Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mitäs ne nappulat täällä värkkää?

Drinkkien testaus on tosi rankkaa. Kohta varmaan pakko ottaa ihan pelkkää lonkeroa.

Oon selvinpäin.

Naapuri tuli just ryyppäämästä, koputteli oveen ja herätti mut. Ihan hyvä vaan niin saa unirytmiä vähän normaalimmaksi.

Miks se sun oveas koputteli, vahingossa vai muuten vaan?

Kai sillä oli ikävä. Kertoi illan kuulumiset ja kysyi lähdenkö iltapäivällä vähän kylille kiertelemään.

Otan muuten kohta sun ennätykset kiinni maastavedossa.

Jaa jaa että sellasta asiaa oli :D

Eipä noissa taida paljo olla kiinniotettavaa, vois käydä itekkin vetämässä maanantaina vaihteeks.

Joo-o, jos sitä olis kunnon häviäjä ja menis nukkumaan.. Btw mihin se ketju katos, missä Pepeboy heitti settiä? Joko oon sokea tai sitten on muuten päässä vikaa, ku en löydä sitä enää mistään. =(

Heh. Piti lähteä bileisiin mut ei sitten huvittanut ja jäin tähän roban delishille dataamaan nettiin. 2 e/timma mut en jaksanu kävellä 500 m himaan infernaalisen hitaan netin ja mopokoneen pariin :D

No, verrattuna perus bilereissuun niin halvaks tulee silti.

Mikäs täs, kuuntelen konemusaa luurista ja juon hyvää kahvia samalla katsellen känniurpoja ja hyvännäköisiä naisihmisiä.

Hohohoho, pummasin tulta DTM:n edessä ja mua kehuttiin helvetin hyvännäköiseksi ja komeaksi kahden homon toimesta :lol2:

Back
Ylös Bottom