Oma thread pikkupeleille

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja CiioN
  • Aloitettu Aloitettu
Näin on. Alkuperäinen imo parempi pelattavuudeltaan, musiikeiltaan ja grafiikoiltaan. :jahas:

http://www.ferryhalim.com/orisinal/g3/bells.htm

Piti oikein koittaa tätä pitkästä aikaa, sain 9831943166118519.
Tuollaista peliä ei kannattaisi ikinä edes aloittaa, kyllä se vaan sen verran harmittaa sitten kun tippuu. Eli siis silloin kun pikkusisko tulee tuohon häiritsemään.:jahas:

Piti oikein koittaa tätä pitkästä aikaa, sain 9831943166118519.
Millä te saatte tosta tollasia tuloksia? Mulla ainakin lipsahtaa jatkuvasti hiiri ton ruudun ulkopuolelle ja silloinhan se ei enää tottele. Jonkun viisi kertaa kokeilin, paras tulos reilut 5000 ja hermot meni. Oli viimeinen kerta kun kosken tohon peliin.

Millä te saatte tosta tollasia tuloksia? Mulla ainakin lipsahtaa jatkuvasti hiiri ton ruudun ulkopuolelle ja silloinhan se ei enää tottele. Jonkun viisi kertaa kokeilin, paras tulos reilut 5000 ja hermot meni. Oli viimeinen kerta kun kosken tohon peliin.

elä ny perkele tollasii tuloksii tosissas ota :hyper: jos ois tollasta niin kaveri ois parituntii tota hakkaillu ..

Osuu vaan kelloihin, niin kyl se siittä :D ei se oo vaikeeta. Kummiski se pistejuttu ku osut kelloihin ja niihi lampaisii, ni kasvaa koko ajan. Esim yhestä kellosta saa jo 10k jne..

Back
Ylös Bottom