Kuvissa Juuso ja Läski

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

Höh, no niinpäs olikin. Lukihäiriö näemmä pahenee. En huomannut koko viestiä vaan luulin tarkoitettavan tuota hassumpaa arvausta...

Otan silmän käteen jatkossa ja lakkaan sotkemasta ketjua ;)

Edit: Jotta tulisi jotain asiaakin kuvista, niin Juusolla on suurin piirtein ihannefysikkani. Tuollaiseen kuntoon kun joskus pääsisi... Läski on myös upea. (itselläni Amstaffi ja Staffi)

Viimeksi muokattu:
Helkkarin upeita kuvia. Semper me ama, rakasta minua ikuisesti tai hän rakastaa minua ikuisesti, päättelin tämän italian perusteella. Rakkaudesta siis kyse joka tapauksessa.

Hienoja kuvia komeasta ja hyväkuntoisesta miehestä :). Tämä kuva oli jotenkin niin ihana ja sai hymyn minun kasvoilleni. Juusolla on niin aito ilme ja hauvalla "mun ihana iskä, toi on mun iskä, anna pusu" ilme. Hurmaavaa!

VG7G7501-10.jpg

hienoja kuveja taas Juusosta! ja kiva kun läskikin päässyt kuviin :D ihana hauveli! millos läski pääsee dieetille..? :D
Eivaan , amsujen kait kuuluukin olla vähän muhkuja..
Kerrassaan mahtava pari! :)

Taas oot kuvannut hienon setin ja toi läski on yliveto ja sopii toisena bodarina hyvin teemaan. Muutenkin olen ihastellut sun body kuvia ertyisesti viime aikoina. Olet ottanut mielestäni harppauksen etiäpäin. Great.

upeit kuvii on !!! mutta ettei juuso olisi kopioinut noita farku pöksyjä sillä kaveriöani oli juuri tuommoiset viimekesänä Tampereella :D näyttää olevan muotia

Back
Ylös Bottom