Videoita. Videon sisällön kuvaus pitää lisätä aina viestiin

Meta title: 💥 Videoita – ketju jossa rauta, huumori ja hullut tilanteet tallentuvat ruudulle

Meta description: Netin parhaat videot yhdessä paikassa. .

Kyllä mua ainaki alko tosissaa vituttaa noi penskat tossa videossa, tollasia vitun nulikoita ketkä ei oo koskaan saanu himassaan vanhaa kunnon tukkapöllöö.

Oikeesti nykyään hämmästyttää kuinka paljon noilla nappuloilla on pokkaa tulla vittuilemaan ja huutelemaan, aivan käsittämätöntä käytöstä ton ikäsiltä... Kunnolla turpaan noiden kuuluis saada että oppisivat :whip:

Kyllä mua ainaki alko tosissaa vituttaa noi penskat tossa videossa, tollasia vitun nulikoita ketkä ei oo koskaan saanu himassaan vanhaa kunnon tukkapöllöö.

Oikeesti nykyään hämmästyttää kuinka paljon noilla nappuloilla on pokkaa tulla vittuilemaan ja huutelemaan, aivan käsittämätöntä käytöstä ton ikäsiltä... Kunnolla turpaan noiden kuuluis saada että oppisivat :whip:
Sama juttu. Alko vituttaan oikein kunnolla kuunnella niiden pään aukomista. Se yksikin vielä pystyi käymään vartijaan käsiksi.

Ja voi vittu mitä vartijoita, kun ei saa yhtä nulikkaa nippuun. Mitä mä olen muutaman vartijakaverin kanssa ottanut leikkimielistä painia, niin lähes aina olen parin sekunnin päästä aika solmussa.

Vitun heikko vartija oli tuossa kyllä.
Itsellä palaa sulake sen verran herkästi että olisin tuossa luultavasti tarjonnut hieman polvea ja sen jälkeen olisi otettu naama vastaan betoni leikkiä. Onneksi en ole vartija, ei riittäisi mulla hermot tuohon hommaan. Pienet sille jotka tuohon pystyy..

Ei jumaliste... Mitä ihmeen kesätyöläisiä nuo vartijat oli?!?
Muija vaa seiso vieressä ku kolleegaa lyödään ja potkitaan.
Luulin ensin, että muija kuulu tohon teini porukkaan kun se väänti niin avuttomasti siinä vieressä.
Tuollaisessa tilanteessa kun tapaukseen kuulumaton tulee vierestä kuristamaan, niin ainakin itse olisin kyllä antanu polvea/kyynärpäätä.
Ja aivan ehdottomasti olis lähteny kaasut silmille!
Videossa oleville vartijoille wink wink:
teleskooppi-pamppu hihassa rannekiinnityksellä on aika jees ;)

Ja kyllä se mullekin näyttti siltä, että vartija oli raudoissa.

Huhu. Melkosia vartijoita. Herättää kyllä syvää kunnioitusta.

Hehheh, rautaisia ammattilaisia. Kiinnostais nähä kun noi painii jotain piripäissään olevaa aikuista miestä vastaan. Käy kyllä sääliks toisaalta noita vartijoita ja on kyllä vittumaisia kakaroitakin.

Juu´u, TÄYSIN luokattomia oli nuo vartijat, mutta jumalauta nuiden teinien käytöstä. Siinä ois moni herkkänahkaisempi ohikulkija käynyt opettamassa nuille käytöstapoja ihan vain sen vuoksi, että ne näköjään on kotona jäänyt nuille opettamatta.

" ooksä joku vartija vai " voi viddu mitä idiootteja nuo penskat on ! Tässä rupeaa leikittelemään ajatuksella että itse olisi rikkonut tuon nulikan kameran ja vetänyt pataan koko porukkaa...

Tosin ei nuo vartijatkaan miltään ammattilaisilta vaikuttaneet pinkin värisine vöineen :)

Joo-o. Sinällää toi on sitä paskinta mahollista. Pikkunilkit aukoo päätänsä, ja toinen kuvaa. Turha sinällään on jossitella mitä tossa olis pitäny tehdä, mutta mutta. Kylmän viileesti vaan voimalla pojat tonttiin. Pienellä ihmiselläkin on aivan sairaat voimat jos vaan sille päälle sattuu. Ja nippuun laittamiseen tarttee porukkaa(jos homma tehään oikeaoppisesti ilman "mustelmia"). Jos vähä sääntöjä rikottais niin noi 2 vartijaa olis voinu aivan kevyesti pistää ton koko pikkunilki saki tontiin, tosin ei tainnu tolla jannulla riittää taito(sumut naamalle, pamppua kasseille :D)/VOIMA ja tuo muija oli selvästi peloissaan. Mutta silti :worship: Itte en välltämättä teki päivääkään tollasta työtä.

ja niin tuli tänään kotia päin ajelles tällänen nostalgia(?) pätkä mieleen. Tuli joskus 90-luvun alkupuolella telkkarista. Eli lastenohjelma. Ei ole mikään ankronikka tai myrskylinnut:lol2:
http://www.youtube.com/watch?v=W5JdjJBQ1C4

siis ei juma oikeesti, miten joku teini voi pistää vartijalle köniin noin pahasti? haha. mutta joo kyllä noita pitäs kuristaa oikein kunnolla

edit: siis noita teinejä

Toi on kyllä loistava video. Olis kyllä hienoa, jos tossa olis ollu joku vähän kovempi jamppa joka olis päättäny, että tänään on viimeinen työpäivä ja iskeny kaverit tonttiin isällisellä rakkaudella. Ei voi muuta kuin ihmetellä, miten ammattitaidottomia jamppoja otetaan vartijahommiin.

Back
Ylös Bottom