taivaskäsi
VIP
Tuli vaan mieleen, että miten joku ei voi pitää Isabellan ulkonäöstä.
mitä? Sehän on tosi pantavan näköinen.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuli vaan mieleen, että miten joku ei voi pitää Isabellan ulkonäöstä.

mitä? Sehän on tosi pantavan näköinen.![]()
SÄikähdin joSiis tarkoitin, että ihmettelen niitä ihmisiä, jotka eivät pidä Isabellan ulkonäöstä. Mun käsittääkseni kirjoitin aiemman lauseen oikein :D.

Siis tarkoitin, että ihmettelen niitä ihmisiä, jotka eivät pidä Isabellan ulkonäöstä. Mun käsittääkseni kirjoitin aiemman lauseen oikein :D.
Joo Samaa toi hovin seppokin tossa mietti kun haastatteli "isabellaa". Tais puntissa turvota seppo MITÄ HÄH??mitä? Sehän on tosi pantavan näköinen.![]()
Ääni oli kyl kieltämättä pelottavan saman kuuloinen. Tiukka ku hiirenkorva.. nam lisään fantasiaan vielä sen että laitan päähäni kiharan peruukin ja lasit, niinku Hovin sepolla. No niin nyt taitaa lähtee jo käsistä.
Ja kun kattelette salkkareita ja isabella vilahtaa ruudus niin sitte ei runkutella siellä kotikatsomoissa:dance2:
Et kirjoittanut oikein. Sinun olisi pitänyt kirjoittaa: "Miten joku voi olla pitämättä Isabellan ulkonäöstä?"Siis tarkoitin, että ihmettelen niitä ihmisiä, jotka eivät pidä Isabellan ulkonäöstä. Mun käsittääkseni kirjoitin aiemman lauseen oikein :D.
Aina voi alkaa kyykkäämään...Et kirjoittanut oikein. Sinun olisi pitänyt kirjoittaa: "Miten joku voi olla pitämättä Isabellan ulkonäöstä?"
Onhan sillä nätti naama, mutta ruma perse.
Nimen omaan. Se olisi lääke tähänkin vaivaan. Ei vaan taida sali oikein olla Isabellan juttu.Aina voi alkaa kyykkäämään...!
Nimen omaan. Se olisi lääke tähänkin vaivaan. Ei vaan taida sali oikein olla Isabellan juttu.
Ja viime viikon jaksoissa, kun näytettiin sitä kuvaa Pariisista, niin se oli kyl niin naurettavaa kuin olla ja voi. Siis kyllä ne tunnelmaa loivat, mutteivat aitoa sellaista. Lisäksi sillä tarjoilijalla oli suomalainen aksentti :wtf:. Puhun kuitenkin itse jonkin verran ranskaa, niin huomaan tällaiset asiat.
Ei se kertju ole siirtynyt VIP-puolelle, se vain lukotettiin.Voisko joku uppia tän päivän salkkarit jakson? Lupaan ostaa VIPin heti ens viikolla, jos VIP puolelle on siirtyny se toinen kertju!
Se meni roskiin, lopettakaa niiden linkkien levittäminen ja niistä kyseleminen.Voisko joku uppia tän päivän salkkarit jakson? Lupaan ostaa VIPin heti ens viikolla, jos VIP puolelle on siirtyny se toinen kertju!
Tämä kommentti kyllä hymyilytti. Ranskalainen, Suomessa vaihdossa ollut ystäväni varmasti ilahtuu, kun saa kuulla oppineensa reilun puolen vuoden aikana suomea niin hyvin, että suomalainen aksentti kuuluu läpi jopa hänen puhuessaan äidinkieltään! ;)
Vakavasti ottaen, olisi kova tarve löytää tuo nimenomainen jakso jossa Salkkarit seikkailevat Pariisissa (vai missä ne nyt onkaan), sillä ko. kaveri itse ei ole nähnyt sitä. Löytääkö noita jaksoja netistä tai oiskohan joku innokas salkkarifani sattunut nauhoittamaan?
Noille fetisseille oli se ihan oma ketjukin :D
Kyllähän se kivannäköinen on,tulee jostain syystä mieleen hiiri kun kattoo sitä tarkkaan. En tiedä miksi näin.
Ai että kun vituttaa ! Kitisijä kusipäitten takia en nää tän päivän salkkareita sitte :curs: Ajattelin että voin rauhassa käydä kahvilla kaverin kanssa salkkareitten aikaan kun lataan ne sitten illalla ja katson. Priiffatkaa joku vähä mitä tapahtu :(
Niin vaa siis mitä tän päiväsessä jaksossa tapahtuEli liika offtopic ja vinkuminen jaksoihin syynä.

Niin vaa siis mitä tän päiväsessä jaksossa tapahtu![]()