Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla kans oikee ranne nikottelee välillä. Ja tälläkin hetkellä, huomenna ois mentävä salille. Pitää osassa liikkeistä kiristää kunnolla rannetuet ranteeseen.
Olipas kivaa jumppailla äsken. Taas tuntuu että kulkee jotenkin kivasti. Jippii!!:dance:
Sä oot Alyssa pikkasen liian railakkaasti ollu menossa, niin ei se jalka taida parantua ollenkaan.![]()
Pitäisköhän mun ostaa kanssa sellaset jos sitten kulkis vielä paremmin(ihan kuin ei olis jo).Mullakin kulki treeni just ihanasti uusien, puoliksi pinkkien salihanskojen kanssa :haart: :D

No eihän siinä sitten. Tanssimaan ja riehumaan vaan jos puukkoa tulee kuitenkin uudestaan.;) Toivottavasti nyt kuitenkin rupeis paranemaan jossain vaiheessa!Olin mä ihan rauhassa paikoillani monta kuukautta mutta silti ei tapahtunut mitään edistystä... Päättelin siis ettei sillä loppujen lopuksi ole väliä mitä mä teen tai jätän tekemättä :D Ja se leikataan kuitenkin uudestaan, otetaan rautaa pois ja naula tilalle. Tai jotain. :D
Pitäisköhän mun ostaa kanssa sellaset jos sitten kulkis vielä paremmin(ihan kuin ei olis jo).![]()
No eihän siinä sitten. Tanssimaan ja riehumaan vaan jos puukkoa tulee kuitenkin uudestaan.;) Toivottavasti nyt kuitenkin rupeis paranemaan jossain vaiheessa!
:D Ne on just kuumat! Mietin kyl et olisko pitäny vaa ostaa mustat, koska noi ei sovi kaikkiin mun vaatteisiin :(

Sali ei oo mikään fashion runway :wtf: muista hankkii sopivat hanskat jokaista asukokonaisuutta varten ;)
e. Nyt lähtee nukkumaailmaan :haart: Heippa![]()
Nojoo, oon mä siellä välillä ihan rumanakin.
:haart:khiiii, määki lähen ens viikolla siellä käymään :PJiihaa!!
Kaveri on tuomassa virosta vitunmoisen lastin viinaa :dance2:
Ei saa, paska vanha neuvostomaa.khiiii, määki lähen ens viikolla siellä käymään :P
ps. saako sieltä mustaa kultaa ?
Saatana.Ei saa, paska vanha neuvostomaa.