Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Aijaijai, oli aika kissoja tänään Kentaurissa. Amaryllis, se sen mamma ja Isabella. Ahh, sivistyneitä aatelisia, kunnon rotunaisia.. Sopis mun tyyliin. :kuola: Vois nautiskella hieman Mummsia Amaryllis-neitokaisen Etelä-Ranskassa sijaitsevassa huvilalla ja sen jälkeen pulahtaa kuumaan vaahtokylpyyn Isabellan kanssa. Ja jälkiruokana tietty tää kolmas leidi, ruusun terälehdillä koristeltujen silkkilakanoiden päällä.

Kari pistää taas Miroa vähän ojennukseen kellarissa :D kuului paidasta semmoinen ääni, että ihankuin olisi revennyt.

Jep. Mua oikeasti on alkanu huolestuttamaan ajatuskin salkkareiden loppumisesta. Is there life after salatut elämät?
Älä edes puhu tuollaista. Kesätaukokin koettelee jo sietokyvyn rajoja. Jos salkkarit loppuisi, niin tieto siitä, ettei enää ikinä näe uusia jaksoja musertaisi mielen. Tappaisin itteni tai vähintään ryhtyisin narkkariksi.

No veikkaan et MTV3:lla on sopimus Salkkaritiimin kanssa tohon 2010 asti. Jos Mtv tilaa lisää niin sit ne jatkaa sitä. Tää on sitten mun omaa spekulaatiota.

Kyllä siinä itku tulee, ei voi mitään. :(

Toivottavasti kuitenkin jatkuu vielä 2010 jälkeenkin.
Jep. En voi kuvitella elämää ilman salkkareita. Kuvittele kaikki arki-illat puoli kahdeksan aikaan, kun huomaa ja alkaa vähitellen tajuamaan että salkkareita ei tulekaan tv:stä :itku::itku:

Koittakaa ajatella myönteisesti. Olemme päässeet seuraamaan tätä sarjaa jo 11 vuotta :worship:.

Oon vähän pettynyt tohon Ismoon. Juonittelee, että saisi Helenan Sepolta :jahas:.

"On olemassa vain yksi Ismo, ja hänen profeettansa Seppo"

Back
Ylös Bottom