Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Voi kun olis riisimuroja kaapissa, vois niitä napostella. :kuola:
Mä tykkään yleensä duunata itte omat lihapullat ja sitten tehä kunnon kastike kaikenmaailman sörsseleistä. Nam.
Ruokalasta ostettuja lihapullia nuokin, ja vielä hyviä sellaisia. Vituttaa vaan, kun en saa kokattua vaikka jotain perus lihapullamakaronipastaa kananmunalla ja tomaattikastikkella. :( Ei ole edes vittu ketsuppia.

Fetaa olis karmea kasa. :D

E: Ei nyt Jugetsi kulta aleta synkistellä. Itke sitten kun kuulet mitä tein siskollesi. :haart:

Ruokalasta ostettuja lihapullia nuokin, ja vielä hyviä sellaisia. Vituttaa vaan, kun en saa kokattua vaikka jotain perus lihapullamakaronipastaa kananmunalla ja tomaattikastikkella. :( Ei ole edes vittu ketsuppia.

Fetaa olis karmea kasa. :D

E: Ei nyt Jugetsi kulta aleta synkistellä. Itke sitten kun kuulet mitä tein siskollesi. :haart:

Kohta tulee ketsuppia ihan omasta takaa. Ja sitä tulee paljon.:curs:

Vittu kaikki taas menee niin loistavasti päin persettä! :curs: Esimies ei ole ilmoittanut mulle koko päivänä, että mun kollega on kipeenä ja joudun sitä tuuraamaan huomenna. OIs ollu kiva mennä huomenna töihin aamulla ja huomata, että täyskaaos päällä....saatana.

Vittu kaikki taas menee niin loistavasti päin persettä! :curs: Esimies ei ole ilmoittanut mulle koko päivänä, että mun kollega on kipeenä ja joudun sitä tuuraamaan huomenna. OIs ollu kiva mennä huomenna töihin aamulla ja huomata, että täyskaaos päällä....saatana.
Sun työpaikkas kuulostaa aika mielenkiintoiselta paikalta, aina jotain vinossa. :wtf:

Sun työpaikkas kuulostaa aika mielenkiintoiselta paikalta, aina jotain vinossa. :wtf:

Joten ymmärrät varmasti jos haluun veke sieltä. :( Kun nyt löytyis sellanen mulle sopiva mesta....:itku:

Tein kahvia ja siitä tuli ihan laimeeta, hyi :(

Kuka tekis mun puolesta matikan kokeen tiistaina? Ei vois vähempää kiinnostaa huomenna lukea.

Alan epäilee et Byrdi on meillä töissä :D

Perusta oma yritys?

Tuli jo tarjous tollaseen hommaan viime viikolla, mutta ei maksa vaivaa. Ei ole kiinnostusta lähtee sellaseen mukaan.

Kuka tekis mun puolesta matikan kokeen tiistaina? Ei vois vähempää kiinnostaa huomenna lukea.
Mä voin tehdä, mikäli numerolla ei ole niin väliä. :)

Edit.
Tein kahvia ja siitä tuli ihan laimeeta, hyi :(
Otan osaa. Itsekin epäonnistuin ensimmäisen kerran, kun unohdin laittaa suodatinpussin kokonaan. :( Sain lopulta pelkkää vettä...

Toinen epäonnistumiseen johtanut keittoyritykseni tyssäsi taasen siihen, kun jätin sen suodatinpussisysteemin sulkematta -> Kahvit pannua pitkin lattialle... Olenkohan tulossa vanhaksi? :rolleyes:

Mä voin tehdä, mikäli numerolla ei ole niin väliä. :)

No mulle riittäis vaikka reilu vitonen (asteikolla 1-7) :D Kai tuut hankkimaan sen mulle?

No mulle riittäis vaikka reilu vitonen (asteikolla 1-7) :D Kai tuut hankkimaan sen mulle?
No tuo kuulostaa kyllä hieman liian vaativalta minulle. Mikäs on aihealue?

Joten ymmärrät varmasti jos haluun veke sieltä. :( Kun nyt löytyis sellanen mulle sopiva mesta....:itku:
Alan epäilee et Byrdi on meillä töissä :D
Itse kieltämättä tuli ja mieleen sama. :hyvä:

e: menempä sateeseen katsomaan jos lähisiva kenties olisi auki. Tuskin on, mutta näkee sitten. Ja he ainakin sen näkevät jos ei ole. :jahas:

Otan osaa. Itsekin epäonnistuin ensimmäisen kerran, kun unohdin laittaa suodatinpussin kokonaan. :( Sain lopulta pelkkää vettä...

Toinen epäonnistumiseen johtanut keittoyritykseni tyssäsi taasen siihen, kun jätin sen suodatinpussisysteemin sulkematta -> Kahvit pannua pitkin lattialle... Olenkohan tulossa vanhaksi? :rolleyes:

:lol2: Oot aika hyvä.
Mä sulatin vanhasta kahvinkeittimestä vahingossa sen virtanapin ku laitoin hellasta väärän levyn päälle ja kahvinkeitin oli siin ihan vieressä. Ihmettelin vaan et miks se yks toinen levy ei lämpene ja ilmassa on outo palaneen haju :D Mut ton tapauksen takia sain uuden, paljon hienomman kahvinkeittimen.

No tuo kuulostaa kyllä hieman liian vaativalta minulle. Mikäs on aihealue?

Sine & cosine rules, identities ja sit calculusta. En osaa muuta ku derivoimisen ja integroimisen :D

No hyi helvetti mikä ilma ulkona! En tasan tuonne nokkaani tunge. Täytyy siis tehdä juusto-lihapulla-oliivi-feta-sipuli-omeletti ja tyytyä siihen.

Mä sulatin vanhasta kahvinkeittimestä vahingossa sen virtanapin ku laitoin hellasta väärän levyn päälle ja kahvinkeitin oli siin ihan vieressä. Ihmettelin vaan et miks se yks toinen levy ei lämpene ja ilmassa on outo palaneen haju :D Mut ton tapauksen takia sain uuden, paljon hienomman kahvinkeittimen.
Joo, ollaan molemmat aika taitavia. :kippis1:

Sine & cosine rules, identities ja sit calculusta. En osaa muuta ku derivoimisen ja integroimisen :D
Ei hyvältä kuulosta...Mulla taitaa olla meneillään sama kurssi (?) ja pihalla ollaan kuin lumiukko konsanaan. :eek:

P.S. Nyt tuli pakkisannos täyteen. Jatkakaa toki tästä.

Ou jee, huomenna alkaa vika viikko firmassa :rock:

Back
Ylös Bottom