CBB Ville Viertola

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

Mike

ATG
Pakkotoisto
Etusivulle tästä hieman erilaisesta setistä juttua. Ja painotetaan nyt, kuvaan niin perkeleesti nyt kisaajia, että teen vähän jos jonkinmoista settiä, tällä kertaa vaatteet päällä muotihässäkkää.

Kuvat

VG7G7382-11.jpg

Etusivulla lukee. Sama talo on muuten Nyyssölän haastattelussa ihan erilaisessa kuvassa.

Jos vähän valotan mitä se siinä kuvassa on, niin Nyyssölä on hattu päässä ja sorkkarauta kädessä raahaa jätesäkkiä keskellä aavemaista yötä. Talossa vain valot yläkerrassa ja kuistin edessä roskakori, jossa Nyyssölä itse paloiteltuna, vain käsi roikkuu rodesta.

Mutta Villen kuvissa kuvattiin valoisia syksyisiä kivan pirteän fiiliksen kuvia.

Näyttää just joltain kiinteistövälittäjältä, joka hymeksii mielessään, että tällä mökkikaupalla rahoitetaan seuraavan 3 vuoden ulkomaan matkat:). Eipä noista paljon muuta sanottavaa ole.

Hyvännäköistä settiä, todella tyylikäs toi mökki ja miljöö ylipäätään.

Höh, odotin vähintään jotain guido-settiä.... ;)

No ei vaiskaan, erittäin hienoja kuvia, mukavaa vaihtelua paidattomille kuville.

Etusivulla lukee. Sama talo on muuten Nyyssölän haastattelussa ihan erilaisessa kuvassa.

Jos vähän valotan mitä se siinä kuvassa on, niin Nyyssölä on hattu päässä ja sorkkarauta kädessä raahaa jätesäkkiä keskellä aavemaista yötä. Talossa vain valot yläkerrassa ja kuistin edessä roskakori, jossa Nyyssölä itse paloiteltuna, vain käsi roikkuu rodesta.

Mutta Villen kuvissa kuvattiin valoisia syksyisiä kivan pirteän fiiliksen kuvia.

Mukavaa Mike, että talovinkki poiki matskua usempiinkin kuvauksiin. Tämä kuva on hieno - täytyypä käydä hakemassa lehti kaupasta, että näkee alkuperäisideankin toteutuksen. Tsemppiä!

Ihan superhienoja kuvia! :wtf: Minunkin takapihalle voitte tulla milloin vaan kuvaamaan - sielläkin on lehtiä ja kahvi höyryää :)

Melkoista muotisettiä juu: vyö puuttuu, paita silittämättä, housut liian pitkät. Ideana ihan jees.

Tästä miehestä mä tykkään ihan niin livenä kuin kuvissakin:) Hienoja kuvia ihanasta ihmisestä ja varsinkin tossa toisessa on jotain tiettyä särmää mitä mä Villeltä odotinkin.

Kyllä on hienoja kuvia Villestä! Olisin kyllä muutaman posen ottanut ilman paitaakin, mutta hienoa välillä saada erilaista materiaalia.

Mun mielestä ehkä yksi epäonnistuneimmista seteistä. Muotimaailmaan ei sovi tämän tyyppinen kuvankäsittely ja lisäksi kaverin vaatteista paistoi liikaa dressman / PTX tyyli läpi. Lisäksi keltainen tönö taustalla on yksinkertaisesti ruma.

Back
Ylös Bottom