Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Tylsää, kaikki kaverit töissä/poissa kaupungista/tyttökaverin luona/persauki/jossain muualla perseessä. Täysin uskomatonta että soitin viidelle peruspulikaverille ja kukaa ei oo menossa juomaan juuri edellä mainituista syistä... Ja ne ketkä lähtis tänään dokaa on sellasta porukkaa kenen seuraa ei jaksa ees kännissä. :D

Mitähän sitä keksis, kalsarikännit on tylsät ainakin. Ketää menossa Mikkeliin baariin tänään? Kehtaiskohan sinne kuppilaan lähtee iteksiään kun en edes naisen perässä tänään ole :wtf:

Pientä usvailua..hienostuneesti viiniä ja olvia :kippis1:

tuntuu vähän siltä että on tullut mahaa hiukan kun on jo kuudes viikonloppu kun olen juonut putkeen. Tästä syystä tänään light ediä smirnoffilla terästettynä :D

Samaa itsensä kusettamista kuten kaikki laitti tuotteet.

Ps. tv:stä tulee madmax 2 yksi kovimmista kalsarikänni elokuvista.

Join taas :( Tai siis, JUON taas. En kyllä paljoa.

Mutta mulla on hyvä syy: päivä ollut taas sellasta vuoristorataa ettei mitään järkeä, pakko vähän rentoutua. Ja juhlia UCAS:in lähetystä :dance:

En tiiä saako näillä meriiteillä tänne edes kirjottaa mutta so not. Kaveri tossa tuli Ranskasta, toi mulle pullon anisviinaa(Pastis de marseille) ja tollasen hienon shottilasin. Sitä tossa vähän maisteltiin ja sikarit polteltiin. 2 lasia viiniäkin tosin näiden lisäksi mennyt tänään, mutta vielä otan pienet yömyssyt Pastisia ja nukkumaan.

e.jumaklavita että tää on muuten herkkua :kuola:

Laita amatööri juomaan ei helvetti. Känni -> tulen kotiin. Herätän ukon, joka lähdössä 2h aamuvuoroon. Aloitan laatoittamisen omasta huoneesta ja siirrän sen huoneestani 10m vessaa kohti, mitään hyvää paikkaa jättämättä laatoittamatta tietenkään! Sitten se hauskin juttu, taisin juoda twelven kaljaa ja 3 siideriä. elämäni pahin krapula.

Nyt muistan miksen ikinä juo.

vittu mikä paranaoidi olo, oon pari viimestä tuntia vaan nojannut otsa tietokonepöytää vasten ja odottanut, että polizei tulee oven taakse, vaikken kyllä oikeastaan tiedä miksi se tulisi.

Missähän vaiheessa evoluutiota ja miksi ihmiselle kehittyi tarve potea morkkista juomishommien jälkeen...? Tai missä vaiheessa tiikerille kehittyi raidat ja miksi...?

Ihme hommia...

Taisin kaatua eilen kun kotiin könysin, tämä tapahtu siinä 11 aikaan, enkä muista eilisestä mitään.

Eilisillan juomisen seurauksena ilmenneet närästys ja pääkipu lähtivät aamulla yhden tasoittavan A-oluen voimin. Äsken hain kebabin ja kyllähän se maistui.

Tänään uudestaan. Syysloma on aina syysloma.:kippis1:

Ei kahta ilman kolmatta sanovat. Pitäisikö sitä sitten vielä kerran? Olutta olisi vaikka millä mitalla.

Back
Ylös Bottom