Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No siis ku mulla on hei ollu vähän tota samaa! Nukuin liian vähän yöllä, en löytäny kivoja vaatteita aamulla ja luennotki oli NIIN SAIRAAN raskaita. Siis mä en vaan bonjaa miten mun pitäs saada noi kaikki koulujutut natsaa, så hårt. Meni jumppakin vähän niin sun näin, oli niin kovat kolme poikien yötä viikonloppuna. Ottaa tuo bumssaaminen veronsa! Nukuin onneks niin hyvät päikkärit, ja nyt te ootte alla här! :haart:Nå hejsan du! :haart: Jätteväsy päivä ollut ja nyt kotona rauhottumista.
Hur e de med dig?
Mä tulin just fantsuilemaan duuniin. Pitäis taas koittaa jotakin kivaa kehittää täällä, kuten mol.fi sivun selailua yms.:D
e.Byyrdilläns on näkyjääns vaihtunu avastaari. Ihan kiva tuokin..![]()
No siis ku mulla on hei ollu vähän tota samaa! Nukuin liian vähän yöllä, en löytäny kivoja vaatteita aamulla ja luennotki oli NIIN SAIRAAN raskaita. Siis mä en vaan bonjaa miten mun pitäs saada noi kaikki koulujutut natsaa, så hårt. Meni jumppakin vähän niin sun näin, oli niin kovat kolme poikien yötä viikonloppuna. Ottaa tuo bumssaaminen veronsa! Nukuin onneks niin hyvät päikkärit, ja nyt te ootte alla här! :haart:

Eipä tässä nyt kovin ihmeitä kuulu. Ihan normimeininkiä siis. Tänään koittanu vähän kavereilta kysellä jos lähtis virossa käymään, mutta ei kenelläkään oo viikolla ikinä aikaa lähteä. Kummallisia tapauksia.Mitä Jugetsille muuten kuuluupi?
Mä en enää jaksa noita mol.fi:n sivuja käydä läpi, tai no, käyn mä mut ei jaksais. Aina toiveet korkealla et jos siel nyt sittenkin olis jotain mulle. Nä-ä.
Pitää noita aliaksiakin vähän näytellä avan muodossa. Sain muuten uuden "lempinimen" eilen duunissa, Topi. :D
Viikonloppusin on aina muutakin tekemistä, niin sillon ei oikein kerkee.
Eipä tässä nyt kovin ihmeitä kuulu. Ihan normimeininkiä siis. Tänään koittanu vähän kavereilta kysellä jos lähtis virossa käymään, mutta ei kenelläkään oo viikolla ikinä aikaa lähteä. Kummallisia tapauksia.Viikonloppusin on aina muutakin tekemistä, niin sillon ei oikein kerkee.
Voi olla että lähen yksinään käymään siellä niin saan tuotua sitten janojuomaa. Olis yks lippu sea catillekin jemmassa..
Kiva lempinimi sulle sitten tullu..:D
Byyrdillä on uus ava, vähän söpö! :haart:
Takana 1098 (tai numeroa) matikkaa, ansaitsen tauon. Enää pari taulukkoa ja graphia niin toikin paska on valmis ja mä saan lomailla :dance:

Tänks Lyssa!![]()
Kyllä mä annan arvostusta tuolle pänttäämiselle. Koulu on aina yksi mun huonoimmista puolista, olin aikamoinen lintsari aikoinaan...![]()
(niin kauan kun tiedän mitä pitää tehdä ja osaan tehdä sen...)Niin mä aattelin, että lähen yksin, jos ei muuta tässä keksi. Yks kaveri olis kyllä saikulla, mutta sillä on jalka paketissa. Rajattomastihan sieltä nykyään saa sitä viunaa omaan käyttöön tuoda.Meinaakko sit ihan yksin sinne seilata? Mä en edes tiedä noita tuontijuttuja yhtään, et kuinka paljon tavaraa (viunaa) saa kuskata sieltä tänne? Käyn niin harvoin laivalla ja silleen. Kerran ollu Tallinnassa, toissakesänä la familian kanssa.
Toi nimi tuli siitä yhdestä Disneyn klassikosta, jonka toinen osa on meitsin alkuperänen nickname. :D
Sijoita se vaikka pelikoneeseen jos sitten sattuisit saamaan enemmän.Mitä muuten saa laivalta 8 eurolla? :D Mul on tasan sen verran käteistä enkä viittis pyytää äippää siirtämään rahaa.

Mäkin oon lintsari mut jotenkin saan aina nää pakolliset jutut tehtyä. Itseasiassa tänkin parissa puurtaminen on ollut loppujen lopuksi ihan hauskaa(niin kauan kun tiedän mitä pitää tehdä ja osaan tehdä sen...)
Mitä muuten saa laivalta 8 eurolla? :D Mul on tasan sen verran käteistä enkä viittis pyytää äippää siirtämään rahaa.
Sijoita se vaikka pelikoneeseen jos sitten sattuisit saamaan enemmän.
Ei noin vähillä rahoilla oo mitään järkeä lähteä edes lähikuppilaan oluelle.:D
Se riittänee koko reissun ajaksi :DRaakana huiviin. On se kova tyttö!;)No mutku saan kasikymppisen ilmaiseksiSe riittänee koko reissun ajaksi :D
Niin mä aattelin, että lähen yksin, jos ei muuta tässä keksi. Yks kaveri olis kyllä saikulla, mutta sillä on jalka paketissa. Rajattomastihan sieltä nykyään saa sitä viunaa omaan käyttöön tuoda.
Ai nyt sulla on sitten samasta sarjasta kaks lempparinimeä. Hehee..:hyvä:
(miksköhän ;))Raakana huiviin. On se kova tyttö!;)
Teen siitä jotain "hyviä" drinkkejä (eli lantraan kokikseen tai mehuun :jahas
No mutku saan kasikymppisen ilmaiseksiSe riittänee koko reissun ajaksi :D

En mä sitä ota mukaan. Joutuisin kantamaan sitäkin sitten.Et kai meinaa raahata jalka paketissa olevaa kaveria reissuun? No huh! :D