Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Oliko se miitti nyt joulukuussa ja meneekö porukka nyt sitten vielä johkin pikkujouluihinkin?

Kaikille taitaa olla ihan sama milloin miitti on, mutta uskoisin silti että halutaan jo vähän varautua siihen. Joten jos muilla ei ole mitään sitä vastaan, niin ilmoittaisin miittipäiviksi 12. - 13.12. (muutama henkilö ei kyllä taida silloin päästä paikalle).

Keskustelu asiasta jatkukoon miittisivuilla :thumbs:

Mä oon edelleen 24.12. kannalla. Sais jouluvitutuksen poistettua näin kokonaan.:dance2:

Paskan nakit. Ei tarttis kattella sukulaisten naamoja aattoiltana ja vois lähteä kuppilaan kumoamaan napanderia.:kippis1: Tietty teiän naamoja joutuis kattelemaan ja sekös vasta vituttais.;)

Ota emäntä mukaan miittiin, niin lupaan ettei enää sen jälkeen mene hyvin.:D

Mut hei mähän pääsisin 24.12. miittiin :hyper:

Yritin Dinho laittaa sun profiiliin tällaisen viestin:

Jep. Kyllä sun pitäis nähdä tää mesta. Jokaisen pitäis joskus.

Jopa Stander sais pimppaa täältä, ja todennäköisesti ihan laadukastakin.

Vaikka ei tää paikka pelkästään pillunsaannin kannalta ole mahtava, itsehän en ole kyseiseen elimeen koko aikana koskenutkaan. Tää on kuin oma maailmansa, ahdettu täyteen värejä, valoja, tuoksuja, ihmisiä ja seikkailua.

En jostain syystä pystynyt. Pitää laittaa varmaan Mikelle mailia.

En mä tosissaan tota 24. päivää meinaa. Toki sekin mulle käy. Mulle käy kaikki päivät ja kaikki kellonajat ja kaikki eläimet ja...

Yritin Dinho laittaa sun profiiliin tällaisen viestin:

Jep. Kyllä sun pitäis nähdä tää mesta. Jokaisen pitäis joskus.

Jopa Stander sais pimppaa täältä, ja todennäköisesti ihan laadukastakin.

Vaikka ei tää paikka pelkästään pillunsaannin kannalta ole mahtava, itsehän en ole kyseiseen elimeen koko aikana koskenutkaan. Tää on kuin oma maailmansa, ahdettu täyteen värejä, valoja, tuoksuja, ihmisiä ja seikkailua.

En jostain syystä pystynyt. Pitää laittaa varmaan Mikelle mailia.
Kummallista jos ei toimi, mutta tulen ehdottomasti, jos vain kaikki tähtikuviot sen sallivat.

Mulle tulee Joulusta aina mieleen Tenavien joulu, se leffa.

Peanuts

Jos pikku hiljaa ei ala tulee tänne tekstiä, niin lupaan ejakuloida jokaisen päälle miitissä.
Tähän oli nyt pakko kommentoida, mutta haluaisin silti että ejakuloit päälleni. Mieluusti jo ennen miittiä. Ja useasti.

Täällä on muuten kumman hiljaista. Mitähän ne kaikki likaiset pervot oikein on puuhaamassa?:rolleyes:

Toivottavasti mulle riittää vielä paukkuja. En halua jäädä ilman.

Back
Ylös Bottom