Apple vs PC+Linux (Mac versus Win tappelu)

Mutta miksi siinä on VGA-liitin? Tyhmä veto. Tyhmempi kuin MacBookin idioottimainen Mini-DVI.

Mikä sitten pitäis olla jos kumpikaan ei kelpaa? Jos tarvii koskaan esitellä powerpointteja tykillä, ei VGA:lle ole vastusta.

Mun ministä on kanssa tuo namiskuukkeli unohtunut - varmaan tehtaalle... Mac logiikkaa...
Sulla pitäis olla Applen näppis. ;)

Mikä sitten pitäis olla jos kumpikaan ei kelpaa? Jos tarvii koskaan esitellä powerpointteja tykillä, ei VGA:lle ole vastusta.
Pitää ostaa uus tykki. Tai adapteri Applelta. :thumbs:

Keit, painakaa Omppu eject, tommoinen raahailu on omituista.
Omppu+e:päs! Mun yhden käden sormet ei ainakaan yllä vasemmasta alakulmasta tuonne oikeaan yläkulmaan:D

Niin minäkin, mutta vanhoissa Maceissa ei moista namiskuukkelia ollut.

Finderissä näkyy sen laitteen/levyn vieressä, mikä sulla on kiinni, toi eject-namiska.

Finderissä näkyy sen laitteen/levyn vieressä, mikä sulla on kiinni, toi eject-namiska.
Kyllä kyllä. Mutta on melko kummallista, ettei joissakin vanhoissa Maceissa ollut fyysistä eject-nappia. :)

Mutta palataanpa hieman taas aiheeseen. Jokos täällä odotellaan kuumeisesti ensi tiistaita?

1223635535941.jpg

http://img.4chan.org/b/src/1223635535941.jpg

Omppu+e:päs! Mun yhden käden sormet ei ainakaan yllä vasemmasta alakulmasta tuonne oikeaan yläkulmaan:D
No sitähän tässä tarkoitettiinkin jurvelo, ja katsos hyvä mainosalan veliseni, sinulla on kaksi omenaa näppäimistössäsi, ihan vain jatkoa ajatellen ;)

No sitähän tässä tarkoitettiinkin jurvelo, ja katsos hyvä mainosalan veliseni, sinulla on kaksi omenaa näppäimistössäsi, ihan vain jatkoa ajatellen ;)
Vasen käsi, peukku ompulla, hoitelee näppistä ja oikea käsi hieroo MM:n kovettunutta nänniä. Eihän hyvä veliseni hiirikättä voi näppikselle tunkea.

Normaali DVI voisi olla paikallaan. Mieluusti ottaisin nykyaikaisesta läppäristä ulos digitaalista kuvasignaalia.

Olen tietoinen siitä, että VGA on tarpeellinen. Mä pyörittelen työssä PPT-esityksiä lähes joka päivä. Adapterilla tuon teen nykyään, kun MacBookissa on Mini-DVI.

Mini-DVI on tyhmä juttu. Aina kun haluan liittää koneen mihin tahansa ulkoiseen näyttölaitteen, pitää olla erikseen adapteri. Noita on kaksi tällä hetkellä, DVI:lle ja VGA:lle. Tosi kätevää.

Aina kun haluan liittää koneen mihin tahansa ulkoiseen näyttölaitteen, pitää olla erikseen adapteri. Noita on kaksi tällä hetkellä, DVI:lle ja VGA:lle. Tosi kätevää.

Tuo on kyllä totta. "pisneskäytössä" vga on pakko olla, ei kukaan viitsi alkaa kantaa omaa tykkiä joka paikkaan vaikka sitäkin taidettiin jo ehdottaa.

Back
Ylös Bottom