Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kimsson, ei nyt tommosii. Se on niiiiiin nätti ja kultasen näkönen :)

Sit vielä pitäis tietää kun heitti toi yks et menee kattoo vanhojentanssipukuu että tekstailisko sille että löytyks mitää, vai oliskohan se tyhmänkuulost? :D tänääki ku dancettii vanhojentanssiharkois nii juteltii, hymyiltii ja kateltii vaa toisiimme silmiin kokoajan <3

e. niin joo moikkasinha mää tota blondii, tosin vitun tyhmäst pikkusel viiveel ku soli menny jo ohi :DDDD

Tottakai tekstaat! Ei yhtään tyhmän kuuloista :)

Jollain taitaa olla vähän vientiä :whip:

Kimsson, ei nyt tommosii. Se on niiiiiin nätti ja kultasen näkönen :)

Sit vielä pitäis tietää kun heitti toi yks et menee kattoo vanhojentanssipukuu että tekstailisko sille että löytyks mitää, vai oliskohan se tyhmänkuulost? :D tänääki ku dancettii vanhojentanssiharkois nii juteltii, hymyiltii ja kateltii vaa toisiimme silmiin kokoajan <3

e. niin joo moikkasinha mää tota blondii, tosin vitun tyhmäst pikkusel viiveel ku soli menny jo ohi :DDDD
"Niin nätti ja kultasen näkönen..." Aika senkin oppia elämän realiteeteistä. nyrkki kylkeen ja vieraan miehen pelko parkkipaikalla. Jos ei kerrasta opi niin otetaan idän otteet joukolla mukaan, ei varmaan uskalla enää tulla edes autosta ulos.

Anna sille vanhalle tanssijalle joku perunasäkki koltuksi, ei se kuitenkaan parempaa ansaitse.

Voi jumpe, young luuv :haart:

Toivottavasti kaikki sujuu hyvin jatkossa. :)

Nyt lähtee taas nukkumaan, kamalan väsynyt oon. Heippa hei enkelit! :haart:

"Joulumiitissä" Alyssa kaikkien uusien keikareiden kasteeksi?

E: Öitä Topi-kulta, illan pimetessä saisit suukon multa. :haart:

Iltaa itse kullekin säädylle! Väsynyt tohtori tervehtii kaikkia tasapuolisesti. Eipä näkynyt tänäänkään lentäviälautasia...

Kimsson! Meinaatko kattella huomenna matsia?

Iltaa itse kullekin säädylle! Väsynyt tohtori tervehtii kaikkia tasapuolisesti. Eipä näkynyt tänäänkään lentäviälautasia...

Kimsson! Meinaatko kattella huomenna matsia?
Ole sinä homo hiljaa siellä! :haart:
Ostan digiboksin ja linnoittaudun tänne katsomaan peliä, ja sitten voisin koittaa saada rakkautta.

Tottakai tekstaat! Ei yhtään tyhmän kuuloista :)

Jollain taitaa olla vähän vientiä :whip:

No nyt lähti viesti!

Hehee :)

Kyllä sä nyt etenet vähän liian nopeasti hei, ei me pysytä mukana.
Nimenomaan! Ensin täytyy jahkailla monta viikkoa, sitten kieriskellä itsesäälissä, kunnes on aika taas miettiä mitä kannattaa tehdä :/

Pakit napsahti!
Alyssaa kokeilemaan miittiin sitten vaan.

Luin äsken tän threadin nimen pikkasen ajatuksissani: Off topiccia(panen myös täällä)
Oonkohan mä puutteessa vai mistä johtuu?:rolleyes:

Back
Ylös Bottom