Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Siis tarkoitin, että ihmettelen niitä ihmisiä, jotka eivät pidä Isabellan ulkonäöstä. Mun käsittääkseni kirjoitin aiemman lauseen oikein :D.
SÄikähdin jo :)
Toi Ismo on aivan perkeleen konkari :D Ei tosta voi hauis enää kasvaa :wtf: ;)

mitä? Sehän on tosi pantavan näköinen. :kuola:
Joo Samaa toi hovin seppokin tossa mietti kun haastatteli "isabellaa". Tais puntissa turvota seppo MITÄ HÄH?? :hyper: Ääni oli kyl kieltämättä pelottavan saman kuuloinen.
"isabella" ON Nätti mami ja sillä selvä. Tiukka ku hiirenkorva.. nam lisään fantasiaan vielä sen että laitan päähäni kiharan peruukin ja lasit, niinku Hovin sepolla. No niin nyt taitaa lähtee jo käsistä.
Ja kun kattelette salkkareita ja isabella vilahtaa ruudus niin sitte ei runkutella siellä kotikatsomoissa:dance2:

Tiukka ku hiirenkorva.. nam lisään fantasiaan vielä sen että laitan päähäni kiharan peruukin ja lasit, niinku Hovin sepolla. No niin nyt taitaa lähtee jo käsistä.
Ja kun kattelette salkkareita ja isabella vilahtaa ruudus niin sitte ei runkutella siellä kotikatsomoissa:dance2:

Noille fetisseille oli se ihan oma ketjukin :D

Kyllähän se kivannäköinen on,tulee jostain syystä mieleen hiiri kun kattoo sitä tarkkaan. En tiedä miksi näin.

Siis tarkoitin, että ihmettelen niitä ihmisiä, jotka eivät pidä Isabellan ulkonäöstä. Mun käsittääkseni kirjoitin aiemman lauseen oikein :D.
Et kirjoittanut oikein. Sinun olisi pitänyt kirjoittaa: "Miten joku voi olla pitämättä Isabellan ulkonäöstä?"

Onhan sillä nätti naama, mutta ruma perse.

Ja viime viikon jaksoissa, kun näytettiin sitä kuvaa Pariisista, niin se oli kyl niin naurettavaa kuin olla ja voi. Siis kyllä ne tunnelmaa loivat, mutteivat aitoa sellaista. Lisäksi sillä tarjoilijalla oli suomalainen aksentti :wtf:. Puhun kuitenkin itse jonkin verran ranskaa, niin huomaan tällaiset asiat.

Tämä kommentti kyllä hymyilytti. Ranskalainen, Suomessa vaihdossa ollut ystäväni varmasti ilahtuu, kun saa kuulla oppineensa reilun puolen vuoden aikana suomea niin hyvin, että suomalainen aksentti kuuluu läpi jopa hänen puhuessaan äidinkieltään! ;)

Vakavasti ottaen, olisi kova tarve löytää tuo nimenomainen jakso jossa Salkkarit seikkailevat Pariisissa (vai missä ne nyt onkaan), sillä ko. kaveri itse ei ole nähnyt sitä. Löytääkö noita jaksoja netistä tai oiskohan joku innokas salkkarifani sattunut nauhoittamaan?

Tämä kommentti kyllä hymyilytti. Ranskalainen, Suomessa vaihdossa ollut ystäväni varmasti ilahtuu, kun saa kuulla oppineensa reilun puolen vuoden aikana suomea niin hyvin, että suomalainen aksentti kuuluu läpi jopa hänen puhuessaan äidinkieltään! ;)

Vakavasti ottaen, olisi kova tarve löytää tuo nimenomainen jakso jossa Salkkarit seikkailevat Pariisissa (vai missä ne nyt onkaan), sillä ko. kaveri itse ei ole nähnyt sitä. Löytääkö noita jaksoja netistä tai oiskohan joku innokas salkkarifani sattunut nauhoittamaan?

Siis tää on joku sun tuttus? Kuulostaa nimittäin ihan suomalaiselta, kuten minä :D. Oon puhunut ranskaa eri puolelta ranskaa tulevien kanssa jne. Outo juttu sinänsä. Kaikkea sitä oppiikin.

Noille fetisseille oli se ihan oma ketjukin :D

Kyllähän se kivannäköinen on,tulee jostain syystä mieleen hiiri kun kattoo sitä tarkkaan. En tiedä miksi näin.

Jotkut naiset näyttävät ihan hiiriltä, myönteisellä tavalla.

Ai että kun vituttaa ! Kitisijä kusipäitten takia en nää tän päivän salkkareita sitte :curs: Ajattelin että voin rauhassa käydä kahvilla kaverin kanssa salkkareitten aikaan kun lataan ne sitten illalla ja katson. Priiffatkaa joku vähä mitä tapahtu :(

Ai että kun vituttaa ! Kitisijä kusipäitten takia en nää tän päivän salkkareita sitte :curs: Ajattelin että voin rauhassa käydä kahvilla kaverin kanssa salkkareitten aikaan kun lataan ne sitten illalla ja katson. Priiffatkaa joku vähä mitä tapahtu :(

Eli liika offtopic ja vinkuminen jaksoihin syynä.

Niin vaa siis mitä tän päiväsessä jaksossa tapahtu :)

Ai joo, heh. No ainakin Jenni vaihtaa sen Kisun jotain naamarasvaa joksikin toiseksi joka sitten johti siihen että Kisun naamasta tuli punainen ja ei voinut osallistua mainoksen tekemiseen -> Jenni tilalle ja hänkin sitten sairastui jonkin sortin flunssaan ja mainoskuvaksestahan ei mitään sitten tullut.

Tämä ketjuhan ei ole salkkareiden spoilaamiseen, mutta mun mielestä on iha ok, jos samanpäivän jakson linkittää tänne (siis klo 20.00 jälkeen), sillä moni meistäkin tekee iltaduunia ja olis hauska sitten sitä kautta katsoa jaksot...

Back
Ylös Bottom