Niin minäkin, mutta vanhoissa Maceissa ei moista namiskuukkelia ollut.Mä ulostan sen siitä namiskasta..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niin minäkin, mutta vanhoissa Maceissa ei moista namiskuukkelia ollut.Mä ulostan sen siitä namiskasta..
Miksi windows suljetaan käynnistä-valikosta?
Windows logiikkaa ilmeisesti.
mä sammutan virtanapista![]()
Miksi Maceissa CD ulostetaan raahaamalla se roskikseen?
Mac logiikkaa ilmeisesti.
HAHAHA :lol2:Mä ulostan sen siitä namiskasta..
Mun ministä on kanssa tuo namiskuukkeli unohtunut - varmaan tehtaalle... Mac logiikkaa...Niin minäkin, mutta vanhoissa Maceissa ei moista namiskuukkelia ollut.
Mutta miksi siinä on VGA-liitin? Tyhmä veto. Tyhmempi kuin MacBookin idioottimainen Mini-DVI.
Sulla pitäis olla Applen näppis. ;)Mun ministä on kanssa tuo namiskuukkeli unohtunut - varmaan tehtaalle... Mac logiikkaa...
Pitää ostaa uus tykki. Tai adapteri Applelta. :thumbs:Mikä sitten pitäis olla jos kumpikaan ei kelpaa? Jos tarvii koskaan esitellä powerpointteja tykillä, ei VGA:lle ole vastusta.
Omppu+e:päs! Mun yhden käden sormet ei ainakaan yllä vasemmasta alakulmasta tuonne oikeaan yläkulmaan:DKeit, painakaa Omppu eject, tommoinen raahailu on omituista.
Niin mulla onkin...Sulla pitäis olla Applen näppis. ;)

Niin minäkin, mutta vanhoissa Maceissa ei moista namiskuukkelia ollut.
Kyllä kyllä. Mutta on melko kummallista, ettei joissakin vanhoissa Maceissa ollut fyysistä eject-nappia.Finderissä näkyy sen laitteen/levyn vieressä, mikä sulla on kiinni, toi eject-namiska.

Mä odottelen kuumeisesti klo 15.00, että pääsen töistä... :DMutta palataanpa hieman taas aiheeseen. Jokos täällä odotellaan kuumeisesti ensi tiistaita?
No sitähän tässä tarkoitettiinkin jurvelo, ja katsos hyvä mainosalan veliseni, sinulla on kaksi omenaa näppäimistössäsi, ihan vain jatkoa ajatellen ;)Omppu+e:päs! Mun yhden käden sormet ei ainakaan yllä vasemmasta alakulmasta tuonne oikeaan yläkulmaan:D
Ei näy?
Tai win+s. Onnistuu paljon lyhemmillä nakeilla kuin omppu e ;)Keit, painakaa Omppu eject, tommoinen raahailu on omituista.
Vasen käsi, peukku ompulla, hoitelee näppistä ja oikea käsi hieroo MM:n kovettunutta nänniä. Eihän hyvä veliseni hiirikättä voi näppikselle tunkea.No sitähän tässä tarkoitettiinkin jurvelo, ja katsos hyvä mainosalan veliseni, sinulla on kaksi omenaa näppäimistössäsi, ihan vain jatkoa ajatellen ;)
Normaali DVI voisi olla paikallaan. Mieluusti ottaisin nykyaikaisesta läppäristä ulos digitaalista kuvasignaalia.Mikä sitten pitäis olla jos kumpikaan ei kelpaa? Jos tarvii koskaan esitellä powerpointteja tykillä, ei VGA:lle ole vastusta.
Aina kun haluan liittää koneen mihin tahansa ulkoiseen näyttölaitteen, pitää olla erikseen adapteri. Noita on kaksi tällä hetkellä, DVI:lle ja VGA:lle. Tosi kätevää.