolta olisi voinut kysyä neuvoa. Taas on pikkukaupungin poika eksyksissä suuressa maailmassa..

Nyt tulee oikeasti tyhmä kysymys. Mistä Jyväskylän Monnarille mennään sisälle? Toisesta ovesta päädyin sulkapallokentälle ja toisesta päädystä löysin jonkin kahvion. Olin vielä sellaiseen aikaan liikkeellä ettei missään näkynyt ketään jolta olisi voinut kysyä neuvoa. Taas on pikkukaupungin poika eksyksissä suuressa maailmassa..

Se sisäänkäynti on Metson konttoria vastapäätä. Eli siinä on sellaiset tuplaovet. Huippu-urheilun tutkimuskeskus on siis vasemmalla puolella ja siinä oikeassa päädyssä tien suuntaisesti on ovet. Siinä on pyörätelineitä oven vieressä. Eli tavallaan keskikerroksesta sisään, sitten vaan laskettelet oven oik. puolella olevat kierreportaat alas ja oot punttisalissa.

Se sisäänkäynti on Metson konttoria vastapäätä. Eli siinä on sellaiset tuplaovet. Huippu-urheilun tutkimuskeskus on siis vasemmalla puolella ja siinä oikeassa päädyssä tien suuntaisesti on ovet. Siinä on pyörätelineitä oven vieressä. Eli tavallaan keskikerroksesta sisään, sitten vaan laskettelet oven oik. puolella olevat kierreportaat alas ja oot punttisalissa.

Kiitos nopeata vastauksesta. Olin siis yhden kerroksen liian ylhäällä kun päädyin sinne sulkapallokentälle. Onko tuolla alakerrassa muuten erikseen vielä pukuhuoneet vai jätetäänkö tavarat tuonne yläkerran pukuhuoneisiin?

Kiitos nopeata vastauksesta. Olin siis yhden kerroksen liian ylhäällä kun päädyin sinne sulkapallokentälle. Onko tuolla alakerrassa muuten erikseen vielä pukuhuoneet vai jätetäänkö tavarat tuonne yläkerran pukuhuoneisiin?

Yläkerran pukkareihin jätetään kamat. Alakerrassakin on siinä salin laidassa narikka, johon voi heittää kamansa. En sitten suosittele jättämään mitään arvotavaroita sinne pukkareihin, lähtee melko nopeesti kamat kävelemään sieltä:D

miks ihmiset on niin perseestä nykyään? :curs:

Vuosikausia kestänyt luonnonvalinta on ohjannut ihmiset tähän suuntaan? :D

Tai sitten se on tää nykynen yhteiskuntarakenne, kiire, stressi ja kaikki muu paska.

Eläimille tarkoitettua tensolvettia ei myydä enää apteekeissa. Olisiko jotain samantapaista auttavaa eläimille suunnattua voidetta/geeliä, joka auttaisi lihassärkyihin? Itselleni etsin.

Back
Ylös Bottom